Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 20.4.2010 8:17

Jestli to nebude tim, ze to fotil nekdo zdejsi. :wink:

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od syverin » 20.4.2010 8:14

Náhodou je ;)

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 20.4.2010 1:18

Není náhodou DPmET na titulní fotce DP Kontaktu z dubna?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Bobik » 19.4.2010 18:30

Řek bych že to je spíš tím že byla nejspíš po KP, soustruhu nebo tak. Na "dálniční známku" potřebuješ akorát dostatečnou výšku okolku.
Jinak většina vokovických strojů už dálniční známku má.

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od matti » 19.4.2010 15:51

Dnes jsem mel tu cest, jet v 8354,pripravenou na Hloubetin s vylepenou znackou na okne. Pri jizde byl slyset takovy zvlastni tlumeny zvuk a pri projizdeni oblouku na Palmovce 20-kou tramvaj sedela na kolejich a ani se nijak necukala... Myslite, ze to bude tim, ze je prizpusobena S49?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 17.4.2010 21:53

Ten most přes Buštěhradku přátelé...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 15.4.2010 12:05

Díky za upozornění - na Harfě tedy jsou zastávky (Budiž mi omluvou za neznalost, že jsem tam byl cca před dvěma roky v kurzu asi 2x).
radek31 píše:l. 12 se vždy odkláněla tak, aby obsloužila co nejvíc zastávek M-B - takže kolem zastávek Vysočanská, Kolbenova, Hloubětín a na Lehovec (taky k čemu by byla na druhé straně, navíc ukončená ve smyčce SH .... k ničemu)
1.) Trasu odklonu 12 jsem neznal - nezažil.
2.) Ukončení na SH jsem nenavrhl já, ale 9001 - kdyby vůz neměl správné okolky na S49. Já jsem rozporoval jeho návrh, jak by tam ("respektive ve smyčce" a já se tázal jaké) čekající náhradní vůz vyjel na Lehovec, když z SH nejsou kolejové oblouky v tomto směru! (Mimochodem dosud po mé připomínce svojí poznámku nevysvětlil.)
3.) Proč jsem navrhoval odklánět 8 místo 12, je její současná běžná konečná bližší Lehovci, což znamená, že počet potřebných nových vozů pro zachování původního intervalu na lince je jistě nižší!!! A odklonění přes Kolbenovu nic nebrání - cestující z metra by se tísnili v méně kapacitních tram přes Kolbenovu a cestujícím kolem Nádraží Libeň by musela stačit zbylá linka 3. Ovšem počítám, že i do 3 by se nahrnuli lidi z metra, co potřebují až Hloubětím – ČM, kterých je jistě víc než do stanic Vysočanská a Kolbenova (Českomoravská je cca stejně daleko od obou TT), čímž je cesta tram přes Kolbenovu zdržuje 2x (jednou pomalejším méně kapacitním dopravním prostředkem, podruhé jeho delší trasou než je nutné)!

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 14.4.2010 22:00

Dnes se ve večerních hodinách po S49 prohnal první tramvajový vůz - pomeranč 5521. Samozřejmě i tento vůz musí být vybaven piktogramem 49E1.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Tommy82
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 04.10.2008 19:56
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tommy82 » 14.4.2010 20:29

MOp píše:Den D nastane dle vyjádření Drážního úřadu, nejdříve však zmíněného 20. dubna.

Zelené terčíky se mohou vyskytovat již dnes, nic tomu nebrání, aby nemohly jezdit dříve..
A takhle to vypadá v reálu:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od radek31 » 14.4.2010 9:15

l. 12 se vždy odkláněla tak, aby obsloužila co nejvíc zastávek M-B - takže kolem zastávek Vysočanská, Kolbenova, Hloubětín a na Lehovec (taky k čemu by byla na druhé straně, navíc ukončená ve smyčce SH .... k ničemu)

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od BerryML » 14.4.2010 7:09

Nepleteš se, jsou tam. Dokonce je musíš i odhlašovat. Proč se nepoužívají nevím, možná je to kvůli parkování OA, ale spíš kvůli blízkozti předchozí zastávky. kdyby byl zavřenej úsek Nádr. Libeň - Balabenka, asi by se využily...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od mart337 » 14.4.2010 1:28

MM-Mikulovsky píše:

Mám pár dotazů - připomínek:
1.) Neodkláněla se na Lehovec ta 12 v době, kdy 8 nejezdila přes Nádr. Libeň - kolem smyčky Harfa na Starý Hloubětín? Čili ne byla by nyní adeptem na odklonění 8?
2.) 9001: Operativní odklonění do jaké smyčky s přestupem na připravený vlak máš na mysli? Harfa je bez zastávek a Starý Hloubětín bez oblouků směr Lehovec! Jediná (zavrhnu-li překryv tras souprav v úseku St. Hloubětín - Harfa) operativní možnost výměny vlaku je: ZC - Nádr. Libeň - nácestná zastávka Starý Hloubětín DC a přestup na nový vlak jedoucí na Lehovec, který by stál na protější zastávce ZC (původní by točil buď přes vozovnu či by rovnou nabral lidi z jiné "speciální" soupravy od Lehovce a DC se vracel přes Kolbenovu a Nádr. Vysočany).

Jestli se nepletu, tak tady je mýlka. Harfa má jak výstupní, tak i nástupní zastávku ve smyčce. To že se nyní pro linku 8 nevyužívají, je věc jiná.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.4.2010 15:46

9001 píše:
radek31 píše: ……na Lehovec se vždy odklánělo velmi často - když nejelo M-B až na ČM, tak tam jezdila l. 12
Dobře linka 12 taky bude muset mít limit 16mm pač velká část musí vyjet přes Plzenskou a stejně pokud se prodlouží na Lehovec musí vyjet všechno co má kola minimálně v Hloubětíně, aby se to pokrylo po zbytek trasy a opět budou mít 16mm pač Lehovec.

Případně operativně něco odklonit do smyčky kde si cestující přestoupí do připravené soupravy.
Mám pár dotazů - připomínek:
1.) Neodkláněla se na Lehovec ta 12 v době, kdy 8 nejezdila přes Nádr. Libeň - kolem smyčky Harfa na Starý Hloubětín? Čili ne byla by nyní adeptem na odklonění 8?
2.) 9001: Operativní odklonění do jaké smyčky s přestupem na připravený vlak máš na mysli? Harfa je bez zastávek a Starý Hloubětín bez oblouků směr Lehovec! Jediná (zavrhnu-li překryv tras souprav v úseku St. Hloubětín - Harfa) operativní možnost výměny vlaku je: ZC - Nádr. Libeň - nácestná zastávka Starý Hloubětín DC a přestup na nový vlak jedoucí na Lehovec, který by stál na protější zastávce ZC (původní by točil buď přes vozovnu či by rovnou nabral lidi z jiné "speciální" soupravy od Lehovce a DC se vracel přes Kolbenovu a Nádr. Vysočany).

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 13.4.2010 12:51

Výška obruče se měří nebo počítá administrativně? Pokud měří, tak jak často?
Pokud rozumím Demonovu výroku, tak životnost nových obručí u 14T bude cca 1/2 roku?
Jak je na tom 15T?
Doufám jen, že kvůli těmto potížím někoho nenapadne dát S49 jen od Motola dále zc.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 13.4.2010 12:10

Den D nastane dle vyjádření Drážního úřadu, nejdříve však zmíněného 20. dubna.

Zelené terčíky se mohou vyskytovat již dnes, nic tomu nebrání, aby nemohly jezdit dříve..

Odpovědět