Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 15.11.2009 19:12

Jak jsem koukal na rozizolování trolejí na vjezdu do Myslíkovy u soudu, znamená to, že její reko již započala? V souvisloti s tím se nabízí otázkka, kde budou postávat noční zálohy :?:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 06.11.2009 11:36

Hhoonnzzaa píše:Chtěl jsem se podívat no... ale například by mě hodně zajímalo, jestli budou zastávky vybaveny infosystémem jako na Barrandově,.
Ani nahodou! Vzhledem k rychle reakci JPT opravuji na možná.
jak budou provedeny ostrůvky
styl bezpecnych zastavek typu P6
jaká bude smyčka SŘ
3 koleje, mene spojek. vystupni zastávka na vnitrni koleji bude mit sve nastupiste.
jestli proběhne rekonstrukce Vozovny Motol
Ani nahodou.

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 06.11.2009 10:52

Chtěl jsem se podívat no... ale například by mě hodně zajímalo, jestli budou zastávky vybaveny infosystémem jako na Barrandově, jak budou provedeny ostrůvky, jaká bude smyčka SŘ, a taky jestli proběhne rekonstrukce Vozovny Motol.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 06.11.2009 10:22

neexistuje, vykresy tez nejsou zatim verejne pristupne.

co konkretne te zajima?

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 06.11.2009 10:20

Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli existuje vizualizace projektu rekonstrukce TT Klamovka - Sídliště Řepy, nikde jsem jí nenašel. Za případný odkaz budu moc vděčný :oops:

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 09.10.2009 15:40

Tak dneska se začala štěrkovat kolej do centra(Nádraží Hostivař-Hostivařská),takže je možnost si nafotit ucelenou pracovní nákladní soupravu (Mercedes-Unimog+nákladní pracovní vlečný vůz na štěrk).
DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 08.10.2009 12:10

Proxy píše:Omlouvám se za dotaz, který už někde určitě je, ale zeptám zda se budou dělat i nějaké úpravy ve smyčce Hostivař ve stylu Ďáblic?
Ruší se tři kolejové spojky: vnější->střední za výstupní zastávkou, střední->vnitřní a střední->vnější před nástupními zastávkami. Zůstat má tedy pouze střední->vnitřní za výstupní zastávkou

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 08.10.2009 12:09

MOp píše:V Hostiku se jiz pokladka dostala na rovinku - chvalime JDCT a DPmPETovu partu za nastolene tempo!
Omlouvám se za dotaz, který už někde určitě je, ale zeptám zda se budou dělat i nějaké úpravy ve smyčce Hostivař ve stylu Ďáblic?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 07.10.2009 23:48

V Hostiku se jiz pokladka dostala na rovinku - chvalime JDCT a DPmPETovu partu za nastolene tempo!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Štěpán » 05.9.2009 12:39

Hodil jsem na TvouTrubku video ukazující jízdu tramvaje přes Libeňák před rekonstrukcí a po rekonstrukci: http://www.youtube.com/watch?v=X3DWdSDe97M - ten rozdíl je docela poznat.

Uživatelský avatar
j p
Uživatel
Příspěvky: 34
Registrován: 28.9.2004 11:46

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od j p » 31.8.2009 14:17

willyjeff píše:
VIKtor píše:Tady už někdo dlouho nebyl na Karlově mostě... :roll:
Nemusí být přímo na něm, stači na něj jen mrknout z dálky a nové kameny svítí snad i v noci jak jsou jiné barvy :D
Tak to by melo byt poradku. Nebojte se, po roce v prazskem smogu budou ty nove kameny k nerozeznani od tech starych. :)

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od KGX 63 » 31.8.2009 11:25

Děkuji panu Mopovi za vysvětlení. Měl jsem VUIS panel zafixovaný ve špatné kolonce #-o

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 31.8.2009 1:22

KGX 63 píše:Mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit čím se odlišuje běžný BKV panel od panelu VUIS? Děkuji :D
fakt nebo si delas prcu? :-)
bkv - http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041296
vuis - http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041495

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od KGX 63 » 30.8.2009 23:45

Mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit čím se odlišuje běžný BKV panel od panelu VUIS? Děkuji :D

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 28.8.2009 20:37

MOp píše:Téměř dokončená harfa vozovny Kobylisy.
Vím, že šetřit se musí, ale za "makadamový" povrch JDCT pochválit prostě nemohu, je mi z něho k zblití.. :-( Zlatá žulová dlažba...
Co se ti na to nelíbí,vždytˇ je to povrchově skoro původní stav,to bylo taky částečně vydlážděné a zbytek kolejí do lodí zaštěrkováno a vysypáno drtí(škvárou).Za první republiky se tento způsob povrchu dělal běžně(tratě a obratiště),vydláždila se výměna se srdcem a zbytek se zaštěrkoval a zasypal drtí(kamený prach)a uválcovalo se to , i když místo drtě se používala škvára(odpad z elektrárny a z kotelen).Já chápu že zadlážděný dvůr klasickou žulovou dlažbou vypadá lépe,třeba časem k tomu i dojde.
DPmPET 8-)

Odpovědět