Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce TT
Musim to uvést na pravou míru.
JDCT samozřejmě chtěla odvoďnění ale nebylo ji dopřáno dostatek peněz, zřejmě s povědomím budoucí nutnosti přestěhovat smyčku kamsi opodál.
Viz patřičný DP-kontakt.
Čímž se
JDCT samozřejmě chtěla odvoďnění ale nebylo ji dopřáno dostatek peněz, zřejmě s povědomím budoucí nutnosti přestěhovat smyčku kamsi opodál.
Viz patřičný DP-kontakt.
Čímž se
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Hm, škoda, že žijeme v České normalizované republice a jednoduchá a účinná řešení typu "vyndej kus obrubníku na každé straně a vykopej drenáž" jsou v dnešní době neproveditelná.
Re: Rekonstrukce TT
Asi odbornící z JDCT nejezdili na pionýrské tábory aby se naučili odvoďvat stany při přívalovém deštíku.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Rekonstrukce TT
Taky bych řekl, že nět. Sahalo se sice na rozjezdovou výhybku na vjezdu do smyčky, ale tím to asi zhaslo.Proxy píše:Já mám takový pocit, že né...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Já mám takový pocit, že né...martyn píše:Heršvec, já myslel, že se to odvodnění při rekonstrukci Bělohorské zvládlo...
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?opti ... &Itemid=45
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Heršvec, já myslel, že se to odvodnění při rekonstrukci Bělohorské zvládlo...
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?opti ... &Itemid=45
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?opti ... &Itemid=45
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
nedostatečná šířkaP_V píše:Copak že tam nedali bumlík?
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
K těm sloupům: roztomilá věc byla roku 2002 na Pražského povstání. V zastávce směr zc byl postaven nový sloup, paralelně pak na opačné straně. Mělo jít tuším o napájecí bod. Ještě před ukončením výluky byl nový stožár zbourán a nahrazen "krakorcem" (omlouvám se, nevybavuje se oficiální výraz) z druhého sloupu. Místo bylo zaasfaltováno, aby se za pár týdnů totálně propadlo a asfaltovalo se znova.
Re: Rekonstrukce TT
Copak že tam nedali bumlík?
Re: Rekonstrukce TT
Dnes jsem jel kolem Újezda a ty čáry už byly opravené a dodělané.
Takže v ulici na Újezdě plná čára vymazaná a nahrazená přerušovanou a na náměstí před světly plná čára doplněna jak to má být.
Takže v ulici na Újezdě plná čára vymazaná a nahrazená přerušovanou a na náměstí před světly plná čára doplněna jak to má být.
Re: Rekonstrukce TT
Absolut:
Plná čára: Špatně jsem se vyjádřil. Že by měla čára být před výjezdem z boční ulice přerušená (přerušovaná) je mi jasné. Jasné mi není proč není také vedle kolejí na náměstí před světelnou křižovatkou s Holečkovou ulicí. Sám jsem viděl, že se auta řadí do dvou pruhů až na koleje což může poněkud kazit vysoký stupeň preference tramvají na této křižovatce.
A to parkování aut vedle plné čáry v ulice na Újezdě (viz. 1 obrázek) je v pořádku? Auta tím pádem jedou stejně po kolejích, takže plná čára je tam úplně k ničemu. Vcelku mi to vodorovné značení přijde nějaké zmatené a nedodělané.
Že by ten sloup mohl být na okraji v trávníku mi také připadá logické. Taky mi připadá divné, že by ta vedení v chodníku byla vedena tak klikatě. Ten sloup (na 3 obrázku) vzadu těsně u okraje trávníku je totiž taky nový.
Plná čára: Špatně jsem se vyjádřil. Že by měla čára být před výjezdem z boční ulice přerušená (přerušovaná) je mi jasné. Jasné mi není proč není také vedle kolejí na náměstí před světelnou křižovatkou s Holečkovou ulicí. Sám jsem viděl, že se auta řadí do dvou pruhů až na koleje což může poněkud kazit vysoký stupeň preference tramvají na této křižovatce.
A to parkování aut vedle plné čáry v ulice na Újezdě (viz. 1 obrázek) je v pořádku? Auta tím pádem jedou stejně po kolejích, takže plná čára je tam úplně k ničemu. Vcelku mi to vodorovné značení přijde nějaké zmatené a nedodělané.
Že by ten sloup mohl být na okraji v trávníku mi také připadá logické. Taky mi připadá divné, že by ta vedení v chodníku byla vedena tak klikatě. Ten sloup (na 3 obrázku) vzadu těsně u okraje trávníku je totiž taky nový.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
9001: Blbost.
P_v: Spíš se hraje na vibrace. Ale hlavně proč mít na baráku závěs, když nemusím. Ať ho tam má soused.
P_v: Spíš se hraje na vibrace. Ale hlavně proč mít na baráku závěs, když nemusím. Ať ho tam má soused.
Re: Rekonstrukce TT
Jak je to s odhlučněním závěsů, neodmítají to majitelé domů právě kvůli přenosu hluku do zdiva?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Na to závěsy na domech by se hodil "plzenský systém" . Když majitel nechtěl závěs, přivezl se tlustý sloup a položil se před dům. Pak se majitel rozhoupal a radši povolil než aby měl před oknem sloup.
Re: Rekonstrukce TT
sloupořadí jsou pro mě trnem v oku už léta letoucí. viz bělohorská - už přes 10 let tu máme duplicitní sloupy v úseku klášter-billa (dříve vypich-billa) a je to fakt hnus. navíc staré kandelábry jsou různě zohýbané a vůbec, blééé. krom toho před zast. u kašt. dc byly (později) umístěny dva sloupy TV přímo doprostřed chodníku. už se tomu smál/nad tím podivoval ledaskdo, co mě šel domů navštívit...