Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 02.5.2013 17:48

MM-Mikulovsky píše:osobně si myslím, že taky místo tzv. kočičích hlav se tam mohly dát "Klasické" = velké/silniční (ne malé/chodníkové) žulové kostky, jichž by vedle kolejí bylo místo tří cca pět řad a výškově by nad ty pražce i při sklonu vozovky vyšly!
Já si myslím, že tam měl být všude asfalt a bylo by po problému :-)

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Láďa » 02.5.2013 16:46

Podbíječka se z Francouzské cca před hodinou odstěhovala.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.5.2013 14:11

trainzjohny píše:
Bobik píše:A mezi kolejema pražce nejsou, že tam to kostkám nevadí?
Mezi kolejema vyjdou ty kostky rovně mezi hlavy koleje, tedy ne, ale jde o to že tam bude na silnici sklon a ten už pak nepůjde....
osobně si myslím, že taky místo tzv. kočičích hlav se tam mohly dát "Klasické" = velké/silniční (ne malé/chodníkové) žulové kostky, jichž by vedle kolejí bylo místo tří cca pět řad a výškově by nad ty pražce i při sklonu vozovky vyšly!

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 02.5.2013 7:53

Bobik píše:A mezi kolejema pražce nejsou, že tam to kostkám nevadí?
Mezi kolejema vyjdou ty kostky rovně mezi hlavy koleje, tedy ne, ale jde o to že tam bude na silnici sklon a ten už pak nepůjde....

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 02.5.2013 7:02

A mezi kolejema pražce nejsou, že tam to kostkám nevadí?

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 01.5.2013 20:59

P_V píše:
Marek B. píše:3 řady kostek vně kolejí byly v Myslbekově plánovány, ale na místě se zjistilo, že nejdou udělat vkůli příčnému sklonu trati.
Tak to jsem nepochopil, asi nemám dlaždičskou univerzitu :) Když se tam nechá dát asfalt, proč nejde tutéž plochu vyskládat z kostek?
Nicméně v tomto případě bych spíš památkářům omlátil o hlavu hlukové normy a postavil to tak, že buď parkování po stranách a asfalt všude, nebo bumlíky a dlažba. Jak to že město na magistrále pokládá drahý odhlučněný asfalt, a jinde na ulici, jež má charakter sběrné, pokládá povrch hlučnější než předtím.
To je jednoduchý. Pražce totiž zasahují do výšky kostek a tak by kostky vyčuhovaly - u asfaltu se dá položená výška měnit. Jinak já si tu dlažbu nevymyslel.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 01.5.2013 15:47

Marek B. píše:3 řady kostek vně kolejí byly v Myslbekově plánovány, ale na místě se zjistilo, že nejdou udělat vkůli příčnému sklonu trati.
Tak to jsem nepochopil, asi nemám dlaždičskou univerzitu :) Když se tam nechá dát asfalt, proč nejde tutéž plochu vyskládat z kostek?
Nicméně v tomto případě bych spíš památkářům omlátil o hlavu hlukové normy a postavil to tak, že buď parkování po stranách a asfalt všude, nebo bumlíky a dlažba. Jak to že město na magistrále pokládá drahý odhlučněný asfalt, a jinde na ulici, jež má charakter sběrné, pokládá povrch hlučnější než předtím.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Láďa » 01.5.2013 14:49

Podbíječka na Francouzské pracuje na koleji dc.

Uživatelský avatar
Honza
Uživatel
Příspěvky: 272
Registrován: 02.10.2010 13:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Honza » 01.5.2013 14:42

gabuliatko píše:
Martin Šubrt píše: Ještě dotázek. Pročpak nejezdí bus 143 spolu s 25 přes novou zastávku Hládkov
143 je express pro studentsvo. Plebs si počká na 25 nebo jde pěšky.
Ano, ale také pro studentstvo, které chodí na Keplera… Ideální byl stav, když jezdila 149 – nyní budou krom Strahova muset kepleráci přesedat i na Malovance nebo jít pěšky.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 01.5.2013 14:38

3 řady kostek vně kolejí byly v Myslbekově plánovány, ale na místě se zjistilo, že nejdou udělat vkůli příčnému sklonu trati.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 30.4.2013 23:08

Martin Šubrt píše: Ještě dotázek. Pročpak nejezdí bus 143 spolu s 25 přes novou zastávku Hládkov, nebyla tomu přizpůsobena osová vzdálenost kolejí, ani zřízena možnost odbočení z kolejí do jízdních pruhů ve směru z hládkova do Patočkovy a na Dejvickou...? To snad mělo být samozřejmostí, když se ruší zastávka Hládkov pro busy 174 a 180. Jeden jel na Hradčanskou, druhý na Dejvickou, teď zůstala jen 25 na Hradčanskou a bus 143 tudy profrčí... Ach jo.
143 je express pro studentsvo. Plebs si počká na 25 nebo jde pěšky.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 30.4.2013 22:05

kasme: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.JPG.html

Jelikož je značka stezka pro chodce a cyklisty vpravo od vozovky, je tímto zakázán pro automobily vjezd do dalšího pokračování Patočkovy ulice směrem ke Strahováku a nopak stezka pro cyklisty vede do tunelu..;-) To je tam teda už déle....

A ti cyklisté. No hezká je ta značka ukazující, že se má jet křížem do prostisměru na chodník. Ovšem já to pochopil nejprve tak, že mám jet do toho cyklopruhu v protisměru. Požaduji návod na každou značku v pěti kopiích, abych si mohl půjčit na domácí samostudium. My když to kolikrát vidíme, tak nad tím sedíme 20 minut a s kolegy se hádáme, co to jako znamená. A cyklista či řidič to mají pochopit jedním pohledem. To je strašnej mor, kterej nevede k bezpečnosti, ale k tragické nebezpečnosti...

Ještě dotázek. Pročpak nejezdí bus 143 spolu s 25 přes novou zastávku Hládkov, nebyla tomu přizpůsobena osová vzdálenost kolejí, ani zřízena možnost odbočení z kolejí do jízdních pruhů ve směru z hládkova do Patočkovy a na Dejvickou...? To snad mělo být samozřejmostí, když se ruší zastávka Hládkov pro busy 174 a 180. Jeden jel na Hradčanskou, druhý na Dejvickou, teď zůstala jen 25 na Hradčanskou a bus 143 tudy profrčí... Ach jo.

HOnzula
Uživatel
Příspěvky: 194
Registrován: 23.9.2010 16:53

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od HOnzula » 30.4.2013 22:01

kasme píše:MŠ: já věděl, že tě "potěším" #-o

mě to přijde jako nějaká hurá akce, jako že třeba místní najednou zjistili, že tam nebudou moct parkovat... a někdo se lekl...
k té teorii taky přidává, že západ dělá Proznak a východ Pražské služby
a musím říct, že jsem tam ještě nějaké "vylepšení" tušil...

každopádně hada maj stejně :)

pro zájemce ještě videoprůjezd cca hodinu po fotkách (nahoru a hned dolů)
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... an-I#t=60s

a když už jsem se rozepsal... tak ještě pár značek z Patočkovy, zvláště cyklo jsou pěkné a pestré [-o<
pro pochopení by to asi chtělo cyklo-video-průjezd
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0/znaceni/

tak jestli se sem jako cyklista někdy dostanu, tak snad raději letecky a nebo s navigační šipkou před sebou a kolem sebe ochrannou atmosféru.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 30.4.2013 21:50

MŠ: já věděl, že tě "potěším" #-o

mě to přijde jako nějaká hurá akce, jako že třeba místní najednou zjistili, že tam nebudou moct parkovat... a někdo se lekl...
k té teorii taky přidává, že západ dělá Proznak a východ Pražské služby
a musím říct, že jsem tam ještě nějaké "vylepšení" tušil...

každopádně hada maj stejně :)

pro zájemce ještě videoprůjezd cca hodinu po fotkách (nahoru a hned dolů)
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... an-I#t=60s

a když už jsem se rozepsal... tak ještě pár značek z Patočkovy, zvláště cyklo jsou pěkné a pestré [-o<
pro pochopení by to asi chtělo cyklo-video-průjezd
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0/znaceni/

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.4.2013 21:33

kruťák píše:
P_V píše:opačné zešikmení čar
Japato? Směrovací deska usměrňuje provoz ve směru šikmých pruhů, tj. v případě Z4a a Z4d vlevo.
U toho lega dole. Ze dvou možností, jak hada položit, si vybrali tu horší, kde šikminy (schůdky) ukazují vpravo. Vím, není to normalizovaná značka, ale konzistence se zažitou symbolikou by byla vhodná.

Odpovědět