Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nebylo by spíš na čase se zamyslet třeba nad tím, že zlepšující se stav infrastruktury by umožnil přejít na širší kola? Tím by mohlo dojít k redukci mnoha mělkých křížení/srdcovek. Nebo je v tom nějaký jiný "nepřekonatelný" problém?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když jsme tu řešili ten cyklopruh, tak to bylo z mé strany spíše zamyšlení, než že by mi to trhalo žíly. Ten "mokrý" přestup je mrzutý, ale co mi za tram přijde jako vysloveně proseknutá příležitost, je absence rychlostní výhybky, aby se mohlo směr Hostivař 30 (do smyčky 15). To mi přijde fakt škoda a v opačném směru se pak naskýtá jedinečná příležitost vyzkoušet nějaký nový prototyp křížení, kde by se mohla taktéž zkoušet vyšší rychlost. Nevíte, jestli se to bodlo úplně, nebo je tam třeba příprava, ale nešlo to kvůli těm BKV zastávkám?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Muzejním T6 se dveře podříznou?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Budou se dělat zastávky s vyšší nástupní hranou? Dosud tomu bránil jediný udávaný důvod a tím byl T6 a její výklopné dveře. Co teď? Nemyslím, že by se tím měli předělávat, ale když je nějaká rekonstrukce, tak jestli už se může zastávka s vyšší nástupní hranou oficiálně postavit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: 28.4.2020 11:42
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vypadá to, že máš bohužel pravdu. Bude to ale hodně zajímavé. Jako, neumím si představit tramvaje jinde než ve středovém pásu. To zase na Magoši hulí pořádný matroš.von Špilberk píše: ↑31.8.2021 17:53Nechápu. Leda, že by už nebyla TT na středovém pásu, ale tam, kde dnes jezdí auta od Želvy k Ohradě. Ale nějak si to neumím představit, jen mi teď bude hlodat v hlavě obava z nějakého IPRpaskvilu.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A proč by taky měla vést TT středem, když se ty byty budou prodávat lidem, kteří MHD nejezdí, že?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
On to novinář totálně pomotal...Developer hodil městu na hlavu tramvaj středem NNŽ, ale pojede hezky okolo, aby se všichni museli důkladně projít.... Bohužel náš radní z toho ještě udělal výhodu a vlastně to oslavuje....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nechápu. Leda, že by už nebyla TT na středovém pásu, ale tam, kde dnes jezdí auta od Želvy k Ohradě. Ale nějak si to neumím představit, jen mi teď bude hlodat v hlavě obava z nějakého IPRpaskvilu.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
S TT v Jana Želivského se někdy bude nějak "hýbat".
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... amvaj.html
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... amvaj.html
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dovolím si reakci v cyklovlákně
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, jenže má cenu kvůli pár cvokům do toho cpát peníze a složitě předělávat? Kdyby tam jezdili nějaký davy, tak neřeknu, jenže cyklodoprava v Praze díky její morfologii nikdy rozšířená nebyla a ani nebude. Bez ohledu na přání nějakých cvoků.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono kdyby v rámci liniové stavby za miliardy vznikl nějaký samostatný chráněný podjezd trati a Jižní spojky, tak by ti "cyklo blázni" tudy vůbec nemuseli. Jenže na výběr pro trasu Zahradní město <-> sever je buď V Korytech nebo Průběžná. A cyklo friendly není ani jedna, a to se obě přestavovaly.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ono trochu otrávení jízdy cyklo bláznům není od věci.