Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Nepleteš se, jsou tam. Dokonce je musíš i odhlašovat. Proč se nepoužívají nevím, možná je to kvůli parkování OA, ale spíš kvůli blízkozti předchozí zastávky. kdyby byl zavřenej úsek Nádr. Libeň - Balabenka, asi by se využily...
Re: Rekonstrukce TT
MM-Mikulovsky píše:
Mám pár dotazů - připomínek:
1.) Neodkláněla se na Lehovec ta 12 v době, kdy 8 nejezdila přes Nádr. Libeň - kolem smyčky Harfa na Starý Hloubětín? Čili ne byla by nyní adeptem na odklonění 8?
2.) 9001: Operativní odklonění do jaké smyčky s přestupem na připravený vlak máš na mysli? Harfa je bez zastávek a Starý Hloubětín bez oblouků směr Lehovec! Jediná (zavrhnu-li překryv tras souprav v úseku St. Hloubětín - Harfa) operativní možnost výměny vlaku je: ZC - Nádr. Libeň - nácestná zastávka Starý Hloubětín DC a přestup na nový vlak jedoucí na Lehovec, který by stál na protější zastávce ZC (původní by točil buď přes vozovnu či by rovnou nabral lidi z jiné "speciální" soupravy od Lehovce a DC se vracel přes Kolbenovu a Nádr. Vysočany).
Jestli se nepletu, tak tady je mýlka. Harfa má jak výstupní, tak i nástupní zastávku ve smyčce. To že se nyní pro linku 8 nevyužívají, je věc jiná.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Mám pár dotazů - připomínek:9001 píše:Dobře linka 12 taky bude muset mít limit 16mm pač velká část musí vyjet přes Plzenskou a stejně pokud se prodlouží na Lehovec musí vyjet všechno co má kola minimálně v Hloubětíně, aby se to pokrylo po zbytek trasy a opět budou mít 16mm pač Lehovec.radek31 píše: ……na Lehovec se vždy odklánělo velmi často - když nejelo M-B až na ČM, tak tam jezdila l. 12
Případně operativně něco odklonit do smyčky kde si cestující přestoupí do připravené soupravy.
1.) Neodkláněla se na Lehovec ta 12 v době, kdy 8 nejezdila přes Nádr. Libeň - kolem smyčky Harfa na Starý Hloubětín? Čili ne byla by nyní adeptem na odklonění 8?
2.) 9001: Operativní odklonění do jaké smyčky s přestupem na připravený vlak máš na mysli? Harfa je bez zastávek a Starý Hloubětín bez oblouků směr Lehovec! Jediná (zavrhnu-li překryv tras souprav v úseku St. Hloubětín - Harfa) operativní možnost výměny vlaku je: ZC - Nádr. Libeň - nácestná zastávka Starý Hloubětín DC a přestup na nový vlak jedoucí na Lehovec, který by stál na protější zastávce ZC (původní by točil buď přes vozovnu či by rovnou nabral lidi z jiné "speciální" soupravy od Lehovce a DC se vracel přes Kolbenovu a Nádr. Vysočany).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce TT
Výška obruče se měří nebo počítá administrativně? Pokud měří, tak jak často?
Pokud rozumím Demonovu výroku, tak životnost nových obručí u 14T bude cca 1/2 roku?
Jak je na tom 15T?
Doufám jen, že kvůli těmto potížím někoho nenapadne dát S49 jen od Motola dále zc.
Pokud rozumím Demonovu výroku, tak životnost nových obručí u 14T bude cca 1/2 roku?
Jak je na tom 15T?
Doufám jen, že kvůli těmto potížím někoho nenapadne dát S49 jen od Motola dále zc.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Den D nastane dle vyjádření Drážního úřadu, nejdříve však zmíněného 20. dubna.
Zelené terčíky se mohou vyskytovat již dnes, nic tomu nebrání, aby nemohly jezdit dříve..
Zelené terčíky se mohou vyskytovat již dnes, nic tomu nebrání, aby nemohly jezdit dříve..
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Den D nastane již příští úterý 20. dubnaMOp píše:skutecny pocet ukazi az zelene cedulky a ja se moc tesim, kolik jich bude.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce TT
Nevím. Furt zastávám názor že kdyby se chtělo...... jenže ono se holt nechce... Jo, kdyby....
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
skutecny pocet ukazi az zelene cedulky a ja se moc tesim, kolik jich bude.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ted ale sám podkopáváš svoji teorii o jednotkách vozů "neschopných" jet po S49.MOp píše:A co kdyz linka 12 vyjede z vozovny Zi, sjede ma Palmovku. Co kdyz vyjede z vozovny Pa a napoji se na Andelu? Mas v tom Romane mensi trhliny..
Já v tomhle problém nevidím. Taky se na Barrandov nepošle záloha 2xT3SU z Vokovic, nebo do Řep záloha 14T. Prostě z těchto vozoven pokud nebudou mít správný profil, tak se tam nevypraví.
Já jsem nepsal komplet linka 12, ale že většina vozů na ní. Což dnes díky vypravení opravdu vychází.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
A co kdyz linka 12 vyjede z vozovny Zi, sjede ma Palmovku. Co kdyz vyjede z vozovny Pa a napoji se na Andelu? Mas v tom Romane mensi trhliny..
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Dobře linka 12 taky bude muset mít limit 16mm pač velká část musí vyjet přes Plzenskou a stejně pokud se prodlouží na Lehovec musí vyjet všechno co má kola minimálně v Hloubětíně, aby se to pokrylo po zbytek trasy a opět budou mít 16mm pač Lehovec.radek31 píše:to je zase názor9001 píše:Konečně rozumný názor
Na Lehovec se nikdy nic neodklonilo, pokud nepočítám linku 8, která tam zaskakovala za 19 (Stejně tam hloubetín poslal vozy co by jezdili na 19) a povodnové odklony.
na Lehovec se vždy odklánělo velmi často - když nejelo M-B až na ČM, tak tam jezdila l. 12
Případně operativně něco odklonit do smyčky kde si cestující přestoupí do připravené soupravy.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Pokud je mi známo, opotřebování PR-01 je na srovnatelné úrovni jak u VM, ne-li mírně lepší.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
To že dostatečný není, je zřejmý už delší dobu, ale jelikož se DPP vytrvale snaží JSvT zbavit, nechce investovat do obnovy strojů a poslední dobou už ani do jejich údržby.MOp píše:V tom případě je nasnadě, aby se správná jednotka zamyslela, zda jeden a půl soustruhu je dostatečný počet na celou Prahu a něco pořídila či inovovala.
Takže pokud se něco vys... a že se teď poměrně daří, cca měsíc zpátky byla týdenní odstávka, tak je zle.
Platí pro původní, jak je to s opotřebováním PR-01 vím jen z doslechu, protože žádný pokud vím ještě na soustruhu nebyl.9001 píše:60 tisíc budou mít přezuté profily PR-1 nebo původní?
Ted spíš dotaz na podmínky. Jak jede soustruh v ÚD? Předpokládám,že od 7 do 15. Kdyby se zavedl třísměnný provoz, bylo by to technicky reálné?
Soustruh jede na jednu směnu, na víc nejsou lidi. Souvisí to s odpovědí MOpovi.
Re: Rekonstrukce TT
Myslím, že kdyby to bylo tak snadné tak se to "se zamyslelo" dávno udělalo a navíc asi koupě 3 potřebných soustruhů není otázkou asi jedné jednotky (se vším všudy). Nevím, do nejvyššího rozhodování nevidím.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
V tom případě je nasnadě, aby se správná jednotka zamyslela, zda jeden a půl soustruhu je dostatečný počet na celou Prahu a něco pořídila či inovovala.