Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce TT
Já to myslel tak, že bude k ničemu ve vztahu k centru. Protože někteří lidé říkají, že pokud by byla TT kolem HN, tak nemusí být při existenci spojky KN - Muzeum TT na Příkopech, protože by to byla alternativa k Vodičkově, což není pravda. Jinak kvůli odklonům 10 a 16 si tam ten oblouk klidně udělejme.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
MM-Mikulovsky: Tahle úvaha byla již v tom roce 1994. A to se tehdy teprve plánovalo zřízení nějaké d-10.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Marek B.: Nebude k ničemu - umožní odklonit spoje běžně jedoucí od Karláku do Korunní v případě MU či REKO v ní či na Míráku!
Re: Rekonstrukce TT
... a bude úplně k ničemu, protože když se něco stane ve Vodičkově, tak z tamních 6 linek do Ječné půjde převést tak 1 a to ta, co se předtím převedla z Ječné na VNP_V píše: Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.
Re: Rekonstrukce TT
Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.Absolut píše:Úplně jiná situace je na I.P.Pavlova, tam se o tom mluvilo v roce 1994 docela vážně, i když to znamenalo dost hýbat s osou trati v Bělehradské ulici. Nakonec se od toho záměru upustilo z důvodu extrémních nákladů na přeložky IS.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Kalič: Ne.
Teoreticky by to šlo 4 způsoby, z nichž ani jeden není dostatečně výhodný.
1) Oželení oblouku z Plzeňské do Nádražní a zároveň přisunutí trati v Nádražní a Štefánikově těsně k zástavbě směrem od řeky.
2) Zřízením nového oblouku s kontraoblouky na začátku = hafo srdcovek navíc.
3) Jednokolejný oblouk
4) Zbouráním baráku jak píše MOp.
Úplně jiná situace je na I.P.Pavlova, tam se o tom mluvilo v roce 1994 docela vážně, i když to znamenalo dost hýbat s osou trati v Bělehradské ulici. Nakonec se od toho záměru upustilo z důvodu extrémních nákladů na přeložky IS.
Teoreticky by to šlo 4 způsoby, z nichž ani jeden není dostatečně výhodný.
1) Oželení oblouku z Plzeňské do Nádražní a zároveň přisunutí trati v Nádražní a Štefánikově těsně k zástavbě směrem od řeky.
2) Zřízením nového oblouku s kontraoblouky na začátku = hafo srdcovek navíc.
3) Jednokolejný oblouk
4) Zbouráním baráku jak píše MOp.
Úplně jiná situace je na I.P.Pavlova, tam se o tom mluvilo v roce 1994 docela vážně, i když to znamenalo dost hýbat s osou trati v Bělehradské ulici. Nakonec se od toho záměru upustilo z důvodu extrémních nákladů na přeložky IS.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Když vyhodiš ten rohak do povetri, tak to pujde.
Re: Rekonstrukce TT
Taková otázka, existoval někdy plán že by se v případě rekonstrukce křižovatky Anděl doplnil poslední směr od Malostranské do Zborovské, chápu je tam hodně málo místa, ale nějakou směrovou úpravou by to možná šlo, né?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Majesty píše:11. května 2010
Troja http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ja/100511/
Holešovice http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ce/100511/
- Neo_Moucha
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 28.4.2007 13:29
Re: Rekonstrukce TT
díky moc, já to hledal a nějak nemohl najít...
Re: Rekonstrukce TT
Viz: viewtopic.php?f=15&t=550&p=126642&hilit=#p126642Neo_Moucha píše:Měl bych dotaz - co se chystá na trati na Petřiny, jsou tam rozestavěné značky na náhr. bus dopravu?
- Neo_Moucha
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 28.4.2007 13:29
Re: Rekonstrukce TT
Měl bych dotaz - co se chystá na trati na Petřiny, jsou tam rozestavěné značky na náhr. bus dopravu?
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tak jsem dnes nahrál jedno videjko, aby jste věděli, jak se tu bydlí . Už nám začali kopat i chodník před barákem. Jakmile se začne kopat, tak se u nás v bytě začne vše hejbat. Statika domu není také nejspíš nejlepší.
Tak tady ten odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=KzmGcKyqwXk
P.s.: Omluvte video bez zvuku, nějak mi blbne šotopřístroj .
Tak tady ten odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=KzmGcKyqwXk
P.s.: Omluvte video bez zvuku, nějak mi blbne šotopřístroj .
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Pan MM-Mikulovsky se nemýlí. V Myslíkově ulici se kromě rekonstrukce komunikace a tramvajové trati sahá do několika inženýrských sítí. Současně s tím v té ulici bydlí lidi a taky jsou tam různá zařízení včetně pár prima hospod. No a tak je nutné zachovat aspoň nějakéu dopravní obsluhu a stavba je rozdělena do několika etap (viděl jsem DIO, ale nedal bych dohromady ani počet etap, bylo to moc barevných obrázků). Opakovaně dojde k zakrytí jámy nebo rýhy po sítích z důvodu převedení dopravy. Definitivní povrchy čekejte tak za měsíc a půl.
Jo a ta potkávačka samozřejmě zmizí.
Jo a ta potkávačka samozřejmě zmizí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
O zrušení potkávačky v Myslíkově se v DP mluvilo. Dění v ulici jsem viděl naposledy během minulého týdne jen od křižovatek na jejích koncích. Důvodem zadlážděni nějakého výkopu může být nutnost všechny práce podřídit zachování provozu IAD ve směru od Karlova náměstí (respektive ulice Odborů), protože Resslova ulice a vlastně i Karlovo nám. vedle TT od Spálené je užší o jeden pruh než Žitná, jíž do něho IAD přijíždí a právě část z ní "mizí" do ulice Odborů. Nebýt této skutečnosti tak se Karlákem nedá vůbec projet (IAD i TRAM, které se s ní u Spálené křižují a i v běžném provozu jsou ve špičkách IAD často blokovány).