Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
Příspěvky: 279
Registrován: 06.6.2007 11:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matošo » 26.6.2007 17:43

taky mi připadá, že ta upevňující guma (nebo jak se to jmenuje... - prostě to z obou stran kolejí v BKV) je hlavně u Fidlovačky dost mizerně zatlačená. Jsou tam místa (převážně v tom oblouku k Otakarce), kde třeba jí je jenom tak půl metru, pak je asi 10 cm nic, pak zase třeba 20 cm guma a zase 10 cm díra. Nevim, třeba je to naschvál, ale mě se to teda nezdá... :smt087

fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Příspěvek od fibou » 26.6.2007 16:13

Už se těšim na srpen. Na Náměstí Republiky znova předělávají (už déle) dlažbu mezi a u kolejí. A hle -1) všude je bordel a asfaltem sou politý i dlažební kostky. 2) Ve žblácích jsou šutry a někde tak ASFALT! Moc hezký!

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Rekonstrukce tramvajové křižovatky Albertov

Příspěvek od DPmPET » 26.6.2007 16:06

Včera sem se zastavil na rekonstruované křižovatce a musím podoknout že firma Hans Wendel se moc nepředvedla a divím se že takováhle firma může dostat zakázku na tyto práce.
1 postřeh:za rozvětvením 1x6 směr Botanická zahrada sem nepochopil na koleji z centra zdeformovaný mírný oblouk který začíná od dilatačního přechodového kusu(B1 a NT1).Takže tam vznikl pěkný esíčkový úkaz.
2 postřeh:v rozvětvení 1x6 od ex.nádraží Vyšehrad jsem si povšiml v obou vitřních spojovacích obloucích od 4srdce dvou zlomených kolejí již svařených,takže koleje jsou zlomené cirka asi 2 cm,je to vidět ve svárech a po chůzy po pražcích.
3 postřeh:Podbití kolejové konstrukce je nekvalitně provedené,protože se podbíjejí takzvaně jenom hlavy pražců a ne celé pražce,hlavně u kolejové konstrukce je to potřeba,což firma Hans Wendel s.r.o neprovádí a na kolejové konstrukci Stírka to bylo krásně vidět ,kde to bylo podbité(Hlavy pražců) a prostředky pražců byly duté.
4 postřech:Debatu o povrchu této křižovatky radši nebudu rozvíjet,protože k tomu mám svůj názor a do této lokality toto zhotovení vůbec nepatří.
DPmPET 8-)

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 06.6.2007 10:51

MOp píše:Ano, Ječná je velice povedená! Ale na takový oblouk v klasice co je před Hlavním nádražím to stejně nemá..
to si děláš srandu, nebo to myslíš vážně?
asi 25m po rozjezdu ze zast. Hl. nádr. směr Sen. nám. to tak svinsky kopne, že bych ten oblouk jako příklad fakt nedával - zhoršuje se to postupně, takže bude hůř

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 06.6.2007 10:39

Ano, Ječná je velice povedená! Ale na takový oblouk v klasice co je před Hlavním nádražím to stejně nemá..

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 06.6.2007 10:34

Vím, že budu za to kamenován, ale radši dobře provdená repanelizace v celém úseku Korunní, než nic nebo 300 metrů klasiky. Když se podívám na Ječnou, tak vidím, že i repanelizace může dopadnout dobře. Samozřejmě je i mnoho negativních příkladů, třeba ve Spálené se 10 let po kompletní repanelizaci propadají žlaby v panelech, ale to je bohužel asi vada výrobku a ne konstrukce trati jako takové. Já bych prostě panely zcela nezavrhoval, mám pocit, že posledních několik let dopadají opravy trati v panelech docela dobře - myslím tedy ty opravy, kde se pokládají nové panely na novou živičnou vrstvu a ne akce typu loňský Palackého most

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Příspěvek od KGX 63 » 05.6.2007 23:38

To by se u rekonstrukcí muselo myslet trochu dopředu. Ovšem začíná se blýskat na lepší časy... :) Změny se už brzy dostaví. BKV tady ještě dlouho budou, zvykejte si.

Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
Příspěvky: 244
Registrován: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Příspěvek od Martin » 05.6.2007 23:33

MOp píše:Jenže Korunní repanelizace.. :-(
To je potom snad škoda práce... ](*,)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 05.6.2007 23:29

KGX 63 píše:Korunní v plánu na podzim, tak můžeme doufat... :D A snad taky celé Karlovo nám., včetně křižovatky Žitná x Odborů.
Jenže Korunní repanelizace.. :-(

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Příspěvek od KGX 63 » 05.6.2007 23:28

Korunní v plánu na podzim, tak můžeme doufat... :D A snad taky celé Karlovo nám., včetně křižovatky Žitná x Odborů.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 05.6.2007 23:15

Olšanská se přežije, ale Olšanské nám. je hodně špatné
Korunní taky nic moc, je tam nová 20 (hodně dlouhá) a další 20 je o dost prodloužená - snad nikde jinde v Praze není takový hluk od tramvají jako v právě v Korunní - poslat tam 14T, tak se z toho v těch bytech zblázní
Flora (hlavně křížení) je taky v hodně špatném stavu

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Příspěvek od KGX 63 » 05.6.2007 22:51

Olšanská by se měla opravovat příští rok, ale samozřejmě jako většina výluk, opět nejisté. Takže nám nezbývá nic jiného než se dál hrkat Olšanskou 30-ti, resp. 20-ti kilometrovou rychlostí. Můžeme být rádi, že před časem odstranili alespoň tu "10" u sekce u Olšanský, pak totiž SSZ Olšanské nám. na tram nepočkalo :( Mimochodem Olšanské nám. by taky potřebovalo větší opravu. Ani bych se nedivil, kdyby vozovny Strašnice jaksi zapomněli OR sundat. Spíš se to musí ještě malinko ojet a pak se to sundá.

Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
Příspěvky: 244
Registrován: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Příspěvek od Martin » 05.6.2007 18:11

Netušíte někdo, proč se opravoval oblouk Vinohradská-Starostrašnická, když tam vesele visí omezená rychlost na 10 km/h dál? Taková oprava vypadá jako dost zbytečná a jediné, co je po ní vidět, je nové zapatlání kostek asfaltem. :evil:

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Re: Želivského-Vozovna Strašnice

Příspěvek od Paulie » 13.4.2007 17:38

Angus MacGyver píše:Neuvažuje se o rekonstrukci této ...
Daleko kritičtější mi přijde již řadu let pravidelně "opravovaná" Olšanská.. :evil: :? Jenže toho asi bohdá nebude, dočkat se tam kvalitního, zanivelovaného a zatravněného svršku... :roll:

Angus MacGyver
Uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: 11.5.2006 13:17

Želivského-Vozovna Strašnice

Příspěvek od Angus MacGyver » 13.4.2007 14:08

Neuvažuje se o rekonstrukci této části tram. tratě? V plánovaných výlukách jsem to nenašel a tahle trať by to potřebovala jako prase drbání...Jezdím zde denně a zejména u Vinohradských hřbitovů je trať tak kvalitní, že to z člověka vyrazí málem duši a může rovnou skončit na hřbitově... :?

Odpovědět