Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod XSC v 31.10.2005 10:05

MOp napsal:Jenze to je prave ten problem - jsou to dve ruzne firmy. Kazda ma svoje "sloupy" a svoje vedeni!

Bohuzel je to tak, a bude to tak i nadale, ze s kazdou dalsi rekonstrukci TV zmizi ruzice ze sten budov a prevesy ze stozaru poulicniho osvetleni, ktere vzapeti doplni nove stozary TV. Za par let tu bude sloupovy prales.

Obě dvě snad zajišťují služby městu, takže by pro radnici neměl být problém sjednat pořádek. Jen se musí chtít.
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Odeslatod MOp v 31.10.2005 8:02

Fanatic ve vzkazniku napsal:Zdravim všechny příznivce MHD. Uvádím zde jeden zdánlivě nepodstatný fakt, na který se zapomíná při rekonstrukcích TV. Je to důsledná integrace výložníků Vo na masivní sloupy TV. Hnusí se mi staré orezlé, ohnuté sloupy, a vedle nich nové, bez lampy. Přitom by stačilo tak málo. např v liberci používají k instalaci výložníku s lucernou i kompenzační sloupy, což v Praze není ani v jednom případě: Takže závěrem, společnosti: Eltodo a vrchní stavby DP.

Jenze to je prave ten problem - jsou to dve ruzne firmy. Kazda ma svoje "sloupy" a svoje vedeni!

Bohuzel je to tak, a bude to tak i nadale, ze s kazdou dalsi rekonstrukci TV zmizi ruzice ze sten budov a prevesy ze stozaru poulicniho osvetleni, ktere vzapeti doplni nove stozary TV. Za par let tu bude sloupovy prales.
MOp
 

Odeslatod jara v 13.9.2005 18:41

Martin napsal:Z kolaudace trati v Sokolovské kouká monstrakce: měl by se jí zúčastnit i ministr (Šimonovský?) a vozem 9030 se pojede až k úřadu vlády...
(zdroj: IGBT)

Nevím jaký den je kolaudace. Ale dnes jsem se zůčastnil přednášky na MD a mimo jiné tam padlo že premier šimanovský by se měl účastnit předaní výsledků a cen nějaké soutěže a poté by měl odjet tramvají na úřad vlády jde o den 22.9.2005 a má to být ze smyčky Těsnov
http://doprava21.ecn.cz/kestazeni/TZ220904.doc
Třeba se mu cestovaní tramvají bude zamlouvat. :lol: a doporučí ho ostatním v parlamentu :?:
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod willyjeff v 12.9.2005 20:24

Martin napsal:Z kolaudace trati v Sokolovské kouká monstrakce: měl by se jí zúčastnit i ministr (Šimonovský?) a vozem 9030 se pojede až k úřadu vlády...
(zdroj: IGBT)
šak jak nám pan prebiér Quimby prozradil : "už se blíží volby! " :D
Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
 
Založen: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)

Odeslatod Mapl v 12.9.2005 20:22

KM napsal:Dnes mezi 8,15 a 8,30 po cestě l.č. 14 byly 3 posádky svařovacích (nebo jakých) vozů v plné práci. Na Těšnově, na křiž. Havlíčkova-Na poříčí a na Senovážném nám. Na první pohled chvályhodné,že se starají, na druhý méně: To byly hned tři akutní závady najednou a tak blízko u sebe? Nebo spíš mají údržbáři pracovní dobu shodnou s pracovní dobou cestujících a tak prudí a zdržují v době špičky, místo aby opravovali pěkně v noci?



Taky nevím, proč nemohou pracovat v noci, ale co se dá s nima dělat... :|
Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
 
Založen: 11.5.2005 19:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady

Odeslatod Martin v 11.9.2005 11:42

Z kolaudace trati v Sokolovské kouká monstrakce: měl by se jí zúčastnit i ministr (Šimonovský?) a vozem 9030 se pojede až k úřadu vlády...
(zdroj: IGBT)
Martin
 

Odeslatod M_V v 08.9.2005 20:10

Marek B. napsal:Strašně mě štve neschopnost DP a Města efektivně využít výluky. To, co je v Nádražní mezi Na Knížecí a pěší zónou nebo na Národní třídě je prostě šílenost a zmar a to tam před rokem byly výluky. A to je takovýchto nesmyslů víc. Přitom v každém z těcho dvou případů stačilo nahradit jen desítky metrů kolejí a panelů. Ať už je obnova panelizace trati jakkoliv sporná, pořád je lepší mít nové panely, než staré a totálně vymlácené s omezenou rychlostí. Kdy už konečně dojde odpovědným lidem, že je lepší opravit i za cenu vyžších nákladů trochu větší úsek, než pak za pár let udělat další výluku, která naštve hromadnou dopravu používající občany a vynutí si vyžší náklady kvůli nutnosti zajistit objízdné trasy a NAD?

Odpověď jednoduchá... přísun financí je natolik omezený, že se řeší jen to nejhorší, další není z čeho zaplatit... :cry: bohužel
Taky bych uvítal kompletní opravu uceleného úseku, než jen "flastrování", vždyť i Vysočany se konaly jen díky minimalizaci nákladů...
M_V
Uživatel
 
Založen: 26.6.2005 17:13

Odeslatod Marek B. v 07.9.2005 13:06

Strašně mě štve neschopnost DP a Města efektivně využít výluky. To, co je v Nádražní mezi Na Knížecí a pěší zónou nebo na Národní třídě je prostě šílenost a zmar a to tam před rokem byly výluky. A to je takovýchto nesmyslů víc. Přitom v každém z těcho dvou případů stačilo nahradit jen desítky metrů kolejí a panelů. Ať už je obnova panelizace trati jakkoliv sporná, pořád je lepší mít nové panely, než staré a totálně vymlácené s omezenou rychlostí. Kdy už konečně dojde odpovědným lidem, že je lepší opravit i za cenu vyžších nákladů trochu větší úsek, než pak za pár let udělat další výluku, která naštve hromadnou dopravu používající občany a vynutí si vyžší náklady kvůli nutnosti zajistit objízdné trasy a NAD?
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 13:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Odeslatod Proxy v 25.8.2005 12:03

Petr Š. občas říká, že řešení některých záhad ohledně použitého materiálu v DP můžou být i jednoduchá,
... např. "Máme jich moc na skladě." :mrgreen:
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Re: Sokolovská

Odeslatod V_L v 24.8.2005 21:58

MOp napsal:klasicky montovany styk, pouze ta bila spojovaci cast neni z oceli, ale z nejakeho materialu, ktery snizuje hluk pri prejezdu..

No, qůli snížení hluku to asi nebude. Na snímku to není moc vidět, ale mezi konci kolejnic je mezera a v ní vložená izolační vložka. Takže se to po krátké době vytluče a hluk to bude značně zvyšovat. Takhle udělané styky jsou jen 3 a jen v koleji do centra. Zbytek je kompletně svařený stejně jako kolej z centra. Dilatace to asi nejsou také z toho důvodu, že mezi dvěma těmito styky je vložena (stejně jako ve vedlejší koleji) klasická dilatace, jaká se teď běžně používá.
V_L
 

Montované styky

Odeslatod DPmPET v 24.8.2005 12:21

Koukám že se oprašujou kolejové příložky ze silonu.To není zas žádná novinka!Když si projdete TT Ohrada -Palmovka tak tam se používali a jsou tam dodneška. 8-)
DPmPET
 

Re: Sokolovská

Odeslatod MOp v 24.8.2005 7:18

V_L napsal:Byl jsem se tam dnes podívat. Ale co má znamenat tohle, opravdu nevím. Vypadá to jako izolovaný styk, ale je to překlenuté propojkou.
klasicky montovany styk, pouze ta bila spojovaci cast neni z oceli, ale z nejakeho materialu, ktery snizuje hluk pri prejezdu..
MOp
 

Sokolovská

Odeslatod V_L v 23.8.2005 22:32

Byl jsem se tam dnes podívat. Ale co má znamenat tohle, opravdu nevím. Vypadá to jako izolovaný styk, ale je to překlenuté propojkou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
V_L
 

Re: Sokolovska

Odeslatod MOp v 21.8.2005 19:48

Sopko napsal:Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?

vsechno letos, ale neni nejlepsi se jit podivat, jak to tam vypada?
MOp
 

Sokolovska

Odeslatod Sopko v 21.8.2005 19:45

Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?
Sopko
 

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron