Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Hezký slepenec
To opravdu oblouky nešly vyřešit S49?
To opravdu oblouky nešly vyřešit S49?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Nebude.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce TT
no hlavně aby NT1 nebyla až do vozovny
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Ale jo. Všechno bude. Jen se nějak rozhodlo o tom, že bude v NT1 těch oblouků víc, než jenom Plzeňská-Makovského.
Re: Rekonstrukce TT
Tak nějak to v Makovského na S49 nevypadá, co?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
První metry nových kolejí jsou položeny v Řepích. Oblouk na křižovatce Plzeňská x Makovského a mezi smyčkou a zastávkou Blatiny.
http://krinek.rajce.idnes.cz/15._6._201 ... 02813a.jpg
http://krinek.rajce.idnes.cz/15._6._201 ... 02813a.jpg
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Dnes odpoledne byla převedena automobilová doprava na východní část nového mostu Svatovítská.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tak nám na Spejchare roste první trava! Jen to automaticke zavlazovani zase jaxi chybi..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
U smyčky Špejchar sypou něco "hnědého" do kolejí, kam nejdříve položili nějakou fólii
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ ... 0.jpg.html
Na Hradčanské jsou koleje položeny zas kousek dál na východ
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 5.jpg.html
most Svatovítská:
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ ... 0.jpg.html
Na Hradčanské jsou koleje položeny zas kousek dál na východ
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 5.jpg.html
most Svatovítská:
Jenik píše:Koleje už jsou zaasfaltované, východní vozovka taky. Na západní vozovce chybí už jen napojení ke stávající vozovce, asi budou muse vytrhnout ještě jeden či dva tramvajové panely.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Mam take jednu sofistikovanou metodu - slozit si cast rozvetveni z modelove zeleznice a nasledne pomoci provazku zkusit celou konstrukci zvednout. Na kolikáty pokus najdes teziste?
Re: Rekonstrukce TT
Na helikoptéru jsem nepomyslel, pravda, trochu komplikované
Třeba ty 4 srdce mi tak velká konstrukce nepřijdou. Ale pokud je s manipulací takových kusů problém, tak pak chápu.
Díky za objasnění
Třeba ty 4 srdce mi tak velká konstrukce nepřijdou. Ale pokud je s manipulací takových kusů problém, tak pak chápu.
Díky za objasnění
Re: Rekonstrukce TT
Martin píše:Na Andělu jsem dneska koukal na připravené srdcovky, tak se chci čistě laicky zeptat: Proč se kolejová konstrukce skládá a svařuje až na místě z tak malých částí a nedoveze se z výroby v kuse třeba křížení dvou kolejí nebo výhybka od výměny po srdcovku?
Tak problém je doprava hotové konstrukce(nákladní auto-předepsaný průjezdní profil nákladu),hmotnost samotné konstrukce(nostnost jeřábu)a pracovní podmínky na stavbě.
Tak Pražská strojírna dodávala svařence pro 1x6 rozvětvení (svařenec 4 srdcí),ale vázne to na stížené manipulaci.
DPmPET
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Z hlavy mě napadají čtyři věci:
1) Pokládka helikoptérou by byla nepřesná a muselo by se s tím náročně hýbat
2) Kvůli pokládce helikoptérou by se muselo snést veškeré trolejové vedení
3) Konstrukce by se musela upevnit tak, aby se gravitací neprohnula (nejsem si jist, zda to jde)
4) Konstrukce se vyrábí právě po těch částech - zvlášť srdcovky a zvášť kolejnice a výměny.
Takže se prostě svařit musí a nejlepší je udělat to až na místě.
Doporučuju všem exkurzi do Pražské strojírny ve Vinoři. K pochopení výše uvedeného.
1) Pokládka helikoptérou by byla nepřesná a muselo by se s tím náročně hýbat
2) Kvůli pokládce helikoptérou by se muselo snést veškeré trolejové vedení
3) Konstrukce by se musela upevnit tak, aby se gravitací neprohnula (nejsem si jist, zda to jde)
4) Konstrukce se vyrábí právě po těch částech - zvlášť srdcovky a zvášť kolejnice a výměny.
Takže se prostě svařit musí a nejlepší je udělat to až na místě.
Doporučuju všem exkurzi do Pražské strojírny ve Vinoři. K pochopení výše uvedeného.
Re: Rekonstrukce TT
Mě napadá jediná věc a to je to, že když to tam složí v kuse a pak je s tím potřeba třeba 5cm pohnout tak je to šílená dřina, tak se raději pohne s pěti díly, než s jedním obr těžkým kolosem. Při troše fantazie by tam mohla helikoptéra dopravit celou křižovatku ale to usazování... jak vám říkám přátelé, já vám to nedoporučujiMartin píše:Na Andělu jsem dneska koukal na připravené srdcovky, tak se chci čistě laicky zeptat: Proč se kolejová konstrukce skládá a svařuje až na místě z tak malých částí a nedoveze se z výroby v kuse třeba křížení dvou kolejí nebo výhybka od výměny po srdcovku?