Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 13.5.2010 15:36

Já to myslel tak, že bude k ničemu ve vztahu k centru. Protože někteří lidé říkají, že pokud by byla TT kolem HN, tak nemusí být při existenci spojky KN - Muzeum TT na Příkopech, protože by to byla alternativa k Vodičkově, což není pravda. Jinak kvůli odklonům 10 a 16 si tam ten oblouk klidně udělejme. :)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 13.5.2010 13:17

MM-Mikulovsky: Tahle úvaha byla již v tom roce 1994. A to se tehdy teprve plánovalo zřízení nějaké d-10.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.5.2010 12:39

Marek B.: Nebude k ničemu - umožní odklonit spoje běžně jedoucí od Karláku do Korunní v případě MU či REKO v ní či na Míráku!

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 13.5.2010 3:43

P_V píše: Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.
... a bude úplně k ničemu, protože když se něco stane ve Vodičkově, tak z tamních 6 linek do Ječné půjde převést tak 1 a to ta, co se předtím převedla z Ječné na VN :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 12.5.2010 15:57

Absolut píše:Úplně jiná situace je na I.P.Pavlova, tam se o tom mluvilo v roce 1994 docela vážně, i když to znamenalo dost hýbat s osou trati v Bělehradské ulici. Nakonec se od toho záměru upustilo z důvodu extrémních nákladů na přeložky IS.
Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 12.5.2010 14:01

Kalič: Ne.

Teoreticky by to šlo 4 způsoby, z nichž ani jeden není dostatečně výhodný.

1) Oželení oblouku z Plzeňské do Nádražní a zároveň přisunutí trati v Nádražní a Štefánikově těsně k zástavbě směrem od řeky.
2) Zřízením nového oblouku s kontraoblouky na začátku = hafo srdcovek navíc.
3) Jednokolejný oblouk
4) Zbouráním baráku jak píše MOp.

Úplně jiná situace je na I.P.Pavlova, tam se o tom mluvilo v roce 1994 docela vážně, i když to znamenalo dost hýbat s osou trati v Bělehradské ulici. Nakonec se od toho záměru upustilo z důvodu extrémních nákladů na přeložky IS.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 12.5.2010 13:56

Když vyhodiš ten rohak do povetri, tak to pujde.

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Kalič » 12.5.2010 13:52

Taková otázka, existoval někdy plán že by se v případě rekonstrukce křižovatky Anděl doplnil poslední směr od Malostranské do Zborovské, chápu je tam hodně málo místa, ale nějakou směrovou úpravou by to možná šlo, né?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 11.5.2010 21:52


Uživatelský avatar
Neo_Moucha
Uživatel
Příspěvky: 71
Registrován: 28.4.2007 13:29

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Neo_Moucha » 11.5.2010 17:13

díky moc, já to hledal a nějak nemohl najít... :oops:

johndj
Uživatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05.4.2009 21:17
Bydliště: Zličín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od johndj » 11.5.2010 17:10

Neo_Moucha píše:Měl bych dotaz - co se chystá na trati na Petřiny, jsou tam rozestavěné značky na náhr. bus dopravu?
Viz: viewtopic.php?f=15&t=550&p=126642&hilit=#p126642

Uživatelský avatar
Neo_Moucha
Uživatel
Příspěvky: 71
Registrován: 28.4.2007 13:29

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Neo_Moucha » 11.5.2010 17:03

Měl bych dotaz - co se chystá na trati na Petřiny, jsou tam rozestavěné značky na náhr. bus dopravu?

Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od tramvajka » 11.5.2010 15:19

Tak jsem dnes nahrál jedno videjko, aby jste věděli, jak se tu bydlí :? . Už nám začali kopat i chodník před barákem. Jakmile se začne kopat, tak se u nás v bytě začne vše hejbat. Statika domu není také nejspíš nejlepší.

Tak tady ten odkaz : http://www.youtube.com/watch?v=KzmGcKyqwXk



P.s.: Omluvte video bez zvuku, nějak mi blbne šotopřístroj :lol: .

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 10.5.2010 15:50

Pan MM-Mikulovsky se nemýlí. V Myslíkově ulici se kromě rekonstrukce komunikace a tramvajové trati sahá do několika inženýrských sítí. Současně s tím v té ulici bydlí lidi a taky jsou tam různá zařízení včetně pár prima hospod. No a tak je nutné zachovat aspoň nějakéu dopravní obsluhu a stavba je rozdělena do několika etap (viděl jsem DIO, ale nedal bych dohromady ani počet etap, bylo to moc barevných obrázků). Opakovaně dojde k zakrytí jámy nebo rýhy po sítích z důvodu převedení dopravy. Definitivní povrchy čekejte tak za měsíc a půl.

Jo a ta potkávačka samozřejmě zmizí.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.5.2010 14:44

O zrušení potkávačky v Myslíkově se v DP mluvilo. Dění v ulici jsem viděl naposledy během minulého týdne jen od křižovatek na jejích koncích. Důvodem zadlážděni nějakého výkopu může být nutnost všechny práce podřídit zachování provozu IAD ve směru od Karlova náměstí (respektive ulice Odborů), protože Resslova ulice a vlastně i Karlovo nám. vedle TT od Spálené je užší o jeden pruh než Žitná, jíž do něho IAD přijíždí a právě část z ní "mizí" do ulice Odborů. Nebýt této skutečnosti tak se Karlákem nedá vůbec projet (IAD i TRAM, které se s ní u Spálené křižují a i v běžném provozu jsou ve špičkách IAD často blokovány).

Odpovědět