Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce TT
DPmPET: Už je mi to jasné. Ď
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ale at se dostaneme k jádru věci.MOp píše:Chápeš to špatně Romane, ostatně jako vždy. Přečti si můj předchozí text ještě jednou a pomaleji.
Ano každá firma má svoje postupy, ale jak DPP může dopustit konstrukci typu, která se bude muset celá za 10 let rozsekat znovu?
To opravdu nemyslí na údržbu? Zvlášt v oblouku se prostě koleje vykoušou, at tam jezdí cokoli.
Re: Rekonstrukce TT
Jěště pro upřesnění:Technologie jednolitého zalévání betonovou směsí(zalití betonových či dřevěných pražců které jsou do své poloviny odkryté) mi neumožnˇuje se dostat k upevnˇovadlům při pozdější výměně kolejové konstrukce či oblouku aniž bych poškodil pražce.Prostě je to technologie rozmlatˇ na sutˇ a odvez.
Nejdříve by se měla zhotovit tzv. Stabilka(betonová směs po hlavu pražců a pak pokračovat po technologické přestávce (1 den)opět s betonáží).
DPmPET
Nejdříve by se měla zhotovit tzv. Stabilka(betonová směs po hlavu pražců a pak pokračovat po technologické přestávce (1 den)opět s betonáží).
DPmPET
Re: Rekonstrukce TT
slimman píše:Tohle jsem nějak nepochopil. Co praktikujou ? Jaký typ svršku tam bude přece určuje JDCT.DPmPET píše:Takhle to praktikujou stavební firmy ,které tyto práce dostanou ve výběrovém řízení.
Ano ,typ svršku si určuje JDCT,problém je že by si měla ohlídat také zadaný řádný technologický postup .
DPmPET
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Chápeš to špatně Romane, ostatně jako vždy. Přečti si můj předchozí text ještě jednou a pomaleji.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Jé, nazdar Jenki
Také jsem nepochopil, proč tam místo zákryťáků bude tohle, zvlášť když tady ty zákryťáky byly. Jediný důvod, co mě napadá, je snaha přetrasovat a-112 mimo Pelc Tyrolku a jezdit s ní po novém mostě. Takže by ta trať mohla být tak za dva roky po zprovoznění pojížděna autobusy v zoofilním intervalu 5 minut.
Také jsem nepochopil, proč tam místo zákryťáků bude tohle, zvlášť když tady ty zákryťáky byly. Jediný důvod, co mě napadá, je snaha přetrasovat a-112 mimo Pelc Tyrolku a jezdit s ní po novém mostě. Takže by ta trať mohla být tak za dva roky po zprovoznění pojížděna autobusy v zoofilním intervalu 5 minut.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Mám to chápat , že DPP si nechá ve VŘ vnutit "cenou" dobré zalití betonem, ale při výměně kolejnic se taky pěkně prohne a to nepočítám platby náhradní dopravy, protože tohle se za týden nestihne.
Gratuluji pokrokovému vedení Dopravní cesta nebo jak se to dnes jmenuje.
Gratuluji pokrokovému vedení Dopravní cesta nebo jak se to dnes jmenuje.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Jsou určité parametry, které jsou dané - třeba typ svršku. Ale pracovní postupy při stavbě trati si každý jede po svém dle svých zkušeností, znalostí či dostupné techniky. Každému totiž vyhovuje něco jiného - a právě to měl DPmPET na müsli.. Vyjmenoval věci, které dělá DPP jinak.slimman píše:Tohle jsem nějak nepochopil. Co praktikujou ? Jaký typ svršku tam bude přece určuje JDCT.
Re: Rekonstrukce TT
měli by tam nechat OS a byl by pokoj
Re: Rekonstrukce TT
Tohle jsem nějak nepochopil. Co praktikujou ? Jaký typ svršku tam bude přece určuje JDCT.DPmPET píše:Takhle to praktikujou stavební firmy ,které tyto práce dostanou ve výběrovém řízení.
Re: Rekonstrukce TT
9001 píše:Podle mě pokud se do toho pustí se zbíječkami, tak se bude muset dát komplet všechno. Pražce půjdu i s betonem do kytek.
S tím mě napadlo? Není náhodou na jistém oddělení DPP taky něco shnilého nebo ještě lépe nějací kapříky od stavebních firem za tyhle betonářské počiny?
Jenki: Spíš bych čekal něco ve stylu, přece BKV se dalo podfouknout co z tímhle? To se musí celý rozsekat...
Takhle to praktikujou stavební firmy ,které tyto práce dostanou ve výběrovém řízení.Nevím třeba až se bude dělat výměna kolejí tak se to vyfrézuje,ale pak jěště schází pár centimetrů na pražce,což se bude pracně odbourávat,takže opavdu zbývá jedině to kompletně rozmlátit a odvézt ve formě suti.Mě se tato technologie vůbec nezamlouvá(když beton je v půlce pražců a do půlky kolejnice jednolitě viz .Albertov,Palackého náměstí).Správně by se měla udělat betonová stabilka(do víšky pražců ) a pak pokračovat další vrstvou(beton,živice,dlažební kostky)
DPmPET
Re: Rekonstrukce TT
fotečky z Trojské strany mostu z minulého soboty, které jsem slíbil, ale nedodal.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Podle mě pokud se do toho pustí se zbíječkami, tak se bude muset dát komplet všechno. Pražce půjdu i s betonem do kytek.
S tím mě napadlo? Není náhodou na jistém oddělení DPP taky něco shnilého nebo ještě lépe nějací kapříky od stavebních firem za tyhle betonářské počiny?
Jenki: Spíš bych čekal něco ve stylu, přece BKV se dalo podfouknout co z tímhle? To se musí celý rozsekat...
S tím mě napadlo? Není náhodou na jistém oddělení DPP taky něco shnilého nebo ještě lépe nějací kapříky od stavebních firem za tyhle betonářské počiny?
Jenki: Spíš bych čekal něco ve stylu, přece BKV se dalo podfouknout co z tímhle? To se musí celý rozsekat...