Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce TT
Tak v kolejových konstrukcích má dlažba svoje opodstatnění při současné kvalitě použité oceli.Vytrhá se a zase se zabouchá(stojí mi to akorát materiál a práci). Zase dlažba má hlukovou zátěž,když se po tom jezdí auty.
DPmPET
DPmPET
Re: Rekonstrukce TT
Jenom pro informaci: 1x6 (1-počet konstrukce x 6-počet srdcí).
Já osobně preferuji dlažbu hladkou(klasická žulová nebo řevničák) ,protože nejsou vidět opravy,což u povrchů s litého asfaltu nebo u živičného povrchu jsou už hodně vidět záplaty.
DPmPET
Já osobně preferuji dlažbu hladkou(klasická žulová nebo řevničák) ,protože nejsou vidět opravy,což u povrchů s litého asfaltu nebo u živičného povrchu jsou už hodně vidět záplaty.
DPmPET
Re: Rekonstrukce TT
na dlažbě je jediný klad a to ten, že pěkně vypadá. Když jsem bydlel na Smíchově, tak v naší ulici byl asfalt, auta tam jezdila tiše, kdežto na hlavní, kde byly kostky jsem slyšel auta z daleka.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
1x6 != 1/6 (preklad jeden krat šest se nerovná jedna šestina)
Dlažba je hezká, pracná a drahá. Proto se všude blejou litý asfalty.
Dlažba je hezká, pracná a drahá. Proto se všude blejou litý asfalty.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
MOp: Proč se bude rekonstruovat jen jedna šestina křižovatky Lazarská - vždyť má tři směry, z toho ke Karláku se dělal teď a k Václaváku loni, tak že zbývá snad celý třetí nebo ne?
Jo a lituji, že teda nezadláždili rovnou celou pěší zónu na Andělu, co Vy na to?
Jo a lituji, že teda nezadláždili rovnou celou pěší zónu na Andělu, co Vy na to?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
křižovatka Národní divadlo (mimo) - 1x6 křižovatky Lazarská. Betonová deska + wtram. V zastávkách Národní třída by měl být snad poprvé zadlážděný!
Re: Rekonstrukce TT
Co všechno se bude rekonstruovat během uzavírky Lazarská - Národní divadlo? Vše, tedy TT v ulici Spálená i Národní? Nebo jen něco? A bude se šahat i na něco v úseku Nár. divadlo - Újezd, který taky musí být chtě-nechtě uzavřený?
Re: Rekonstrukce TT
Co jsem slyšel, tak ne, ale ruku za to nedám. Přijde mi v relativně dobrém stavu ještě.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Technická: vymění se při výluce na Národní železo ve vrcholu křižovatky u divadla?
Re: Rekonstrukce TT
Tady je názorně krásně vidět na tomto snímku úzký žlábek v srdci,kde kola válcují jenom jednu stopu ve žlábku srdce(konstrukce).Od klepet srdce se už napojuje normální standartní stojinová kolej.Bohužel u DP Praha se to nepraktikuje,což je velká škoda a časem se snad i někdy dočkáme že se to bude praktikovat.
DPmPET
DPmPET
Naposledy upravil(a) DPmPET dne 22.7.2010 15:19, celkem upraveno 1 x.
Re: Rekonstrukce TT
Jen bych rád sem hodil, jak vypadá žlábek u srdcovka v Bělehradě. Po 2tém žlábku ani stopy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Žádný železniční dopravce v současnosti nedokáže uspokojit zákazníka natolik, aby železnici využíval.. Zejména z hlediska času a financí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Absoult: Když si to tak trochu nakousl. Jak to vypadá s přepravou 15T? Budou se všechny vozit po silnici a nebo se i Zličín dočká akce?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Přímý přechod na trať SŽDC nemá smysl. Tramvaje se po železnici vozí na plošinových vozech a proto je tam zřízena na konci koleje čelní rampa. Běžně užívané tramvaje v CZ nemají přechodnost na síť SŽDC a ani ji nemohou získat - nestačí jen kolo-kolejnice, vozidlo pohybující se po železnici by muselo být schopné mnoha dalších věcí - namátkou spřáhla, brzdy, podélné stlačovací síly. Proto se tramvaje přepravují po železnici na plošinových vozech a metro normálně v soupravě. Přímé kolejové propojení by v podstatě znemožnilo budoucí přepravy tramvají po železnici, respektive zmizela by jeho výhoda, protože by se tramvaje musely z železničních vozů skládat jeřábem.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Krtinek: Předpokládám natvrdo spojení sítě tram s vlakovou. Něco jako má metro.
Faktem je, že by to bylo k ničemu, protože z Plzně by těžko dojela 15T po svých.
Faktem je, že by to bylo k ničemu, protože z Plzně by těžko dojela 15T po svých.