Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
MM: Není to spíš ochrana proti větším následkům vykolejení? To samé je na Barrandovské estakádě.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Středeční Metro psalo o rekonstrukcích tří úseků pražských TT do zkušební podoby S49v otevřeném svršku Kbelská-Lehovec (plánovaný termín březen), Plzeňská (předpoklad léto - prázdniny a asi něco po nich) a dokonce Podolská vodárna - Přístaviště (začíná se prý připravovat, ale termín realizace nestanoven). Psaly ještě, že se DP chce vyhnout užití bez žlábkových kolejnic v malých obloucích a místech pojížděných auty.
Já si vybavuji, že v Brně u Výstaviště na "esovitém" nadjezdu TT nad silnicí je otevřený svršek s bez žlábkovou kolejnicí z jejíž vnitřní strany je instalována (mnou nazývána) "přítlačná traverza" - jakási pomocná opornice. Toto by v Praze užít nešlo? Vždyť je to vyzkoušeno i na jiných místech a městech u nás i v zahraničí - zahládl jsem to několikrát na fotkách uveřejněných na zdejším webu!
A silniční přejezdy přes otevřený svršek TT chtějí řešit vkládáním žlábkových kolejnic? Nešlo by je konstruovat jako přes klasickou železnici? Tam přeci taky nejsou jiné kolejnice než v okolí - jen je to řešeno nedotýkáním auty pojížděné plochy vlastní kolejnice!
Já si vybavuji, že v Brně u Výstaviště na "esovitém" nadjezdu TT nad silnicí je otevřený svršek s bez žlábkovou kolejnicí z jejíž vnitřní strany je instalována (mnou nazývána) "přítlačná traverza" - jakási pomocná opornice. Toto by v Praze užít nešlo? Vždyť je to vyzkoušeno i na jiných místech a městech u nás i v zahraničí - zahládl jsem to několikrát na fotkách uveřejněných na zdejším webu!
A silniční přejezdy přes otevřený svršek TT chtějí řešit vkládáním žlábkových kolejnic? Nešlo by je konstruovat jako přes klasickou železnici? Tam přeci taky nejsou jiné kolejnice než v okolí - jen je to řešeno nedotýkáním auty pojížděné plochy vlastní kolejnice!
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Na tramvečírku v Evaldu se od zastupce JDCT ke mně mechanickým kmitáním v pružném prostředí doneslo, že zmizí přejezd a přibude/ou rádia. Pan admin seděl blízko, takže to jeho ctené uši jistě také zaslechly
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Rekonstrukce TT
Jen jestli tím nebyla myšlena "jen" jedna z nástupních zastávek nebo ten kolejový přejezd před nimi.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Slyšel jsem, že celá, včetně rádií... Tak tedy nevím....Absolut píše:Otevřený svršek, S49, bez smyčky.
Edit: Tak celá prý ne. Jen se vyruší spojka vnější / vnitřní a na rozjezdové výhybky půjdou rádia...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Jo, jasně. Ubyde.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Pane A., ve smycce budou take drobne prace. Treba neco ubyde..
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Otevřený svršek, S49, bez smyčky.
Starý Hloubětín - Lehovec
Jaký je plánovaný rozsah rekonstrukce TT v Poděbradské ulici (Starý Hloubětín - Lehovec)? Nahrazení panelů BKV otevřeným svrškem? Smyčka lehovec je taky v plánu?
Re: Rekonstrukce TT
Když to nedopadne tak tragicky jako u nedaleké zastávky Pražský hrad, nebude to tak hroznýMF píše:vsichni budou detekovani a nepojede nikdo...
Re: Rekonstrukce TT
vsichni budou detekovani a nepojede nikdo...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
něco oficiálních blábolů O Z N Á M E N Í ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ... 27.11. 2009
Dopravní řešení jsou navržena tak, že respektují nejen požadavky individuální automobilové dopravy, ale zároveň zohledňují částečnou modifikací průběhů signálních plánů i nároky MHD, zejména plynulý průjezd tramvají prostory křižovatek.
K detekci vozidel budou použity standardní indukční smyčky ve vozovce, k detekci tramvají budou použity trolejové kontakty a kontaktní zámky, pro detekci chodců budou použita standardní tlačítka včetně doplňků pro nevidomé.
SSZ 6.830 Myslbekova – Hládkov, přechod
SSZ 6.831 Myslbekova - Dlabačov
SSZ 6.832 Bělohorská - Vaníčkova
SSZ 6.834 Bělohorská - Pod Královkou
Dopravní řešení jsou navržena tak, že respektují nejen požadavky individuální automobilové dopravy, ale zároveň zohledňují částečnou modifikací průběhů signálních plánů i nároky MHD, zejména plynulý průjezd tramvají prostory křižovatek.
K detekci vozidel budou použity standardní indukční smyčky ve vozovce, k detekci tramvají budou použity trolejové kontakty a kontaktní zámky, pro detekci chodců budou použita standardní tlačítka včetně doplňků pro nevidomé.
SSZ 6.830 Myslbekova – Hládkov, přechod
SSZ 6.831 Myslbekova - Dlabačov
SSZ 6.832 Bělohorská - Vaníčkova
SSZ 6.834 Bělohorská - Pod Královkou
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
to vis, zvyk je zelezna kosile. nejsem nejmladsi, demence, alzheinemec a ruzne jine priznaky stari jsou v pokrocilem stadiu. nastesti kazdy vi, o co se jedna, a to je hlavni..pawel píše: mmch spartakiádní to už nějakej ten rok není:))
na to odpovida dnesni FZ touto fotkou: http://foto.prazsketramvaje.cz/2010/uno ... rcross.jpg prechod bude slouzit jako kryti nejen chodcu, ale i pristupu na zastavku z cela.jak bude vlastně řešen pěší přístup na zastávky malovanka? také SSZ? případně by se mohly posunout ke křiž. s vaníčkovou, pak by se to spláchlo spolu s tímto SSZ.
za daleko horsi pocitam ovlivneni Karmelitske a okoli Malostranskeho namesti, kam se presune veskery provoz IGK ve smeru Dejvice <-> Smichov, jelikoz jen ***** by to objizdel Stresovice - Myslbekova - Belohorska - Pod Kralovkou - tunel, ale vsichni radeji budou jezdit rovnou pres Strahov nebo prave pres Na Valech - Chotkovy sady - Malnam a Karmelitskou.spousta lidí a já se k tomu připojuju, že úplná uzavírka Patočkovy kvůli SAT 2B bude z hlediska dopadů na IAD to nejhorší, nějakej Špejchárek, to je jenom čajíček
Re: Rekonstrukce TT
jak bude vlastně řešen pěší přístup na zastávky malovanka? také SSZ? případně by se mohly posunout ke křiž. s vaníčkovou, pak by se to spláchlo spolu s tímto SSZ.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Rekonstrukce TT
pawel:
doufejme... Takový rychlokvašky SSZ bývají s preferencí na štíru
Btw: Říká to spousta lidí a já se k tomu připojuju, že úplná uzavírka Patočkovy kvůli SAT 2B bude z hlediska dopadů na IAD to nejhorší, nějakej Špejchárek, to je jenom čajíček (ikdyž s tou obousměrnou Na Valech už malinko přituhlo).
doufejme... Takový rychlokvašky SSZ bývají s preferencí na štíru
Btw: Říká to spousta lidí a já se k tomu připojuju, že úplná uzavírka Patočkovy kvůli SAT 2B bude z hlediska dopadů na IAD to nejhorší, nějakej Špejchárek, to je jenom čajíček (ikdyž s tou obousměrnou Na Valech už malinko přituhlo).