Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od chemik » 26.4.2010 14:42

Teda Milane, kvůli tobě si budu muset pořídit jinej monitor, páč se mi místo těch tvých fotek zobrazuje pouze shluk různobarevných čtverečků, něco jako barevná mozaika =D> =D> =D>

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 26.4.2010 0:03

Mohu te uklidnit, vyhybka v miste krizeni komunikace nebude.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.4.2010 22:48

V Tróji mě zaujalo, že oproti původním info, zvedli část mostu s kolejí DC. Kromě nájezdové rampy TT museli stavbaři navýšit svou pracovní vozovku. Dost by mne zajímalo, kde má být výhybka - rampa po vozovku je na šířku dvou kolejí a betonová deska za ní přes tunel k mostu na jednu. Pokud má být v křížení s vozovkou, tak potěš - vím jak bylo zanesené původní křížení TT s ní od silného nánosu bláta!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 26.4.2010 16:49, celkem upraveno 1 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.4.2010 22:34

Mrkl jsme se dnes s foťákem k rámusáku - bylo po páté odpoledne a byl tam na staveništi klid, což (jak na jedné z fotek uvidíte nejen) mě narozdíl od středy umožnilo udělat pár fotek z průběhu reko na obou stranách břehu. navíc jsem potkal "tramvajku" - oznámil mi, že kolejová pole na začátku stavby v Holešovicích musela být položena dnes (a divil se, že už to stavbaři zapíchli). Jinak (jak uvidíte) v podjezdu pod železniční tratí stále není vyklizen prostor pro kolej ZC, sloupy trolejového vedení a pláň však pro nový dočasný oblouk jsou připraveny.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 26.4.2010 16:43, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 22.4.2010 14:10

MOp nenapíše nic jiného - výměna bude postupná a oba profily budou nějaký čas (několik let) spolu koexistovat. Čím více bude tratí s kolejnicemi S49, tím větší bude snaha mít více vozů s PR-01. Zkušební provoz stále probíhá a dle mých informací si kola vedou velice dobře a opotřebování je velice blízké VM. Doufám, že se v nějakém z dalších DP-Kontaktů /tiskové zprávy či něčeho takového/ něco více o provozu PR-01 dozvíme a nebude to dlouho trvat.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 22.4.2010 12:26

Nemůžu, nejsem přímo u zdroje. Věřil bych MOpovi, až něco napíše.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 22.4.2010 12:15

Absolut píše:MM-Mikulovsky: No řekněme, že Vámi popsaný postup je ideální představou, k jejíž realizaci ještě pár kroků chybí.
Můžete přesně jmenovat jakých kroků, krom toho MOpem níže zmiňovaného (a samozřejmě mnou počítaného) razítka DÚ?
demon píše:
MOp píše:najezdi se km, drazni urad da razitko a muze se vesele aplikovat..
A tak se bude vesele aplikovat ještě deset let, než se při současném stavu financí podaří doaplikovat PR-01 na všechny vozy...
Když pracovní vozy (pluhy, měřící …) s málo naježděnými kilometry nebudou potřebovat nutně výměnu, tak klidně dvacet, ale důležité je, že až se začne, tak se nesmí přerušit (na některé opětovně dát původní profil)!
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 22.4.2010 22:38, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6709
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 22.4.2010 9:53

MOp píše:najezdi se km, drazni urad da razitko a muze se vesele aplikovat..
A tak se bude vesele aplikovat ještě deset let, než se při současném stavu financí podaří doaplikovat PR-01 na všechny vozy...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 22.4.2010 8:41

MM-Mikulovsky: No řekněme, že Vámi popsaný postup je ideální představou, k jejíž realizaci ještě pár kroků chybí.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 22.4.2010 8:32

MOp píše:najezdi se km, drazni urad da razitko a muze se vesele aplikovat..
Takže se s PR-1 teda do budoucna skutečně počítá a postupně (po opotřebování stávajících obručí) se budou aplikovat tyto na všechny typy tramvají?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 22.4.2010 0:08

najezdi se km, drazni urad da razitko a muze se vesele aplikovat..

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Štěpán » 22.4.2010 0:03

Jakej bude vlastně další postup pro schvalování a případné rozšíření PR-1?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 21.4.2010 23:45

- Hluk souhlasi
- zabradli pokud vim nepocita /to je dobre, konecne/
- 9060 bude pendlovat do te doby nez nenalita km pro Drazni urad kvuli PR-1

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Štěpán » 21.4.2010 23:31

Nevíte někdo proč a jak dlouho tam bude jezdit ta 9060? http://www.tramfoto.cz/displayimage.php?pos=-1039
Jinak, spokojenost s novou tratí je veliká. Hluk se velmi razantně snížil a otevřený svršek zejména důchodce odrazuje od pohybu v kolejišti. Akorát by mne zajímalo, jestli se ještě počítá se zábradlím mezi nástupníma zastávkama na Lehovci.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 21.4.2010 19:19

Dřív nebyli různé normy na vše možné - dnes jsou (a každou chvíli se mění), nezdá se mi, že by jim to odpovídalo. Logika mi říká, že všechny za sebou jdoucí schody mají být stejně vysoké, byl by-li některý vyšší mohl by o něj člověk zakopnout a ani v opačném případě to není OK!

Odpovědět