Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
jannnn
Uživatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01.3.2010 22:33

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jannnn » 06.7.2010 13:35

Viz vyjádření P6 k trati na hradčanské, třeba se dočkáme :)
Ing. J.Trnková píše:4) Prvek tramvajového tělesa bude zazeleněn po tzv. "třetím podbití", tzn. do doby dokončení stavby. MČ P6 prosazuje zřízení alejí nejen při chodnících, ale i (dle prostorových možností) při středním tramvajovém pásu. Tato otázka je v řízení.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 06.7.2010 13:22

včera jsem okukoval prostor špejcharu a nemohu si nerýpnout - travníky v kolejišti jsou už teď na okrajích žluté. přitom by stačilo to, co ČSN ze záhadných důvodů zřejmě zakazuje - umístit tam keře (i když na trojské to tak myslím je). vešly by se tam v pohodě, protože vedle kolejiště je ještě místa dost.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 06.7.2010 0:16

VIDEO průjezd: reko Plzeňská (Kavalírka - Motol)
http://www.stream.cz/video/491038-reko- ... irka-motol

původní most Svatovítská už je minulostí...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/100705/

něco z Hradčanské http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ka/100705/

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 04.7.2010 20:52

Marek B. píše:Smutný obrázek. Již půl dne po zprovoznění Anděla byl na křižovatce vyjetý dvojitý žlábek ve žlábku:

Při současném používání širších žlábků v kolejových konstrukcí je to zcela normální jev,po vyvaření žlábků v náběžných kolejnicích potom vznikají zákusy(roleta).Eliminovat se to dá jedině za použití užších žlábků .
DPmPET 8-)

jaydee2008
Uživatel
Příspěvky: 49
Registrován: 25.6.2010 22:11
Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jaydee2008 » 04.7.2010 20:24

Pár fotek z dnešního dne na mém profilu:
http://jaydee2008.rajce.idnes.cz/
konkrétní album viz. níže
http://jaydee2008.rajce.idnes.cz/Myslik ... o_mobilem/
Naposledy upravil(a) jaydee2008 dne 04.7.2010 21:02, celkem upraveno 1 x.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 04.7.2010 15:16

U téhle kolejnice mezi srdcovkama je snad ale žádoucí, aby se jelo po okolku. Vysoký, nevysoký.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 04.7.2010 12:16

Marek B. píše:Smutný obrázek. Již půl dne po zprovoznění Anděla byl na křižovatce vyjetý dvojitý žlábek ve žlábku:
Důsledek provozu tramvají s vyšším okolkem. Dokud nebudou do Prahy dodávány tvrdší kolejnice, tak to snad jinak dopadnou ani nemůže...

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 04.7.2010 4:53

Smutný obrázek. Již půl dne po zprovoznění Anděla byl na křižovatce vyjetý dvojitý žlábek ve žlábku:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 03.7.2010 22:07

Do 3.8. casu dost. :-) Bus provoz musi byt zachovan, takze etapizace...

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 03.7.2010 21:41

Mop: Potvrzuji, zatím vyměnili asi 2 pražce. Budou se měnit ty prastaré BKV mezi Andělem a křiž. Radlická? Zatím se nekopnulo.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 03.7.2010 20:01

Jen tak mimochodem - ty drazkovane prazce na krizovatce Plzenska x Radlicka ve valne vetsine zustanou. Vymeni se jen to nejnutnejsi.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 03.7.2010 19:13

Cit. Absolut 2025:
... Techonologie W-tram ve své době splnila svůj účel a výrazně urychlila proces likvidace panelů BKV v pražské tramvajové síti, s jejichž posledními zástupci na pravidelně pojížděné TT jsme se rozloučili před dvěma lety na Štefánikově mostě. Dnes se však při nutných výměnách dožilých kolejových konstrukcí především v obloucích ukazuje, že avizovaná možnost vyměnit kolejovou konstrukci bez zásahu do betonové desky nebyla reálná a to především v úsecích, kde byla trať zabetonována a zaasfaltována. Důvodem je především... 8-)

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 02.7.2010 20:43

P_V píše:
DPmPET píše:Tak ono je to upevnění na tvrdo,proto se od toho ustupuje...
Nojo, ale po zalití betonem je natvrdo i vossloh, takže je to asi jedno, ne?
Pokavadˇ se použijí plastové pokličky na upevnění vossloh(W-tram) tak to natvrdo není ,když se to zalije jednolitě jako například v ulici Partyzánská,tak pružné upevnění je tam potom na nic.
DPmPET 8-)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 02.7.2010 19:41

DPmPET píše:Tak ono je to upevnění na tvrdo,proto se od toho ustupuje...
Nojo, ale po zalití betonem je natvrdo i vossloh, takže je to asi jedno, ne?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 02.7.2010 19:19

Bingo - přesně na to zalití drážky betonem jsem narážel. Akorát že jsem doufal, že to někdo uhodne dřív, než to pan DPmPET provařil :)

Odpovědět