Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 22.7.2010 15:41

Tak v kolejových konstrukcích má dlažba svoje opodstatnění při současné kvalitě použité oceli.Vytrhá se a zase se zabouchá(stojí mi to akorát materiál a práci). Zase dlažba má hlukovou zátěž,když se po tom jezdí auty.
DPmPET 8-)

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 22.7.2010 15:29

Jenom pro informaci: 1x6 (1-počet konstrukce x 6-počet srdcí).

Já osobně preferuji dlažbu hladkou(klasická žulová nebo řevničák) ,protože nejsou vidět opravy,což u povrchů s litého asfaltu nebo u živičného povrchu jsou už hodně vidět záplaty.
DPmPET 8-)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 22.7.2010 15:22

na dlažbě je jediný klad a to ten, že pěkně vypadá. Když jsem bydlel na Smíchově, tak v naší ulici byl asfalt, auta tam jezdila tiše, kdežto na hlavní, kde byly kostky jsem slyšel auta z daleka.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 22.7.2010 14:01

1x6 != 1/6 (preklad jeden krat šest se nerovná jedna šestina)
Dlažba je hezká, pracná a drahá. Proto se všude blejou litý asfalty.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 22.7.2010 13:51

MOp: Proč se bude rekonstruovat jen jedna šestina křižovatky Lazarská - vždyť má tři směry, z toho ke Karláku se dělal teď a k Václaváku loni, tak že zbývá snad celý třetí nebo ne?

Jo a lituji, že teda nezadláždili rovnou celou pěší zónu na Andělu, co Vy na to?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 22.7.2010 11:37

křižovatka Národní divadlo (mimo) - 1x6 křižovatky Lazarská. Betonová deska + wtram. V zastávkách Národní třída by měl být snad poprvé zadlážděný! :-)

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Polaanek » 22.7.2010 9:19

Co všechno se bude rekonstruovat během uzavírky Lazarská - Národní divadlo? Vše, tedy TT v ulici Spálená i Národní? Nebo jen něco? A bude se šahat i na něco v úseku Nár. divadlo - Újezd, který taky musí být chtě-nechtě uzavřený?

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 22.7.2010 3:34

Co jsem slyšel, tak ne, ale ruku za to nedám. Přijde mi v relativně dobrém stavu ještě.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od martyn » 22.7.2010 0:24

Technická: vymění se při výluce na Národní železo ve vrcholu křižovatky u divadla?

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 21.7.2010 20:40

Tady je názorně krásně vidět na tomto snímku úzký žlábek v srdci,kde kola válcují jenom jednu stopu ve žlábku srdce(konstrukce).Od klepet srdce se už napojuje normální standartní stojinová kolej.Bohužel u DP Praha se to nepraktikuje,což je velká škoda a časem se snad i někdy dočkáme že se to bude praktikovat.
DPmPET 8-)
Naposledy upravil(a) DPmPET dne 22.7.2010 15:19, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 21.7.2010 19:04

Jen bych rád sem hodil, jak vypadá žlábek u srdcovka v Bělehradě. Po 2tém žlábku ani stopy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 21.7.2010 10:42

Žádný železniční dopravce v současnosti nedokáže uspokojit zákazníka natolik, aby železnici využíval.. Zejména z hlediska času a financí.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 21.7.2010 8:58

Absoult: Když si to tak trochu nakousl. Jak to vypadá s přepravou 15T? Budou se všechny vozit po silnici a nebo se i Zličín dočká akce?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 21.7.2010 8:56

Přímý přechod na trať SŽDC nemá smysl. Tramvaje se po železnici vozí na plošinových vozech a proto je tam zřízena na konci koleje čelní rampa. Běžně užívané tramvaje v CZ nemají přechodnost na síť SŽDC a ani ji nemohou získat - nestačí jen kolo-kolejnice, vozidlo pohybující se po železnici by muselo být schopné mnoha dalších věcí - namátkou spřáhla, brzdy, podélné stlačovací síly. Proto se tramvaje přepravují po železnici na plošinových vozech a metro normálně v soupravě. Přímé kolejové propojení by v podstatě znemožnilo budoucí přepravy tramvají po železnici, respektive zmizela by jeho výhoda, protože by se tramvaje musely z železničních vozů skládat jeřábem.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 21.7.2010 7:55

Krtinek: Předpokládám natvrdo spojení sítě tram s vlakovou. Něco jako má metro.

Faktem je, že by to bylo k ničemu, protože z Plzně by těžko dojela 15T po svých.

Odpovědět