Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Badeniho x MH http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... o.jpg.html
Hradčanská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 9.jpg.html
Hradčanská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 9.jpg.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Nejsou peníze. Proto taky, pokud vůbec, budou mít přechody přes TT na Makovského před kolejemi vyčkávací prostor jen uděalný vodorovným značením. DP má málo peněz, městské části P17 je to fuk, MHMP to nemá jako prioritu, byť jsem se s kolegou s MHMP před opravou snažil, ale projektantovi to nařídit nelze, ÚDI už není a tak se to nějak zflikuje... A podobné prostě pltí pro zabradlí a další vyloženě nenutnou vybavenost. Ale Šteiner se tam před volbama chlubit půjde určitě...trainzjohny píše:Souhlasím se zabradlím, s tím zbytečným už moc ne... alespoň se konečně nebudou lidi z tramvaje valit do silnice jak vlna po celé délce vlaku, ale jen na přechod na začátku stanice.MOp píše:Troufam si s jistotou tvrdit, ze to "dlouhe zastreseni" je spise "dlouhe, zbytecne a drahe zabradli".
Co mě ovšem doslova šokovalo byla hromada trubek natřených do bílo-červené a posvařovaná do asi 2m kusů zábradlí připravených na Hlušičkové dnes ráno. Pokud někdo chce v současný době použít při takovéhle rekonstrukci trubkový zábradlí, tak je u mě asi 100 let za opicema.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Pokud by vás zajímalo, kam se poděly vytěžené části TT z letních rekonstrukcí, tak jsou zatím uskladněny v depu Zličín
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/thumbnails.php?album=48
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/thumbnails.php?album=48
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Souhlasím se zabradlím, s tím zbytečným už moc ne... alespoň se konečně nebudou lidi z tramvaje valit do silnice jak vlna po celé délce vlaku, ale jen na přechod na začátku stanice.MOp píše:Troufam si s jistotou tvrdit, ze to "dlouhe zastreseni" je spise "dlouhe, zbytecne a drahe zabradli".
Co mě ovšem doslova šokovalo byla hromada trubek natřených do bílo-červené a posvařovaná do asi 2m kusů zábradlí připravených na Hlušičkové dnes ráno. Pokud někdo chce v současný době použít při takovéhle rekonstrukci trubkový zábradlí, tak je u mě asi 100 let za opicema.
Re: Rekonstrukce TT
Tak na Poděbradské jsou 2 typy přechodových kusů (z NT 1 na S 49,B1 na S49)vyfrezované z bloku.Použité přechodové kusy (z NT 1 na S49)na Plzenˇské a v Makovského ulici jsou svařované ze dvou profilů kolejí.Samozřejmě to záleží na dodržení technologie při svařování aby nedošlo k lomu přechodového kusu .Tento typ svařeného přechodového kusu používají i jiné dopravní podniky v ČR i v zahraničí.Neviděl bych to zas tak nějak černě.
DPmPET
DPmPET
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Troufam si s jistotou tvrdit, ze to "dlouhe zastreseni" je spise "dlouhe, zbytecne a drahe zabradli".
Mezikusy - Lehovec delal DPP vlastnimi silami, Repy dela Eurovia + Skanska. Kazdy dela prechody S49-NT1 jinak. Ano, presne jak zde nekdo psal. Alespon cas ukaze, co je lepsi.
Mezikusy - Lehovec delal DPP vlastnimi silami, Repy dela Eurovia + Skanska. Kazdy dela prechody S49-NT1 jinak. Ano, presne jak zde nekdo psal. Alespon cas ukaze, co je lepsi.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Za hokusy pokusy tedy pěkně děkuju - troufám si tvrdit, že i jako laikovi mi je jasné co to v těch Řepých bude dělat. Dle informací z DP-K to byl důvod, proč se na Lehovci dával ten přechodový mezi kus.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
On ten přechodový kus vyfrézovaný z monolitu bude několikanásobně dražší, než dvě svařené kolejnice.
Napadá mě, zda Praha nedělá takový pokus: Jednu trať s monolity, druhou s prostými sváry a časem se to vyhodnotí.
Napadá mě, zda Praha nedělá takový pokus: Jednu trať s monolity, druhou s prostými sváry a časem se to vyhodnotí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Velmi mne zaujaly informace z fotožurnálu 26.7. o reko TT Plzeňské http://foto.prazsketramvaje.cz/2010/cer ... /index.php:
1.) To se ustoupilo od přechodových kusů mezi žlábkovou a bez žlábkovou kolejnicí (použitých na Lehovci)?
2.) Že minimálně ty skutečně frekventované zastávky (např. Blatiny) budou mít velmi dlouhé zastřešení (jako v současnosti má např. nástupní v obratišti Radlická a všechny na TT Barrandov).
1.) To se ustoupilo od přechodových kusů mezi žlábkovou a bez žlábkovou kolejnicí (použitých na Lehovci)?
2.) Že minimálně ty skutečně frekventované zastávky (např. Blatiny) budou mít velmi dlouhé zastřešení (jako v současnosti má např. nástupní v obratišti Radlická a všechny na TT Barrandov).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Toto by se mi právě nejvíc zamlouvalo - snažil jsem se to naznačit viewtopic.php?f=13&t=684#p130782 "Nepožadoval bych třeba ani plné vydláždění, protože proč by člověk "chodil pod tramvají" - čili stačilo by vydláždit prostor mezi kolejemi, ale mezi kolejnicemi může (mimo 2 až 3 „přechodů“) zůstat otevřený (jako na jednokolejce v Tróji)."pawel píše:.... - třeba v kombinaci se zadlážděnou cestičkou pro řidiče. je to jednoduché, praktické a účelné, zejména při rekonstrukcích. odrazuje to od motání se v kolejišti (ať už pěšky, nebo s autem)...
Re: Rekonstrukce TT
mně se štěrk v obratišti (i jinde) líbí. dělají to tak léta i mimo prahu a nezdá se, že by to činilo problémy - třeba v kombinaci se zadlážděnou cestičkou pro řidiče. je to jednoduché, praktické a účelné, zejména při rekonstrukcích. odrazuje to od motání se v kolejišti (ať už pěšky, nebo s autem). navíc to možná časem zaroste trávou, která bude zadarmo. okolo nasázet keře a stromky a výsledek bude jistě příjemnější, než doposud. naopak hrůzu mám ze zadlážděných/zaasfaltovaných/zapanelovaných plání, třeba jako ještě nedávno kolem trati na plzeňské nebo v nyní již také zaniklém úseku na patočkově (octárna-hládkov).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
MM- Na Krejcárku je poměrně velký oblouk, Modřany atd. Ta je taky svršek jenom zasypán a je to v pohodě
Kolik turistů si viděl na Řepích? Opravdu si myslím, že zadláždění smyčky není o prezentaci DPP. U sloupků s Tebou souhlasím, ale tady je opravdu moc.
Při takovém sněhu co byl letos, ti celkem může být jedno co bude podtím, protože si původní podklad nešlápneš i kdyby si chtěl
Kolik turistů si viděl na Řepích? Opravdu si myslím, že zadláždění smyčky není o prezentaci DPP. U sloupků s Tebou souhlasím, ale tady je opravdu moc.
Při takovém sněhu co byl letos, ti celkem může být jedno co bude podtím, protože si původní podklad nešlápneš i kdyby si chtěl
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Právě, že jsem obratiště tramvají s více či méně štěrkem zasypaným otevřeným svrškem navštívil, naposledy to bylo loni na podzim v Plzni - a moc si nedovedu představit bezpečnou chůzi po takovém materiálu při takových návalech sněhu jako byly letošní zimu! Ale třeba se mílím. Ovšem platí to co jsem teď psal ohledně zastávkových sloupků – Praha je hlavní město, takže by se měla porovnávat s lepšími a ne s horšími. Navíc co se stane, když se v oblouku obratiště štěrk z mezi prostoru kolejí dostane do žlábku?9001 píše:Jdi do Ostravy a pak můžeš něco říkat
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Jdi do Ostravy a pak můžeš něco říkatMM-Mikulovsky píše:To je snad vtip - jak budou řidiči po střídání v obratišti plnit nařízení D1/2 a kontrolovat vlak jeho obejitím? O cestě na WC ani nemluvě. Vždyť zejména za sněhu a jiných zhoršených povětrnostních podmínek to je skoro neschůdné - čili s obrovským rizikem úrazů! Nepožadoval bych třeba ani plné vydláždění, protože proč by člověk "chodil pod tramvají" - čili stačilo by vydláždit prostor mezi kolejemi, ale mezi kolejnicemi může (mimo 2 až 3 „přechodů“) zůstat otevřený (jako na jednokolejce v Tróji).MOp píše:...Smyčka Řepy štěrk, zastávkový prostor možná zadlážděný stylem kostky ke krajni kolejnici / vyblity litym asfaltem, ale spíše štěrk. ...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 93
- Registrován: 14.2.2007 11:14
Re: Rekonstrukce TT
Do reko Narodni se pustili pekne zcerstva, dnes kolem druhe odpoledni uz trhali panely smerem od krizovatky Narodni-Spalena do obou smeru...
Prostor zastavky Narodni trida je z obou stran ohrazeny pletivem, coz v kombinaci s ohradami kolem staveniste COPA (kde se mimochodem zjevne uz delsi dobu nic nedela...) vytvari huste industrialni dojem a znacne stisnuje zde obvykle davy, jez musi ohrady dlouhosahle obchazet.
Prostor zastavky Narodni trida je z obou stran ohrazeny pletivem, coz v kombinaci s ohradami kolem staveniste COPA (kde se mimochodem zjevne uz delsi dobu nic nedela...) vytvari huste industrialni dojem a znacne stisnuje zde obvykle davy, jez musi ohrady dlouhosahle obchazet.