Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 02.9.2010 1:00

tramvajka píše:Dnešní videjko z úseku Hotel Golf - Klamovka :
http://www.youtube.com/watch?v=mlvbVpGrREk :wink:
pěkné. co mě zaujalo je nejednotné provedení přechodů se SSZ přes kolejiště (někde zebra, někde nic). toho jsem si při dnešní rychlé auto-obhlídce nevšimnul. druhý dotaz: proč je úsek kavalírka-klamovka zalit do asfaltu? mluvilo se o 167 po kolejích, ale od toho se snad nakonec ustoupilo, ne? stejně tak mi připadá zajímavá nejednotnost zakrytí výhybek: zatímco před kotlářkou zc zakryto není, za kotlářkou zc ano. vím, že jde o detaily, ale zajímalo by mě, jestli je v tom nějaký smysl nebo jen nahodilost.

a ještě: byly na trati upraveny jízdní doby?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 02.9.2010 0:48

MOp píše:Napis cisla vozu a presna mista.
Místo: Kotlářka - Poštovka, cca na půl cesty.
Čísla jsem si nezapsal, ale nejvíc kmitající T6 jsem před nastoupením na Újezdu fotil, takže zítra její číslo můžu napsat.
Samozřejmě jsem s těma Modřanama trochu přestřelil, ale na nové trati by snad i ten nejhorší podvozek měl "držet"...

edit: Číslo té T6 bylo 8681
Naposledy upravil(a) kruťák dne 02.9.2010 16:25, celkem upraveno 1 x.

Rashid
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 09.8.2009 20:10
Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Rashid » 02.9.2010 0:44

milbi píše:Šel jsem okolo zastávky Národní třída DC a zaujalo mě zašpiněné (plexi)sklo vitríny pro dopravní informace v přístřešku. Na to, že zastávka bude v provozu teprve za dva dny, vypadá to celkem zašle (použité odjinud) a informace jsou těžko čitelné :-(
Já tam byl dneska taky, zašpiněného plexiskla jsem si bohužel večer nevšiml, ale všiml jsem si, že jednak do přístřešku zatéká a zcela chybí jedno osvětlovací těleso.Jen kabely.
Zřejmě nebylo nikdy namotováno, pochybuji že by to někdo ukradl-tedy pokud je to nový přístřešek?
Dobrě odvedená práce =D> Hodně špatný začátek v první den provozu po rekonstrukci.ˇ
Aspoň je vidět jak funguje kontrola a převzetí stavby.Kašlou na to :!:
Zbytek světel tam sice je, ale ty rovněž nesvítí.Ani reklamní panel. Doufám, že Rencar po inzerentech nechce platit za "světelnou reklamu". Schválně zkontaktuji konkrétního inzerenta a pokusím se zjistit jak jsou nastaveny smlouvy, protože na spoustě reklamních ploch podsvícení panelů nefunguje. Viz třeba Flora v obou směrech.
Že by krize..?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Rashid dne 02.9.2010 3:31, celkem upraveno 7 x.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 01.9.2010 23:05

Jako kdyby se treba rekla definitivni trat na Hradcanske zc pred provizoriem - joj, to by bylo neco jineho.. Jiz jen od pohledu je leva kolejnice tak nejak ulitla a tram se rozkmita ani nemrknes.. Projet to tak chlapci s krabem, asi by se hodne divili..

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DavidD » 01.9.2010 22:44

krtinek píše:K těm S49 použitým na Plzeňské bych měl jednu věc a sice - je to dneska první den, co se po tom jezdí a z 5 tramvají, kterými jsem tam jel, se 3 "houpaly". Dvě středně a jedna T6 skoro jako na modřanské trati :( Pochybuju, že by to bylo jenom kolama...
Dnes jsem tam jel s 14T, T6 a T3SU a ani jedna se z nich se nehejbala..

Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od tramvajka » 01.9.2010 22:23

MOp píše:Jezdi busem :)
Pane MOpe, to snad po mě, tramvajovém šotouši nemůžete chtít :D !

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 01.9.2010 22:22

Jezdi busem :)

Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od tramvajka » 01.9.2010 22:21

MOp píše:Po Plzensky jsem jel v minulych dnech x-krat s ruznymi typy tramvaji a takovy problem jsem nespatril. Napis cisla vozu a presna mista.
Já byl dnes také nad míru spokojen :wink: . Udělali to pěkně =D> . Jediný, co mě štve, že zastávka Vozovna Motol DC je vlastně teď k ničemu, a člověk musí jít pěšky až k Hotelu Golf :x . No, ten měsíc to snad nějak vydržíme ... :)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 01.9.2010 22:12

Po Plzensky jsem jel v minulych dnech x-krat s ruznymi typy tramvaji a takovy problem jsem nespatril. Napis cisla vozu a presna mista.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 01.9.2010 22:04

K těm S49 použitým na Plzeňské bych měl jednu věc a sice - je to dneska první den, co se po tom jezdí a z 5 tramvají, kterými jsem tam jel, se 3 "houpaly". Dvě středně a jedna T6 skoro jako na modřanské trati :( Pochybuju, že by to bylo jenom kolama...

Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od tramvajka » 01.9.2010 20:41

Dnešní videjko z úseku Hotel Golf - Klamovka :
http://www.youtube.com/watch?v=mlvbVpGrREk :wink:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.8.2010 19:49

Petr: Díky - mě to sice napadlo, ale až teprve teď mám jistotu, že není stejný jen vzhledově, ale i rozměrově.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 30.8.2010 19:11

MM-Mikulovsky píše:(...)stálá zastávka Chodkovy sady?(...)Alespoň přibližné rozměry nemáš?(...)
Hrabě Chotek se asi obrací v hrobě pane kolego #-o Každopádně onen informační panel s odjezdy máte v každé vozovně. Tak přeměřujte :roll:

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Martin Šubrt » 30.8.2010 15:36

MM-Mikulovsky píše:Proč by měl v ul. Badeniho strašit stálý zastávkový ostrůvek (nikoliv zastávka), když za měsíc (1.10.se stále udává jako datum zprovoznění TT mezi křižovatkami s ulicemi Prašný most a U Brusnice) všechny TRAM linky jedoucí přes Hradčanskou budou projíždět nad podchodem u vestibulu metra a v ul. Badeniho je jen cca o 100 metrů dál stálá zastávka Chodkovy sady?
Jednak křižovatka Prašný most ještě není ve své finální poloze, takže ještě je nějaká výluka Hradčanské pravděpodobná. Dále přece není nutné tam dělat zastávky, je tam na obou stranách místo na pěkný 3-4 metry široký střední pěší pás se zelení, který mohl vést k ulici Na Valech a jehož součástí by čas od času byly, třeba zastávky zřízené přivezenými sloupky. Ostatně zastávky se tam čas od času zřizovaly léta a nadále zřizovat budou. Proč se s uličním prostorem nepracuje vstřícně nejen k zeleni, ale právě i pěším apod., toť otázka.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.8.2010 15:13

Proxy: Proč by měl v ul. Badeniho strašit stálý zastávkový ostrůvek (nikoliv zastávka), když za měsíc (1.10.se stále udává jako datum zprovoznění TT mezi křižovatkami s ulicemi Prašný most a U Brusnice) všechny TRAM linky jedoucí přes Hradčanskou budou projíždět nad podchodem u vestibulu metra a v ul. Badeniho je jen cca o 100 metrů dál stálá zastávka Chodkovy sady?
Karosák píše:...Já s tím problém nemám, jen že je dost problém v našich končinách něco podnikat, aby byli všichni spokojeni. Přijde mi, že je to často skoro nemožné :D 8-)
Všem se nikdy zavděčit nemůžeš (když často jsou požadavky protichůdné) - život je o kompromisech.
jannnn píše:Infopanel s odjezdy tram ve vestibulu Hradčanská: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 1.jpg.html
Alespoň přibližné rozměry nemáš? Liší se to moc od těch cca 70cm šířky a 45cm výšky toho BUSE panelu v Mastodontu? Jinak jsem přesvědčen, že obsahově bude narozdíl od něj naprosto dostačující (uvádí i čas) a nebude naopak ani zbytečně předimenzovaný jako ten v příloze, na němž bíle psané spoje značí metro, umístěný v podchodu u ve vestibulu metra Letňany. Navíc mi připadá, že na Hradčanské i velikost zobrazovaných informací měla být tou nejvhodnější.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět