Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod 7080 v 05.7.2007 19:33

jara napsal:Mno nevím. Zajímal by mě rozdíl mezi cenou co se vydá za to opravení z nejhoršího a z celé rekonstrukce
Tyhle opravy jsou pro obyčejného cestujicích jako jsem já dosti hrozné. Do Května jsem využíval linku 8 z Dejvic na Náměstí republiky každý den. A ono když v posledních 2 letech vždy na půl roku tam zavřou trať tak tě to teda dosti otraví tam cestovat MHD. Často tam jezdím i o víkendech. A opravdu je pro mě jednoduší tam jet o víkendu autem nežli tramvají. Proč?? Tramvají tam jsem za 25 minut. Autem za 12!!!! Před tím to bylo tramvají za 18 minut. A ještě to mám pohodlnější. Takže HURÁ!! HURÁ!! Za rok bude zase měsiční výluka na Karláku

Co se týče náměstí Republiky, tak by jsi se měl spíš dotazovat na magistrátu, proč se mu nepovedlo sladit opravu mostu s postupem investora při přestavbě kasáren, když se rok před první výlukou vyhlašovalo, že se bude dělat oboje současně. Viděl bych to tak, že cena za opravu od DP bude tak maximálně dvě třetiny toho co se zaplatí firmě, která bude provádět celkovou rekonstrukci. V ceně jsem započítal i prémii za předčasné ukončení výluky před plánovaným termínem. Současná oprava Karlova náměstí jde z peněz Dopravního podniku, až bude celková oprava Karlova náměstí tak to půjde u investičních peněz magistrátu. Zkrátka z jiné škatulky.
Nelíbí se mi současný stav ani trochu a bohužel máš asi pravdu, že tam ta výluka bude.
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
 
Založen: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Odeslatod jara v 05.7.2007 18:56

7080 napsal:Samozřejmě bych byl radši, kdyby se to udělalo celé nové, ale aspoň něco.
Mno nevím. Zajímal by mě rozdíl mezi cenou co se vydá za to opravení z nejhoršího a z celé rekonstrukce
Tyhle opravy jsou pro obyčejného cestujicích jako jsem já dosti hrozné. Do Května jsem využíval linku 8 z Dejvic na Náměstí republiky každý den. A ono když v posledních 2 letech vždy na půl roku tam zavřou trať tak tě to teda dosti otraví tam cestovat MHD. Často tam jezdím i o víkendech. A opravdu je pro mě jednoduší tam jet o víkendu autem nežli tramvají. Proč?? Tramvají tam jsem za 25 minut. Autem za 12!!!! Před tím to bylo tramvají za 18 minut. A ještě to mám pohodlnější. Takže HURÁ!! HURÁ!! Za rok bude zase měsiční výluka na Karláku
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod 7080 v 05.7.2007 18:28

jara napsal:No tak to je asi nevýhoda toho když to má dělat DPP tam si to DPP může dovolit takto zkrátit. Kdyby to dělala externí firma tak by si to nemohl DP dovolit.

Neviděl bych to až tak černě, kvalita nebude z nejlepších, ale co čekat od mimořádné opravy. Oblouky se za dva víkendy vymění, to už známe, zbytek je ještě v ucházejícím stavu. A podfukování panelů se dá taky během dne maximálně dvou taky zvládnout. Nikdo asi nečeká, že to bude rekonstrukce, ale jen oprava z nejhoršího.
Samozřejmě bych byl radši, kdyby se to udělalo celé nové, ale aspoň něco.
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
 
Založen: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Odeslatod jara v 05.7.2007 18:10

MF napsal:Tak jsem se dozvěděl, že plánovaná totální výluka Karláku nebude a místo toho bude několik víkendových výluk. To zase bude kvalita za rozumnou cenu :cry:
No tak to je asi nevýhoda toho když to má dělat DPP tam si to DPP může dovolit takto zkrátit. Kdyby to dělala externí firma tak by si to nemohl DP dovolit.
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod MF v 05.7.2007 17:57

Oprava Štefánikova mostu by se měla zkrátit o 4-5 dnů.
MF
Uživatel
 
Založen: 04.3.2007 19:28
Bydliště: Tepláků ráj. Půl hodiny na metro a v pozadí Krušné hory.

Odeslatod Jabberwocky v 05.7.2007 17:13

To je pěkně termixovatá fotka ;-)
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
 
Založen: 27.5.2005 9:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Odeslatod 7040 v 05.7.2007 16:43

to teda jo :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
7040
 

Odeslatod MF v 05.7.2007 14:58

Tak jsem se dozvěděl, že plánovaná totální výluka Karláku nebude a místo toho bude několik víkendových výluk. To zase bude kvalita za rozumnou cenu :cry:
MF
Uživatel
 
Založen: 04.3.2007 19:28
Bydliště: Tepláků ráj. Půl hodiny na metro a v pozadí Krušné hory.

Odeslatod Proxy v 04.7.2007 14:58

Smurfx napsal:Platí stále termín opravy Palacké křižovatky 18. července? Nebo se zase něco událo a celé se to posune.
Už je to zveřejněno i na HURÁ-stránkách :wink: tak snad skutečně ano.
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod Smurfx v 04.7.2007 13:10

Platí stále termín opravy Palacké křižovatky 18. července? Nebo se zase něco událo a celé se to posune.

Když jsem viděl tu 3 dny neopravenou výhybku ve fotožurnálu na Palackého náměsít napadlo mě, že třeba čekají až do rekonstrukce :) . Ono až tam zase nějaká tramvaj vykolejí tak tam zase naběhne partička a opraví to za pár hodin
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod DPmPET v 03.7.2007 13:23

Absolut napsal:Teda chlapci, tady te toho tři ******:

ad DPmPET a Albertov: Ano, jsou tam viditelné jisté nerovnosti. Byl jsem však ujištěn, že tam zaručeně je vše OK. Obrázek si udělej sám.

ad Matošo a výluka: Důvod jsou peníze. Kdyby jich bylo víc, tak se udělá víc. V Nuslích se skutečně efektivně opravily ta špatná místa. To, že trať i jinde vypadá blbě, neznamená, že je tak strašná. Ostatně, BKV pokryté tenkou vrstvou živice vypadají blbě vždy a všude, vroubkované panely (posledních cca 15 let od otočení formy) vypadají o dost líp.

ad Matošo a zatlačovačka: Tomu roku 1963 nevěřím. První BKV v Praze byly na konci 70. let. Předtím nemělo význam pořizovat zatlačovačku. Není to 1983?

ad Quetzalcoatl a panely: "Krátkých" panelů jsou tři velikosti, doporučuji procházku po vyloučené trati v Nuslích s krejčovským metrem :) nejběžnější krátké panely se jmenují VL8 a jsou skutečně vhodné i do přímé. Ostatní dva typy se jmenují VL5 a VL7 a jsou určené do oblouků, protože mají lichoběžníkový tvar. Katalog panelů je na webu SSŽ a můžete si to tam všechno prostudovat.

Já sem si ho už udělal.DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Odeslatod Absolut v 03.7.2007 12:22

Teda chlapci, tady te toho tři ******:

ad DPmPET a Albertov: Ano, jsou tam viditelné jisté nerovnosti. Byl jsem však ujištěn, že tam zaručeně je vše OK. Obrázek si udělej sám.

ad Matošo a výluka: Důvod jsou peníze. Kdyby jich bylo víc, tak se udělá víc. V Nuslích se skutečně efektivně opravily ta špatná místa. To, že trať i jinde vypadá blbě, neznamená, že je tak strašná. Ostatně, BKV pokryté tenkou vrstvou živice vypadají blbě vždy a všude, vroubkované panely (posledních cca 15 let od otočení formy) vypadají o dost líp.

ad Matošo a zatlačovačka: Tomu roku 1963 nevěřím. První BKV v Praze byly na konci 70. let. Předtím nemělo význam pořizovat zatlačovačku. Není to 1983?

ad Quetzalcoatl a panely: "Krátkých" panelů jsou tři velikosti, doporučuji procházku po vyloučené trati v Nuslích s krejčovským metrem :) nejběžnější krátké panely se jmenují VL8 a jsou skutečně vhodné i do přímé. Ostatní dva typy se jmenují VL5 a VL7 a jsou určené do oblouků, protože mají lichoběžníkový tvar. Katalog panelů je na webu SSŽ a můžete si to tam všechno prostudovat.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Panely v Radotíně

Odeslatod 7080 v 29.6.2007 14:25

Quetzalcoatl napsal:Tak to nejspíš na ten Karlák -- anebo mimo Prahu, protože by panely byly asi metrové.

Krátké panely mohou přijít do jakéhokoliv velkého oblouku. Já dnes s potěšením potkal na Štvanici kamion naloženej bumlíkama. Jen doufám, že končil někde v Praze.
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
 
Založen: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Panely v Radotíně

Odeslatod Quetzalcoatl v 29.6.2007 14:19

DPmPET napsal:Nevím jestli je to pro Prahu?Ale nové panely příjdou na Štefánikův most,Palackého most-Lidická,Karlovo náměstí.
DPmPET 8-)

Tak to nejspíš na ten Karlák -- anebo mimo Prahu, protože by panely byly asi metrové.
Quetzalcoatl
Uživatel
 
Založen: 23.6.2006 14:23
Bydliště: Praha

Odeslatod DPmPET v 29.6.2007 12:03

Quetzalcoatl napsal:Včer jsem viděl naskládané panely na vagonech v Radotíně. Neví někdo kam půjdou?
Nevím jestli je to pro Prahu?Ale nové panely příjdou na Štefánikův most,Palackého most-Lidická,Karlovo náměstí.
DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron