Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Brejšín » 07.6.2009 21:06

Musim to uvést na pravou míru.
JDCT samozřejmě chtěla odvoďnění ale nebylo ji dopřáno dostatek peněz, zřejmě s povědomím budoucí nutnosti přestěhovat smyčku kamsi opodál.
Viz patřičný DP-kontakt.
Čímž se :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od syverin » 06.6.2009 23:06

Hm, škoda, že žijeme v České normalizované republice a jednoduchá a účinná řešení typu "vyndej kus obrubníku na každé straně a vykopej drenáž" jsou v dnešní době neproveditelná.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Brejšín » 06.6.2009 22:42

Asi odbornící z JDCT nejezdili na pionýrské tábory aby se naučili odvoďvat stany při přívalovém deštíku. :devilsmokin

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Damir Holas » 06.6.2009 22:37

Proxy píše:Já mám takový pocit, že né...
Taky bych řekl, že nět. Sahalo se sice na rozjezdovou výhybku na vjezdu do smyčky, ale tím to asi zhaslo.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 06.6.2009 21:00

martyn píše:Heršvec, já myslel, že se to odvodnění při rekonstrukci Bělohorské zvládlo... #-o
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?opti ... &Itemid=45
Já mám takový pocit, že né...

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od martyn » 06.6.2009 20:15

Heršvec, já myslel, že se to odvodnění při rekonstrukci Bělohorské zvládlo... #-o
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?opti ... &Itemid=45

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 05.6.2009 20:27

P_V píše:Copak že tam nedali bumlík?
nedostatečná šířka

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Radek » 05.6.2009 19:17

K těm sloupům: roztomilá věc byla roku 2002 na Pražského povstání. V zastávce směr zc byl postaven nový sloup, paralelně pak na opačné straně. Mělo jít tuším o napájecí bod. Ještě před ukončením výluky byl nový stožár zbourán a nahrazen "krakorcem" (omlouvám se, nevybavuje se oficiální výraz) z druhého sloupu. Místo bylo zaasfaltováno, aby se za pár týdnů totálně propadlo a asfaltovalo se znova. :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 05.6.2009 18:24

Copak že tam nedali bumlík?

V. Ložek
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 18.12.2006 22:17

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od V. Ložek » 05.6.2009 17:37

Dnes jsem jel kolem Újezda a ty čáry už byly opravené a dodělané.
Takže v ulici na Újezdě plná čára vymazaná a nahrazená přerušovanou a na náměstí před světly plná čára doplněna jak to má být.

V. Ložek
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 18.12.2006 22:17

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od V. Ložek » 04.6.2009 23:28

Absolut:
Plná čára: Špatně jsem se vyjádřil. Že by měla čára být před výjezdem z boční ulice přerušená (přerušovaná) je mi jasné. Jasné mi není proč není také vedle kolejí na náměstí před světelnou křižovatkou s Holečkovou ulicí. Sám jsem viděl, že se auta řadí do dvou pruhů až na koleje což může poněkud kazit vysoký stupeň preference tramvají na této křižovatce.
A to parkování aut vedle plné čáry v ulice na Újezdě (viz. 1 obrázek) je v pořádku? Auta tím pádem jedou stejně po kolejích, takže plná čára je tam úplně k ničemu. Vcelku mi to vodorovné značení přijde nějaké zmatené a nedodělané.
Že by ten sloup mohl být na okraji v trávníku mi také připadá logické. Taky mi připadá divné, že by ta vedení v chodníku byla vedena tak klikatě. Ten sloup (na 3 obrázku) vzadu těsně u okraje trávníku je totiž taky nový.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 04.6.2009 22:59

9001: Blbost.

P_v: Spíš se hraje na vibrace. Ale hlavně proč mít na baráku závěs, když nemusím. Ať ho tam má soused.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 04.6.2009 13:22

Jak je to s odhlučněním závěsů, neodmítají to majitelé domů právě kvůli přenosu hluku do zdiva?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 04.6.2009 13:16

Na to závěsy na domech by se hodil "plzenský systém" . Když majitel nechtěl závěs, přivezl se tlustý sloup a položil se před dům. Pak se majitel rozhoupal a radši povolil než aby měl před oknem sloup.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 04.6.2009 11:57

sloupořadí jsou pro mě trnem v oku už léta letoucí. viz bělohorská - už přes 10 let tu máme duplicitní sloupy v úseku klášter-billa (dříve vypich-billa) a je to fakt hnus. navíc staré kandelábry jsou různě zohýbané a vůbec, blééé. krom toho před zast. u kašt. dc byly (později) umístěny dva sloupy TV přímo doprostřed chodníku. už se tomu smál/nad tím podivoval ledaskdo, co mě šel domů navštívit...

Odpovědět