Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 30.10.2006 15:20

Argil napsal:A kdopak to jezdí s našimi bastardy ( 371/372 ) až do Berlína ?
Bastardy už do Berlina nejezděj. A mám pocit, že s nima nejezdili naši strojvedoucí ani předtím, když jeli z Rzepina do Berlina... V Bad Schandau šli dolu naši strojvedoucí mám pocit. A 372 už do Berlina opravdu nejede.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod 8681 v 30.10.2006 15:16

Argil napsal:A kdopak to jezdí s našimi bastardy ( 371/372 ) až do Berlína ?

němci (nebo jezdili :?: )
Uživatelský avatar
8681
Uživatel
 
Založen: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Odeslatod Argil v 30.10.2006 14:54

DJ LA DÉFENSE napsal:Naši strojvedoucí zajíždějí tuším nejdál do Bad Schandau. A až s Pendolínem do Vídně budou jezdit dál.


A kdopak to jezdí s našimi bastardy ( 371/372 ) až do Berlína ?
Argil
Uživatel
 
Založen: 20.9.2006 18:21
Bydliště: Jičín

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 30.10.2006 14:46

K-M napsal:...Ostatně, strojvedoucí ČD také zajíždějí na zahraniční tratě a myslíš že umí německou konverzaci pro pokročilé?...
Naši strojvedoucí zajíždějí tuším nejdál do Bad Schandau. A až s Pendolínem do Vídně budou jezdit dál.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod K-M v 30.10.2006 14:19

akri: Ale prd. Jsou to Slované, kdežto česko-švédsko je daleko propastnější rozdíl. UKčka taky stavěj domy a padaj snad (ty domy, ne UKčka)? Ani snad tu angličtinu bych nechtěl. Stačilo by, kdybyste všichni pro začátek prodávali lístky. Česky a aspoň na konečnejch... Ostatně, strojvedoucí ČD také zajíždějí na zahraniční tratě a myslíš že umí německou konverzaci pro pokročilé?
Radek: Inu ano, nebezpečí číhají různá. Já také píšu o tom, co vidím okem zvenčí. Nechci pomyslet, co bych viděl zevnitř. Je ale jisté, že v budoucnu se bude muset odvézt více lidí s relativně větším komfortem za méně peněz. Tak vás na to tady tak nějak připravuju. :oops:
K-M
 

Odeslatod Akribius v 30.10.2006 14:10

Ale jsme zase u toho-budeš-li chtít základy AJ,tak zase ten okruh uchazečů bude menší.A Balkánci s Ukrajinci už vůbec nebudou mít šanci.
Jinak bych řekl,že 20-25% řidičů se anglicky domluví.Rozhodně je to potřeba,pochopitelně stačí jen základy,přítomný čas.Trpný rod a předpřítomný čas by skutečně potřeba asi nebyl:-)
Akribius
Uživatel
 
Založen: 16.8.2004 14:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Odeslatod Radek v 30.10.2006 13:54

K-M napsal:No asi tak jako ty dva kilometry na tý tramvaji... ale jde vo princip :-)
No to je právě ono, že jde o princip! Zůstaňme u termosky na pracovišti, například. Typická situace v mnoha podnicích je taková, že ekonom nařídí využívat levnější proud, krásně vyčíslí kolik se tím ušetřilo, no a že se musely nakoupit termosky? To je přece jiná položka.
Takhle to máme i u tramvají a využití sól. Ve Vokovicích nechtějí spřahovat/dělit sóla a možná k tomu mají důvod (zrychl). Někdo jim to zeshora nařídí no a najednou vzroste procento závad, protože si spolu ty dva vozy nebudou rozumět, bude se častěji měnit atd. Například. Mám vždycky husí kůži, když se někde rozhoduje stylem o nás bez nás. To není argument proti transformaci, ale proti konkrétnímu provedení transformace.
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 30.10.2006 13:49

Akribius napsal:...
Za další-na řízení tramvaje je potřeba umět i docela dobře česky.Proč myslíš,že ještě nejezdím ve Švédsku?Jejich tramky i busy bych uměl řídit,ale potřebuju rozumět dispečerům ve vysílačce a cestujícím...
No hlavně byste potřebovali umět základy angličtiny, jako je stanice, linka, směr... atd. Pak většinou zažívám, kdy řidič trapně gestikluje rukama a nohama a nic z toho...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod Akribius v 30.10.2006 13:41

No tak pak by ovšem začala životní úroveň značně klesat,neboť práce by třeba i byla,ale za jakých podmínek-z platu bychom si zaplatili bydlení a jídlo a víc nic...rovná se podpora extremistických stran a to snad nedopustí ani ODS.
Za další-na řízení tramvaje je potřeba umět i docela dobře česky.Proč myslíš,že ještě nejezdím ve Švédsku?Jejich tramky i busy bych uměl řídit,ale potřebuju rozumět dispečerům ve vysílačce a cestujícím.A to zatím nemám šanci.Totéž potřebují místní řidiči zde.Nelze jim azbukou napsat trasu a dělej si jak umíš.Tedy zatím,ale na tohle si asi netroufne ani pražská ODS.
Akribius
Uživatel
 
Založen: 16.8.2004 14:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Odeslatod Káem v 30.10.2006 13:16

Akribius napsal:Káem-už dneska dost lidem vadí při nástupu ony 3 roky.Pokud jim řekneš 5 let jinak 200.000 za kurzy a školení (či poměrnou část z nich),tak nenabereš nikoho.

Dneska. ale:
Už jen příští rok bude nezaměstnanost ještě klesat. Deficit rozpočtu roste už letos, a mnozí investoři již přesunují své fabriky dále na východ. Z východu se přesunují naopak na západ tisíce balkánců a ještě balkánštějších balkánců, kteří jsitě tu tramvaj zvládnou taky. Vždyť stejná jezdí i u nich již 40 let. Není daleko doba, kdy před náborovým střediskem DP budou stát fronty a závazek 5 let budou chápat jako jistotu, že 5 let bude na chleba. A řidiči budou nadšeně jezdit přes celé město do vozovny...
Káem
 

Odeslatod Akribius v 30.10.2006 13:02

Pokud samozřejmě zatáhnu či vyjedu z mateřské vozovny,tak žádné peníze navíc.To je jasné.Pak by mě Tvůj příklad nevadil.Jenom střídání u tras metra,zkrátka na dobře dosažitelných bodech,ale to by nebyl snad problém.
Pokud by ovšem to někde vycházelo tak,že by se nedostávalo mateřských řidičů a u některých směn by řidič zatáhnul kvůli zbytečným vozokm do jiné vozovny,nebo z ní vyjel,tak bych jako satisfakci chtěl 30minut mzdy navíc,nebo paušální příplatek jako je třeba za šejdra.Tam by to bylo hlavně za tu cestu na/ze směny,která většinou probíhá už v době,kdy jsou intervaly větší.

Káem-už dneska dost lidem vadí při nástupu ony 3 roky.Pokud jim řekneš 5 let jinak 200.000 za kurzy a školení (či poměrnou část z nich),tak nenabereš nikoho.
Akribius
Uživatel
 
Založen: 16.8.2004 14:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Odeslatod K-M v 30.10.2006 12:59

Radek napsal:Ona termoska taky něco stojí. Za kolikže čajů se zaplatí? :)

No asi tak jako ty dva kilometry na tý tramvaji... ale jde vo princip :-)
K-M
 

Odeslatod Radek v 30.10.2006 12:48

K-M napsal:R31: Ty na to jdeš dobře, ale nějak furt míjíš ten cíl. To je totiž vono, co já tu pořád píšu: Já se (abych použil tvůj příklad, který tedy snad konečně bude srozumitelný i tobě) se snažím přesunout i všechno ostatní do pásma za 1Kč/kWh a říkám - uvařím si čaj v noci (protože být vzhůru městojí je světlo žárovky opět za nižší cenu) a dám ho do termosky a ráno bude teplý, místo abych ho vařil ráno za 5Kč/kWh. A ty (a pár dalších) mi říkáš, že jeden čaj mě nevytrhne.
Ona termoska taky něco stojí. Za kolikže čajů se zaplatí? :)
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Odeslatod K-M v 30.10.2006 12:38

R31: Ty na to jdeš dobře, ale nějak furt míjíš ten cíl. To je totiž vono, co já tu pořád píšu: Já se (abych použil tvůj příklad, který tedy snad konečně bude srozumitelný i tobě) se snažím přesunout i všechno ostatní do pásma za 1Kč/kWh a říkám - uvařím si čaj v noci (protože být vzhůru městojí je světlo žárovky opět za nižší cenu) a dám ho do termosky a ráno bude teplý, místo abych ho vařil ráno za 5Kč/kWh. A ty (a pár dalších) mi říkáš, že jeden čaj mě nevytrhne.
K-M
 

Odeslatod radek31 v 30.10.2006 12:22

2 KM - pokud odmítáš rozlišení nákladů na fixní a variabilní (což je standard všude ve světě), tak ta debata fakt nemá smysl

příklad
máš doma 2 sazby elektřiny
levnou a drahou
pro příklad 1 a 5 Kč/kWh, průměr pro zjednodušení 3Kč/kWh
topíš levnou a vše ostatní jede na drahou

a ty řekneš: nebudu topit, protože to stojí 3Kč/kWh a to je moc drahé - dává to smysl? to je stejné jako když tvrdíš, že tě nezajímají variabilní a fixní náklady a protože fixní jsou u tramvají moc vysoké, tak radši nebudeš jezdit

nějaká ta učebnice Mikroekonomie, nebo případně Podnikové ekonomiky by ti neuškodila
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron