Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod demon v 23.5.2006 13:39

líný K-M napsal:málokde se najde subjekt, který zaplatí službu, kterou mu pak stejně omezej... Jinými slovy, jsem zákazník, platím si službu a služebník mi říká, že ji neumí udělat.

Když to bereš takhle, tak co třeba řidič - předplatitel dálnic, nebo volič - tak trochu předplatitel parlamentu, tady dokonce neomezujou, ale rovnou nekonaj... :lol: Těch případů je spousta, navíc tady žádný služebník neříká, že něco neumí udělat, jen se rozchází Vaše představy na věc a nikde neni dáno, že zrovna ta tvá představa je jediná správná.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod líný KM v 23.5.2006 13:23

Absolut napsal:Ad K-M: Víš, z Tvé pozice se Ti to dobře kecá, když nemáš představu o tom, tak to funguje...

Má pozice je plátce MHD a to hned dvakrát: roční předplatní jízdenka, znovu opakuji málokde se najde subjekt, který zaplatí na začátku roku a pak možná čerpá během roku (tedy poskytne úvěr, peníze které jsou k použití pro DP hned) službu, kterou mu pak stejně omezej (shodou okolností jezdím Stoss-Nám.rep.) a nic nevrátěj (nechci, jen ukazuju na specifikum této služby), jednak PLATÍM DANĚ. Jinými slovy, jsem zákazník, platím si službu a služebník mi říká, že ji neumí udělat.
Štěstí pro MHD že jsem tedy přešel na pěší dopravu a ne na IAd vzhledem k té vzdálenosti.
Takže se mi kecat může a pokud něco nejde, pak NEBUDE CHYBA U MĚ. Kdo chce (a umí) hledá možnosti, kdo nechce, (neumí) hledá důvody.
Sorry za ostrý tón, ale takhle s tou MHD budou jezdit jen šotoušové.
líný KM
 

Odeslatod Absolut v 23.5.2006 10:47

Ad K-M: Víš, z Tvé pozice se Ti to dobře kecá, když nemáš představu o tom, tak to funguje...
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod K-M v 23.5.2006 9:37

Absolut napsal:Ad Pawel: Prostě není. Má to důvod, ale nemám čas.
.

Ten důvod jsem níže napsal. :evil:
K-M
 

Odeslatod K-M v 23.5.2006 9:33

pawel napsal:proč vlastně není u dlouhé třídy kaliforňan?? doopravdy není místo?? myslím, že u zastávky zc by to šlo v klidu. pak by stačilo v minimální variantě zavést např. linku 34 Výstaviště-Stroß-Dlouhá. spotřeba kachen minimální, vozokm se stejně ušetří odklonem 5 a 8. a lidi z části Petrské čtvrti i východního okolí Starom. nám. by nebyli bez MHD.

Vono by stačilo, kdyby panstvo na ředitelství myslelo a odklonilo 133 místo aby jela pod mostem tak, aby jela přes křižovatku u mostu (od Fl.) a u parkoviště se udělala zastávka, a ve směru na Fl. odbočila za podjezdem mostu vpravo, hned vlevo, zastavila a pak dojela na Fl. Stálo by to dva sloupky. Z Dlouhý a Revoluční je to teď k jakýkoliv MHD šíííílenýýýý. O cestě do P7 ani nemluvím. Nebo kdyby se udělala na linkách 12 a 17 zastávka Letenský tunel. Jenže to je tak, když se nevyjde do terénu a použije šablona. Hamba. :evil:
K-M
 

Odeslatod Absolut v 23.5.2006 7:34

Ad Pawel: Prostě není. Má to důvod, ale nemám čas.

Ad Agnus Mac Gyver: Výstavba TT v Radlické jen prodlouží stávající úsek s 1 jízdním pruhem v každém směru. V zásadě to není problém. Budou tam o pár metrů delší kolony IAD, ale sedne si to, protože víc řidičů se naučí jezdít tranzit přes Barrandoff. Třebas řidič Absolut.

Ad XSC: Napojení plzeňské dálnice dlouhým tunelem do vnitřního okruhu je sice ve Zlíchovském tunelu uvažované a lze si ho prohlédnout v různých mapičkách od ÚDI, ale je to hudba mnohem vzdálenější budoucnosti, než TT radlice, teď se bude ještě tak 10 let přednostně dělat vnější okruh.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod XSC v 22.5.2006 19:28

Angus MacGyver napsal:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Hlavně je plánováno časem převést dopravu z Radlické do tunelu ke Zlíchovu, takže pak intenzita dopravy na Radlické poklesne a 1 pruh bude stačit.
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Odeslatod pawel v 20.5.2006 15:41

proč vlastně není u dlouhé třídy kaliforňan?? doopravdy není místo?? myslím, že u zastávky zc by to šlo v klidu. pak by stačilo v minimální variantě zavést např. linku 34 Výstaviště-Stroß-Dlouhá. spotřeba kachen minimální, vozokm se stejně ušetří odklonem 5 a 8. a lidi z části Petrské čtvrti i východního okolí Starom. nám. by nebyli bez MHD.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod Proxy v 20.5.2006 13:04

Petr napsal:Ano opravdu povede středem, na zvýšeném tělese, které však bude mít zešiknemé obrubníčky, aby se dalo nouzově najíždět auty v případě např. nehody v jejich jízdním pruhu a jeho zablokování (podobný princip je u Anděla a Bulhara)

Viz. zákres v příloze
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod Petr v 20.5.2006 8:24

Angus MacGyver napsal:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Ano opravdu povede středem, na zvýšeném tělese, které však bude mít zešiknemé obrubníčky, aby se dalo nouzově najíždět auty v případě např. nehody v jejich jízdním pruhu a jeho zablokování (podobný princip je u Anděla a Bulhara)
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod itelv v 19.5.2006 18:19

Angus MacGyver napsal:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...

Myslím, že to tak strašné nebude. Až k (od) trojúhelníku vede od (na) Smíchova taky jenom jeden pruh.
Uživatelský avatar
itelv
Uživatel
 
Založen: 05.1.2006 11:25
Bydliště: Praha 7

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod Peter v 19.5.2006 16:27

Angus MacGyver napsal:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...

nj, ale je to tak.povede stredem komunikace, myslim ze na zvysenem tramvajovem pasu
Peter
 

Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod Angus MacGyver v 19.5.2006 16:02

Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Angus MacGyver
Uživatel
 
Založen: 11.5.2006 12:17

Re: Trať Laurová-Radlická (M "B")

Odeslatod Peter v 19.5.2006 15:05

Angus MacGyver napsal:Včera jsem si ze srandy zkusil cestu ze Strašnic do Jinonic pouze tramvají a 1 zastávku (Radl. Jin.) metrem... Z Laurové je to na Radlickou dost daleko...

Zajímalo by mne, kudy tu tramvajovou trať povedou??? Je tam komunikace s dvěma pruhy na každé straně a z jedné strany silnice skála, z druhé strany mírná rokle, mírná vyvýšenina, či mnoho zeleně...


uberou na kazde strane jeden pruh 8-)
Peter
 

Trať Laurová-Radlická (M "B")

Odeslatod Angus MacGyver v 19.5.2006 15:01

Včera jsem si ze srandy zkusil cestu ze Strašnic do Jinonic pouze tramvají a 1 zastávku (Radl. Jin.) metrem... Z Laurové je to na Radlickou dost daleko...

Zajímalo by mne, kudy tu tramvajovou trať povedou??? Je tam komunikace s dvěma pruhy na každé straně a z jedné strany silnice skála, z druhé strany mírná rokle, mírná vyvýšenina, či mnoho zeleně...
Angus MacGyver
Uživatel
 
Založen: 11.5.2006 12:17

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron