Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Proc myslis, ze se bude propadat?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce TT
Začínám mít pocit, zda tím někdo nechce demonstrovat, že tudy cesta nevede. Tohle se bude velmi rychle propadat a zbytečně to sníží dojem z nového typu kolejnice.Brejšín píše:Teda čumím na ty monobloky pro přechod typů kolejnic a čelist mi padá až na podlahu. Nevím ale stejně se podle mě přijde na to, že to není potřeba a bude to dělat neplechu. Kdyby radši inženýři z Rustonky vymysleli pořádné tepelné diletace jak obyčejné tak ty na mosty.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Vsechny tri typy byly napr. pouzity na Olsanske, nedavno take TV60 na Krejcarku. Jelikoz se jedna o kratke useky, tezko se da specifikovat. Navic nejsou pro laika jako jsem ja moc dobre od sebe okem rozeznatelne. DPmPET by mozna vedeli.
Re: Ke článku o S49
dalších dosud vyskytujících se typů, které se již nově neinstalují - NP3, polské 180S nebo ruské TV60.
Tyto jsou použity kde, smím-li vědět?
Ke článku o S49
Jak je to se žlábkovými kolejnicemi od jiných výrobců? Cena ještě vyšší a dodací podmínky ještě horší?Současně užívané žlábkové kolejnice NT1 vyrábí v České republice jediný výrobce - Třinecké železárny a kromě českých a slovenských měst je nikdo jiný neodebírá a nepoužívá.
Proč se musí žlábkové kolejnice na otevřeném svršku odvodňovat do kanálu? Prší na celý svršek rovnou do štěrku, tak by snad stačilo žlábek občas proříznout jen tak. Případně i častěji, aby se chlístání zrovnoměrnilo....navíc není třeba budovat nákladné odvodnění žlábku, které spočívá v propojení se šachtami kanalizačních stok atd..
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
To už by si DÚ nejspíš nelajsnul, myslim že dostatečně ukázal drápky výhybkama na Malovance a dál bude klid.P_V píše:Aha, takže příští pátek bude hotovo, a pak do 4.5. poběží lhůta 45 dnů. A to se ještě 4. května můžeme od DÚ dozvědět, že podaná žádost se zamítá kvůli nějaké formální chybě.
Ale uvidíme...
Re: Rekonstrukce TT
Teda čumím na ty monobloky pro přechod typů kolejnic a čelist mi padá až na podlahu. Nevím ale stejně se podle mě přijde na to, že to není potřeba a bude to dělat neplechu. Kdyby radši inženýři z Rustonky vymysleli pořádné tepelné diletace jak obyčejné tak ty na mosty.
Re: Rekonstrukce TT
Aha, takže příští pátek bude hotovo, a pak do 4.5. poběží lhůta 45 dnů. A to se ještě 4. května můžeme od DÚ dozvědět, že podaná žádost se zamítá kvůli nějaké formální chybě.Venca píše:Jenže pak se ještě bude čekat na kulatá razítka.
- Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Jenže pak se ještě bude čekat na kulatá razítka.Marek B. píše:S 49 je bomba, ale je hrozný nezvyk, jak tam chybí ten žlábek a má to tak širokou hlavu kolejnice . Mimochodem jde Vám ta rekonstrukce nějak od ruky. Možná jste jí měli dát tak do konce Března .
Re: Rekonstrukce TT
S 49 je bomba, ale je hrozný nezvyk, jak tam chybí ten žlábek a má to tak širokou hlavu kolejnice . Mimochodem jde Vám ta rekonstrukce nějak od ruky. Možná jste jí měli dát tak do konce Března .
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tak já přidám ještě jednu fotografii k ilustraci rozdílu mezi železničním a tramvajovým pražcem B03. Byl jsem se dnes (s panem Absolutem) podívat, ale ke zpracování fotek jsem se ještě nedostal, pokaždé, když se na to vrhnu, začne mi být ukrutná zima
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
vybordelne! pouzijeme pane kolego..
Re: Rekonstrukce TT
Tady jěště jsou další snímky.
DPmPET
DPmPET
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce TT
Tak tady jsou zvěčněny přechodové kusy NT/S 49 které se aplikovaly kousek pod smyčkou Lehovec.Zbylé 2 páry přechodových kusů B1/S49 příjdou kousek od přejezdu Kbelská.
DPmPET
DPmPET
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) DPmPET dne 13.3.2010 20:43, celkem upraveno 1 x.
Re: Rekonstrukce TT
pawel:
Podívej se do Drážďan,jak tam zatravňují svršek s bezžlábkovými kolejnicemi (někde budou fota).
Podívej se do Drážďan,jak tam zatravňují svršek s bezžlábkovými kolejnicemi (někde budou fota).