Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 21.3.2010 0:43

MOp píše:To je normalka, prostredni nohu pouzivaji i pri usazovani.. :-) Ale vyfotit se mi to nikdy nepovedlo.
Kolik to monstrum, ale váží, že to zvednou na jedné noze a ve čtyřech otočí?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 21.3.2010 0:03

To je normalka, prostredni nohu pouzivaji i pri usazovani.. :-) Ale vyfotit se mi to nikdy nepovedlo.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.3.2010 23:57

MOp píše:To je fofr co? Nez jsem stihnul minule dobehnout od provizorniho prejezdu se Slevacskou /u pumpy/ k Hloubetinu, tak uz ji meli slozenou z navesu v koleji. Slo jim to jak po masle..
A to si představ, že ji prvně zvedli na jedné "noze" uprostřed cca 20 cm nad zem a ve čtyřech (u rohů) otočili o 180°, ale to jsem žel nestihl doběhnout do TRAM pro foťák!

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 20.3.2010 23:44

To je fofr co? Nez jsem stihnul minule dobehnout od provizorniho prejezdu se Slevacskou /u pumpy/ k Hloubetinu, tak uz ji meli slozenou z navesu v koleji. Slo jim to jak po masle..

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.3.2010 23:40

Při jedné pauze ve smyčce Starý Hloubětín jsem dnes zastihl nakládání podbíječky na valník - viz. 3 jen tak tak stihnutá fota v příloze.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 18.3.2010 8:08

gabuliatko píše: Myslíkova se reko bo ing sítě a pak tama bude jezdit to co jezdí teď Spálenou. (M9) po dobu výluky, samozřejmě Krom toho se tama plánuje M3.
A) Takže při výluce Spálené budou odklony následovné?:
9 Lazarská - Anděl přes Jiráskovo náměstí a Zborovskou
18 Albertov - Národní divadlo nábřeží/Karlovy lázně přes Výtoň, Palackého a Jiráskovo nábřeží (+ Nár. divadlo k němu)
22 Malostranská - Karlovo Náměstí přes Staroměstskou, Karlovy lázně, Jiráskovo a Palackého náměstí a Moráň
6 a 21 počítám řetězené v Myslíkově přes Jiráskovo náměstí mezi konečnými Kubánské náměstí a Nádraží Braník (či plně zrušeny - případně s náhradou výlukovou linkou 3X)

B) Pokud bude zavedena M3 počítá se se zrušením 21 a tedy ukončováním některých 3 na Nádraží Braník? (Což by mi nevadilo - věřím, že všechny 3 by byli v soupravě, což by vynahradilo celkově málo využívané přímé spojení s Národní třídou.) Jinak asi naserou převedením 3 do Myslíkovy všechny na jih od Výtoně - nebudeme (bydlím na Dvorcích) mít žádné přímé spojení s Karlákem (o jedno jsme již přišli přesměrováním 16 na Kotlářku/Řepy).
Jinak současné TRAM vedení systémem "kočko-psa" (kombinace metro - obyčejných linek) vidím jako nevhodný a nesmyslný - Praze by stačilo cca 16 TRAM linek s jednotným cca 6-ti minutovým špičkovým intervalem
(tak jako to bylo s úspěchem zavedeno již v několika "západních" městech s TRAM provozem - viz. články na Prtkách). Jinak problematické technologické tunely ND pod TT na nábřeží by mi nevadily - daný úsek od Myslíkovy k mostu Legií by nebyl oněmi linkami pravidelně pojížděný (nástupkyně současné M17 by zajížděla na Národní třídu).

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 17.3.2010 18:44

Zakutaleny.banan píše:Chtel bych se zeptat informovanejsich - po letosni planovane rekonstrukci Myslikovy se tam vrati zpatky jen linka 21? Jestli ano, neni to trochu moc luxusu rekonstruovat trat, na ktere je pojizdena jen jedna kolej jen jednou neprilis frekventovanou a neprilis vyznamnou linkou, zatimco jine, vyznamnejsi useky, by si tu rekonstrukci zaslouzily prinejmensim stejne dobre? (z me zkusenosti je v dost mizernem stavu napriklad trat Namesti Bratri Synku - Bruselska, smerem do kopce tam tramvaje doslova tancuji...). Diky za odpovedi. :)
Myslíkova se reko bo ing sítě a pak tama bude jezdit to co jezdí teď Spálenou. (M9) po dobu výluky, samozřejmě Krom toho se tama plánuje M3.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jara » 17.3.2010 11:39

Tak jsem si přečetl poslední 3 články na stránkách DP-Arena. Nejsem technický znalej. Ale již jsem několikrát tramvají po koleji S49 v jiných provozech jel a stále tu jsem a tramvaj mě dovezla vždy tam kam měla. A to měla okolo temena kolejnice trávník, že takovej nemají ani na golfovém hřišti a prostě to stejně jelo a nespadlo.
Další afera okolo městem bezpečně mě velmi rozesmála. O tomto projektu jsem slyšel a dokonce to bylo i schváleno již v zaří roku 2008!!!! Jen to marketing nedal vyrobit a mělo to být prezentováno na již tradiční prosincové jízdě tramvají DP proti AIDS v roce 2008, kdy to zařizovala ještě pan Kočí. A mělo by to ten správnej marketingovej tah. Takhle se to bude asi rozdávat v hurá stánku v nočních hodínách ve stanici Lazarská. Ale co mě zaraží tak tam je mezi řádky napsáno že pan Ďuran žádal marketing o nějaké prezenty před cestou do Norska. Ale v době kdy cestoval společně s panem Dubem navštívit kolegu zde z fora tak již nebyl zaměstnancem. To je normální???? Zajímalo by me kdyby sousedka jela do austrálie jestli by jí také dali nějaké prezenty ona před 40 lety jezdila jako průvodčí. A v dalším článku o S49 se opět opakuje známá narážka servru DP-Arena. Když nic jiného aspon na pravopis by si mohl dotyčná dávat pozor :-) Chudák pan MOP. :-) Opět jsem se pobavil. Hold neupadají jak jsem se dočetl jen stránky prazsketramvaje ale i dp-arena :-) :-) :-)

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od slimman » 17.3.2010 10:42

Dub píše ve své reakci na zdejší článek o rychlém opotřebovávání PR-1 profilu atd. Jak to tedy je ?

Zakutaleny.banan
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 14.2.2007 11:14

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Zakutaleny.banan » 17.3.2010 9:58

Chtel bych se zeptat informovanejsich - po letosni planovane rekonstrukci Myslikovy se tam vrati zpatky jen linka 21? Jestli ano, neni to trochu moc luxusu rekonstruovat trat, na ktere je pojizdena jen jedna kolej jen jednou neprilis frekventovanou a neprilis vyznamnou linkou, zatimco jine, vyznamnejsi useky, by si tu rekonstrukci zaslouzily prinejmensim stejne dobre? (z me zkusenosti je v dost mizernem stavu napriklad trat Namesti Bratri Synku - Bruselska, smerem do kopce tam tramvaje doslova tancuji...). Diky za odpovedi. :)

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Honza Šlehofer » 16.3.2010 23:10

Se zájmem jsem pročetl článek o kolejích S49 a jejich výskytu v Praze a musím článek velmi pochválit. Už mnohákrát jsem si kladl otázku, proč se jinde používají a u nás, či v Praze ne. Takže budu držet palce a samozřejmě se na ten "zázrak" přijedu příležitostně podívat. Jsem zvědav jak se osvědčí a držím palce.
U nás se asi dělaly kvalitnější podklady pod BKV, takže drží lépe, ale jejich i další současná instalace při rekonstrukci Karlovarské třídy asi není příliš rozumná.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Brejšín » 16.3.2010 16:49

MOp píše:Proc myslis, ze se bude propadat?
Jelikož to je blok jak hovado a taky bude něco vážit. Tím je výrazně změněna tuhost toho počem jede kolo ( a ve vysoké rychlosti) a tudíž se tam bude kumulovat energie, kterou by jinak přebrala +- stejně pružná (tuhá) kolejnice (plus přenos energií vyvolaných změnou teploty). Suma sumárum prostě podle mě to bude náchylnější na vznik poruchuch jako u vstupu kolejnice do monobloku srdcovek a určitě tam časem dojde k směrovému i výškovému propadu.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 16.3.2010 15:20

MOp píše:Vsechny tri typy byly napr. pouzity na Olsanske, nedavno take TV60 na Krejcarku. Jelikoz se jedna o kratke useky, tezko se da specifikovat. Navic nejsou pro laika jako jsem ja moc dobre od sebe okem rozeznatelne. DPmPET by mozna vedeli. :-)
Kolejnice NP 3 nebo NP 3a je už starší profil kolejnic se šířkou paty 180 mm a víškou 180 mm (výrobci Poldi Kladno ,Vítkovice).U typu TV 60 už byl dovoz ze SSSR .
Kolejnice NT je už současná produkce Třineckých železáren,šířka paty 150 mm a víškou 180 mm.

U kolejnic NP 3 a NP3a se používali příložky 4,6,8 dírové ,též i u kolejnic současně používaných NT. A u TV 60 pouze 4.dírové.
DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 16.3.2010 0:29

jaké spoje? samozřejmě toto je provizorní, bude to bezstyková kolej.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 16.3.2010 0:28

MOp píše:Proc myslis, ze se bude propadat?
Protože kolej krátká a spoje nikdo utahovat nebude.

Odpovědět