No jasně. Pokud tam dole ten oblouk někdy udělají, tak by měl smysl i oblouček od Radhošťské vlevo do Jičínské. Nicméně na druhou stranu to není takové terno a žádná linka tam je tak vedena nebude. Jedině nějaký odklon při rekonstrukci úseku Flora - Želva a katastrofálního stavu uzlu Olšanské hřbitovy.9001 píše:Ale jestli se nedočkáme i oblouku do Olšanské tak to moc efekt mít nebude.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce TT
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ale jestli se nedočkáme i oblouku do Olšanské tak to moc efekt mít nebude.
Re: Rekonstrukce TT
Na Floře mají být odstraněny potkávačky KT a doplněn přímý směr. Oblouky jsou na nic a být by neměly.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Teď nevim kde jsem tu informaci pochytil, ale druhý přímý směr se tam podle ní plánuje...
Re: Rekonstrukce TT
Vzhledem k tomu, jak je to tam se zastávkami a jak jsou plánovány do budoucna linky a metrolinky v té oblasti a taky vzhledem k tomu, že případné mimořádnosti lze řešit pomocí nedalekého obratiště Olšanské hřbitovy, tak bych řekl, že ne. Ani kvůli zátahům do vozovny. Samozřejmě že druhý přímý směr by šel, protože už tam byl, využívala ho linka 2, a asi i oblouky by se vešly, ale je to zbytečné.
Re: Rekonstrukce TT
Mam dotaz. Dnes v MF DNES byl clanek o planovanych rekonstrukci a byl tam vyhled na 2012 na rekonstrukci krizovatky FLORA. Uvazuje se o jejim rozsireni pro tram ve smerovani krizovatky? Prostoru je tam dost, a udelat nove oblouky ci i novy primi smer by slo zde realizovat. A slo by tedy rozsirit smerovani linek.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
průjezd "Podbabou" http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ba/110309/
Re: Rekonstrukce TT
Na té zprávě z magistrátu je nejradostnější to, že Březina bude teprve zvolen, takže k jeho snahám třeba vůbec nedojde!!!
Re: Rekonstrukce TT
Aktuální info z MHMP http://magistrat.praha.eu/86004_Stezejn ... y-cislo-17
Re: Rekonstrukce TT
To do té doby bude smyčka Nadr. Libeň zprovozněna?
Re: Rekonstrukce TT Zenklova
Tak to se omlouvám. Snad aspoň zde bude informace pro ty, kteří okazovanou rubriku nesledují.Vojta Tramvaj píše:7.3.2011 16:17 v rubrice Na znamení...vs-metrak píše:Údajně od 22.3. do 30.4 by měla probíhat oprava Zenklovy...
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT Zenklova
7.3.2011 16:17 v rubrice Na znamenívs-metrak píše:Údajně od 22.3. do 30.4 by měla probíhat oprava Zenklovy.
V etapách 22.3. - 24.3. úsek Palmovka - Ke Stírce, 24.3. - 30.4. úsek Palmovka Vosmíkových.
Linka 10 odkloněna z Palmovky do Holešovic a na Trojskou,
linka 24 odkloněna na Harfu,
linka 25 ukončena na Palmovce,
linka 30 Vozovna Kobylisy - Vosmíkových.
Edit: Na znamení je odkaz
Rekonstrukce TT Zenklova
Údajně od 22.3. do 30.4 by měla probíhat oprava Zenklovy.
V etapách 22.3. - 24.3. úsek Palmovka - Ke Stírce, 24.3. - 30.4. úsek Palmovka Vosmíkových.
Linka 10 odkloněna z Palmovky do Holešovic a na Trojskou,
linka 24 odkloněna na Harfu,
linka 25 ukončena na Palmovce,
linka 30 Vozovna Kobylisy - Vosmíkových.
V etapách 22.3. - 24.3. úsek Palmovka - Ke Stírce, 24.3. - 30.4. úsek Palmovka Vosmíkových.
Linka 10 odkloněna z Palmovky do Holešovic a na Trojskou,
linka 24 odkloněna na Harfu,
linka 25 ukončena na Palmovce,
linka 30 Vozovna Kobylisy - Vosmíkových.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
něco fotek z Podbaby...
http://www.rychnovinky.cz/21336-vystavb ... -2011.html
http://www.rychnovinky.cz/21336-vystavb ... -2011.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ale bylo nutné a je praktické nad zapuštěnou stanicí metra Střížkov mít několikapatrové prosklené nepraktické - až nebezpečné (má převis nad sousední komunikaci, na níž z něj dopadají rampouchy) monstrum obepínající vzduchoprázdno? Vždyť tu zapuštěnou stanici šlo zastřešit proskleně v úrovni terénu či těsně nad ním = můstky nad stanicí by byli součástí veřejného prostranství udržovaného/vlastněného městem (jako např. obchodní zapuštěné "podchodové" patro nad stanicí Budějovická) či MČ!vs-metrak píše:V případě Střížkova by ostrovní nástupiště naopak znamenalo zvýšení stavebních nákladu na rozplet dvoukolejných tunelů na jednokolejné, co se týká užití skla jako architektonického a obkladového prvku, musíš jej stejně umývat jako mramorový či smaltovaný obklad. Co se týká můstku, tak ten by Střížkov měl i kdyby měl ostrovní nástupiště.
A co se týká Rajské zahrady, tak máš pravdu, že je obsloužená pouze jedním výtahem, to však nákladním v technických prostorech cestujícím nepřístupným
Na jednu stranu se DPP brání platit údržbu zeleně (zatravnění) v TT, ale na druhou stranu "živý" takováto nepraktická monstra žeroucí nesporně více financí!
Osobně, když nad tím přemýšlím asi jsou stanice metra, kde DPP patří skutečně "mnoho zbytečného okolo" - o což se starat nemusí nebo si myslíte, že na Andělu má nyní prostoru málo ke svému každodennímu provozu? Pokud by DPP byl vlastníkem prostoru vestibulu ohraničeného dveřmi zavíranými při ukončení provozu, tak je to podle mne dostatečné i k potřebě oprav apod. Horší je (minimálně pro rekonstrukce a jiné úpravy stanice) pokud mu patří až eskalátorový tunel, ale prostor nad ním (obsahující vitríny s dopravními info, jízdenkové automaty, místnost dozorčího i infocentrum) nikoliv - katastr uvádí, že DPP patří parcely 295/2 a 3, ale objekt nad nimi ani z malého zlomku (myšleno spoluvlastnického podílu vlastněním právě těch prostor nad vyústěním eskalátorů na povrch).
Na druhou stranu by se, dle mne DPP rozhodně neměl zbavovat budov sloužících převážně dopravě (byť jejich užití by mohlo být také účelnější, ale prodejní prostory určitě budou vždy zabírat jen jejich zlomek - např. stanice metra s autobusovým nádražím Černý Most.
PS: Takže na stanici Rajská zahrada je jako horní nástupiště (asi DC) bariérové?