Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 10.4.2013 16:48

thriller2 píše:
kasme píše:Myslbekova: zastávky mají obruby http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.JPG.html
Co je tam to místečko, kde se na pár metrů mění pražce na pevnou jízdní dráhu nebo cosi?
AGa.. píše:Je to kabelová komora, která je tak mělko, že se tam nevešly pražce...
hlubší rozbor a starší foto místa viz http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=35578#p35578

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 10.4.2013 16:35

kasme píše:Myslbekova: zastávky mají obruby http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.JPG.html
Co je tam to místečko, kde se na pár metrů mění pražce na pevnou jízdní dráhu nebo cosi?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 10.4.2013 16:15

Myslbekova: zastávky mají obruby http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.JPG.html

Prašný most: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/130410/
Bumlíky od zastávky až na Sirotčinec http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 3.jpg.html
Naposledy upravil(a) kasme dne 10.4.2013 22:50, celkem upraveno 1 x.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 09.4.2013 18:19

Prašný most: rychlostní výhybka leží na pozici...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 1.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 3.jpg.html

Sirotčinec zadlážděn
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 3.jpg.html

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Brejšín » 09.4.2013 8:19

PršM se posouval v rámci Blanky cca o 50m západněji kvůli výjezdu Busů z levého pruhu ze Svatovítské. Byly tam doplněny druhé světla, které TRAM v ten moment dávali stůj.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 08.4.2013 22:42

coz je mimochodem misto pekne pitome. tesne za krizovatkou by to bylo daleko lepsi.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 08.4.2013 19:38

Začala vznikat refýž, dost západně (?). Trasa bude posunutá kus k jihu.
No ono zrejme zdani klame. Ona tam vzdy byla takto odsunuta.. +- se nachazi ve stejnem miste jako puvodne.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 08.4.2013 18:36

Prašný most a okolí
Jenik píše:Koleje - vyrovnaný další kus. V křižovatce se zadlažďuje. Začala vznikat refýž, dost západně (?). Trasa bude posunutá kus k jihu.
V křižovatce odstraňují chodníky, začalo se už odtěžovat (podchod?) Na mostě Svatovítská odfrézovali východní vozovku.

FOTO: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/130408/

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 08.4.2013 18:28

skoda, ze nejsou nasi planovaci mest schopni udelat na patockove'/m.h. zvysene teleso v cele delce, aby trat a ulice dostala +- jednotny vzhled od letne az po stresovice (jmenovite oks & travnik). totez plati pro mestsky mobiliar, k nemuz patri i lampy a sloupy TV. dalsich 50 let to bude system kazdej pes, jina ves.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 08.4.2013 17:57

Musi se rozlisovat rektifikačni a klasické pražce.

1/ rektifikacni prazce - nemaji uvnitr zelezitou vyztuz, tudiz by melo byt mozne je odfrezovat soucasne s betonovou deskou - tudíž jediným problémem zde zbývají upevnovadla.

2/ klasické prazce - ano, zde pri odstranovaní desky nepomuze nic jineho nez zbijecka. Pri oprave kolejové konstrukce (vymena zeleza), by melo dojit pouze k odstraneni svrchni vrstvy betonu nad upevnovadly (samozrejme jen to co pujde odfrezovat, zbytek nutný zbijeckou), a zpetnému vyuziti prazcu.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 08.4.2013 17:42

KarlosK Z:arrow: Mno, pokud sis dobře prohlídnul fotky na páteři, tak ti jistě neuniklo, že ty rektifikační pražce skončili zalitý v betonu. Takže se "znovupoužitím" to bude trošku složitější a bude potřena sbíječka. 8-) :lol:

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 08.4.2013 16:52

KarlosK píše:zajímalo by mě jak je to se znovu použitím betonových pražců při konstrukcí tratí W-tram. když se bude trať rekonstruovat stejnou technikou, pujdou pražce nové?
W-tram ale "pražce" používá jen jako podložku při betonáži desky...

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KarlosK » 08.4.2013 12:43

zajímalo by mě jak je to se znovu použitím betonových pražců při konstrukcí tratí W-tram. když se bude trať rekonstruovat stejnou technikou, pujdou pražce nové?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 07.4.2013 23:02

Sirotčinec: dnes první betonáž křižovatky a přilehlého úseku, položení dalších kolejnic
foto: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 6.jpg.html

z kamery: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.jpg.html

Prašný most: od Svatovítského mostuskoro k archivu jezdí od soboty IAD po kolejích
na mostě už jezdí jen tram http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 1.JPG.html
auta se vrací přes trať až před Budvarkou http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 3.JPG.html
dočasná trať je pryč http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 5.JPG.html

Patočkova: v sobotu i v neděli se pracovalo hlavně na TV

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 06.4.2013 8:33

Nech se překvapit :shock:

Odpovědět