Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 25.11.2017 8:20

MOp: a jen pro zajímavost: kolik teda stojí ručně ovládaná čepovka a kolik ručně ovládaná výhybka s pružnými jazyky :?:

P.S. Ještě že na T3kupé se prachy našly. To bych fakt nepřežil, kdyby Kupé z úsporných důvodů nebylo. [-o<

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 24.11.2017 22:07

Jj, a sice to bude muzika: klap klap, klap klap, klap klap, klap klap :) Aspoň tedy v tom jednom směru mohly přibýt lepší výhybky. Když už šlo o tu cenu, mohly se výměny "vyzískat" na nějakém odlehlejším méně používaném obratišti, kde došlo k rekonstrukci v štědřejších časech.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 24.11.2017 22:01

Bobik: presne. Ucelem bylo za co nejmene penez vytvorit co nejvice muziky. Tudiz repasovana cepovka (po které se navic jezdi pravidelne jen jednou linkou a z oblouku).

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 24.11.2017 17:50

Tohle spíš vypadá na nějakou nutnou opravu "za vlastní" a proto co nejlevněji a z repasovanejch výzisků odjinud.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 24.11.2017 14:48

Tohle nechápu. Nebyly peníze na celkové odhlučnění trati, ale čepová výhybka je zdrojem hluku daleko největším. Do kdejakého obratiště daleko od domů se dávají výhybky moderní, a tady v blokové zástavbě ne.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 24.11.2017 14:03

Minská v obrazech...
Nepříliš časté jsou v pražských podmínkách čepové výhybky s přestavníkovou skříní.
To retro už mě fakt @3656 . #-o

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 22.11.2017 15:58

Nic takového. (-X V Minské už se betonuje a asfaltuje.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 22.11.2017 9:17

Čekal bych nějaké protivibrační opatření, třeba w-tram na gumových rohožích. Nikdy nevíte odkud vyskočí nějaký hygienik.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 22.11.2017 5:52

Nejde ani tak o železo jako takové, spíš o to, co je (nebo není a být by mělo) pod tím. Viz "překvapení" po odendání panelů na Lehovec. Čekal bych, když už se v tom hrabe, nějaký alespoň výškový a směrový zarovnání, podbití či tak něco.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 21.11.2017 21:17

Vzhledem k intenzitě tamního provozu a povaze trati, zvlášť dotčeného úseku v přímé, k tomu nejspíš nebude důvod. Když mohli na zatížené Olšanské strašit glajzy z 6x' (ano, před smrtí) tak nevím, proč by si zde, na de facto manipulační trati nemohly v klidu vegetit koleje z roku 89. Ve směru dolů budou takřka nedotčené a ve směru nahoru rozhodně nevypadají hlavy nijak rozválcovaně. Pro ilustraci - nejstarší kusy kolejnic máme ve spojce Hládkov a na Zvonařce a ani jeden případ po výměně nevolá. Snad jen ty čepovky, které kritizovanou hlučnost opravdu moc nesníží.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 21.11.2017 19:10

Hmm, proč to dělat pořádně, ať je na další roky klid, že.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 21.11.2017 18:02

Vzhledem k popisu akce zde:
Čechovo náměstí od 17. 11. (0.30 hod.) do 27. 11. (0.30 hod.)
výměna krytu tramvajové trati v Minské ulici a likvidace kolejových spojek v Minské ulici
bych to nevylučoval. 8-)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 21.11.2017 17:38

Trochu se děsím - proč jsou na těch fotkách vyškubaný jen vexle a zbytek (přímých) kolejí tam zůstal? To se dělat nebude?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 21.11.2017 10:53

Minská v obrazech...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 21.11.2017 1:54

Od středy už jezdí NAD přes Svatoplukovu. Tak už teď zbývá jen Fidlovačka - Otakarova.

Odpovědět