Já si myslím, že tam měl být všude asfalt a bylo by po problémuMM-Mikulovsky píše:osobně si myslím, že taky místo tzv. kočičích hlav se tam mohly dát "Klasické" = velké/silniční (ne malé/chodníkové) žulové kostky, jichž by vedle kolejí bylo místo tří cca pět řad a výškově by nad ty pražce i při sklonu vozovky vyšly!
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podbíječka se z Francouzské cca před hodinou odstěhovala.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
osobně si myslím, že taky místo tzv. kočičích hlav se tam mohly dát "Klasické" = velké/silniční (ne malé/chodníkové) žulové kostky, jichž by vedle kolejí bylo místo tří cca pět řad a výškově by nad ty pražce i při sklonu vozovky vyšly!trainzjohny píše:Mezi kolejema vyjdou ty kostky rovně mezi hlavy koleje, tedy ne, ale jde o to že tam bude na silnici sklon a ten už pak nepůjde....Bobik píše:A mezi kolejema pražce nejsou, že tam to kostkám nevadí?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mezi kolejema vyjdou ty kostky rovně mezi hlavy koleje, tedy ne, ale jde o to že tam bude na silnici sklon a ten už pak nepůjde....Bobik píše:A mezi kolejema pražce nejsou, že tam to kostkám nevadí?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A mezi kolejema pražce nejsou, že tam to kostkám nevadí?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je jednoduchý. Pražce totiž zasahují do výšky kostek a tak by kostky vyčuhovaly - u asfaltu se dá položená výška měnit. Jinak já si tu dlažbu nevymyslel.P_V píše:Tak to jsem nepochopil, asi nemám dlaždičskou univerzitu Když se tam nechá dát asfalt, proč nejde tutéž plochu vyskládat z kostek?Marek B. píše:3 řady kostek vně kolejí byly v Myslbekově plánovány, ale na místě se zjistilo, že nejdou udělat vkůli příčnému sklonu trati.
Nicméně v tomto případě bych spíš památkářům omlátil o hlavu hlukové normy a postavil to tak, že buď parkování po stranách a asfalt všude, nebo bumlíky a dlažba. Jak to že město na magistrále pokládá drahý odhlučněný asfalt, a jinde na ulici, jež má charakter sběrné, pokládá povrch hlučnější než předtím.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak to jsem nepochopil, asi nemám dlaždičskou univerzitu Když se tam nechá dát asfalt, proč nejde tutéž plochu vyskládat z kostek?Marek B. píše:3 řady kostek vně kolejí byly v Myslbekově plánovány, ale na místě se zjistilo, že nejdou udělat vkůli příčnému sklonu trati.
Nicméně v tomto případě bych spíš památkářům omlátil o hlavu hlukové normy a postavil to tak, že buď parkování po stranách a asfalt všude, nebo bumlíky a dlažba. Jak to že město na magistrále pokládá drahý odhlučněný asfalt, a jinde na ulici, jež má charakter sběrné, pokládá povrch hlučnější než předtím.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podbíječka na Francouzské pracuje na koleji dc.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, ale také pro studentstvo, které chodí na Keplera… Ideální byl stav, když jezdila 149 – nyní budou krom Strahova muset kepleráci přesedat i na Malovance nebo jít pěšky.gabuliatko píše:143 je express pro studentsvo. Plebs si počká na 25 nebo jde pěšky.Martin Šubrt píše: Ještě dotázek. Pročpak nejezdí bus 143 spolu s 25 přes novou zastávku Hládkov
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
3 řady kostek vně kolejí byly v Myslbekově plánovány, ale na místě se zjistilo, že nejdou udělat vkůli příčnému sklonu trati.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
143 je express pro studentsvo. Plebs si počká na 25 nebo jde pěšky.Martin Šubrt píše: Ještě dotázek. Pročpak nejezdí bus 143 spolu s 25 přes novou zastávku Hládkov, nebyla tomu přizpůsobena osová vzdálenost kolejí, ani zřízena možnost odbočení z kolejí do jízdních pruhů ve směru z hládkova do Patočkovy a na Dejvickou...? To snad mělo být samozřejmostí, když se ruší zastávka Hládkov pro busy 174 a 180. Jeden jel na Hradčanskou, druhý na Dejvickou, teď zůstala jen 25 na Hradčanskou a bus 143 tudy profrčí... Ach jo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
kasme: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.JPG.html
Jelikož je značka stezka pro chodce a cyklisty vpravo od vozovky, je tímto zakázán pro automobily vjezd do dalšího pokračování Patočkovy ulice směrem ke Strahováku a nopak stezka pro cyklisty vede do tunelu.. To je tam teda už déle....
A ti cyklisté. No hezká je ta značka ukazující, že se má jet křížem do prostisměru na chodník. Ovšem já to pochopil nejprve tak, že mám jet do toho cyklopruhu v protisměru. Požaduji návod na každou značku v pěti kopiích, abych si mohl půjčit na domácí samostudium. My když to kolikrát vidíme, tak nad tím sedíme 20 minut a s kolegy se hádáme, co to jako znamená. A cyklista či řidič to mají pochopit jedním pohledem. To je strašnej mor, kterej nevede k bezpečnosti, ale k tragické nebezpečnosti...
Ještě dotázek. Pročpak nejezdí bus 143 spolu s 25 přes novou zastávku Hládkov, nebyla tomu přizpůsobena osová vzdálenost kolejí, ani zřízena možnost odbočení z kolejí do jízdních pruhů ve směru z hládkova do Patočkovy a na Dejvickou...? To snad mělo být samozřejmostí, když se ruší zastávka Hládkov pro busy 174 a 180. Jeden jel na Hradčanskou, druhý na Dejvickou, teď zůstala jen 25 na Hradčanskou a bus 143 tudy profrčí... Ach jo.
Jelikož je značka stezka pro chodce a cyklisty vpravo od vozovky, je tímto zakázán pro automobily vjezd do dalšího pokračování Patočkovy ulice směrem ke Strahováku a nopak stezka pro cyklisty vede do tunelu.. To je tam teda už déle....
A ti cyklisté. No hezká je ta značka ukazující, že se má jet křížem do prostisměru na chodník. Ovšem já to pochopil nejprve tak, že mám jet do toho cyklopruhu v protisměru. Požaduji návod na každou značku v pěti kopiích, abych si mohl půjčit na domácí samostudium. My když to kolikrát vidíme, tak nad tím sedíme 20 minut a s kolegy se hádáme, co to jako znamená. A cyklista či řidič to mají pochopit jedním pohledem. To je strašnej mor, kterej nevede k bezpečnosti, ale k tragické nebezpečnosti...
Ještě dotázek. Pročpak nejezdí bus 143 spolu s 25 přes novou zastávku Hládkov, nebyla tomu přizpůsobena osová vzdálenost kolejí, ani zřízena možnost odbočení z kolejí do jízdních pruhů ve směru z hládkova do Patočkovy a na Dejvickou...? To snad mělo být samozřejmostí, když se ruší zastávka Hládkov pro busy 174 a 180. Jeden jel na Hradčanskou, druhý na Dejvickou, teď zůstala jen 25 na Hradčanskou a bus 143 tudy profrčí... Ach jo.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
kasme píše:MŠ: já věděl, že tě "potěším"
mě to přijde jako nějaká hurá akce, jako že třeba místní najednou zjistili, že tam nebudou moct parkovat... a někdo se lekl...
k té teorii taky přidává, že západ dělá Proznak a východ Pražské služby
a musím říct, že jsem tam ještě nějaké "vylepšení" tušil...
každopádně hada maj stejně
pro zájemce ještě videoprůjezd cca hodinu po fotkách (nahoru a hned dolů)
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... an-I#t=60s
a když už jsem se rozepsal... tak ještě pár značek z Patočkovy, zvláště cyklo jsou pěkné a pestré
pro pochopení by to asi chtělo cyklo-video-průjezd
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0/znaceni/
tak jestli se sem jako cyklista někdy dostanu, tak snad raději letecky a nebo s navigační šipkou před sebou a kolem sebe ochrannou atmosféru.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MŠ: já věděl, že tě "potěším"
mě to přijde jako nějaká hurá akce, jako že třeba místní najednou zjistili, že tam nebudou moct parkovat... a někdo se lekl...
k té teorii taky přidává, že západ dělá Proznak a východ Pražské služby
a musím říct, že jsem tam ještě nějaké "vylepšení" tušil...
každopádně hada maj stejně
pro zájemce ještě videoprůjezd cca hodinu po fotkách (nahoru a hned dolů)
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... an-I#t=60s
a když už jsem se rozepsal... tak ještě pár značek z Patočkovy, zvláště cyklo jsou pěkné a pestré
pro pochopení by to asi chtělo cyklo-video-průjezd
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0/znaceni/
mě to přijde jako nějaká hurá akce, jako že třeba místní najednou zjistili, že tam nebudou moct parkovat... a někdo se lekl...
k té teorii taky přidává, že západ dělá Proznak a východ Pražské služby
a musím říct, že jsem tam ještě nějaké "vylepšení" tušil...
každopádně hada maj stejně
pro zájemce ještě videoprůjezd cca hodinu po fotkách (nahoru a hned dolů)
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... an-I#t=60s
a když už jsem se rozepsal... tak ještě pár značek z Patočkovy, zvláště cyklo jsou pěkné a pestré
pro pochopení by to asi chtělo cyklo-video-průjezd
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0/znaceni/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
U toho lega dole. Ze dvou možností, jak hada položit, si vybrali tu horší, kde šikminy (schůdky) ukazují vpravo. Vím, není to normalizovaná značka, ale konzistence se zažitou symbolikou by byla vhodná.kruťák píše:Japato? Směrovací deska usměrňuje provoz ve směru šikmých pruhů, tj. v případě Z4a a Z4d vlevo.P_V píše:opačné zešikmení čar