Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Použití na vozovce mi připadá neobvyklé, tam se dává válcovaná směs... asi se někdo plácl přes kapsu.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To není žádná novota, nýbrž standardní technologie. Ten posyp se sype na některý druhy asfaltu (zpravidla liťák), načež se částečně zaválcuje a zbytek uklidí. Válce mají na sobě násypky právě na tenhle písek. Sype se to jednak proto, aby se při válcování asfalt nelepil a jednak se zaválcováním těch kamínků povrch toho liťáku zdrsní.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co je to za novotu, tenhle bílý posyp? Napadá mě jen, že silničáři skupiny A nastříkali povrch emulzí, aby dobře přilnula obrusná vrstva, a skupina B seznala, že to moc lepí a tak to posypala a zadělala tak na výtluky v následujících 30 letech...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pražského povstání...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podolská vodárna...
Kdy bude uzavřen Vyšehradský tunel a na jak dlouho?
Pražské tramvaje
... předpoklad je tři týdny v srpnu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pražského povstání...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vysvětlení je daleko jednodušší...
Když vznikal a finišoval projekt měla jezdit 193 po TT od Nuselské radnice po PP.
Kotorská měla být zcela bez BUS. PP dc má v čele uskočenou hranu. Nuselská radnice ZC se nebuduje v rámci RTT, není dána její poloha.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tohle přesně se mi na tom nelíbí. Mělo by se myslet dopředu a udělat to tak, aby to bylo maximálně recyklovatelné, když už se do toho ty peníze nasypou. Když to použitelné nebude, tak se tím nová trať jen oddálí, jelikož to nepůjde kvůli napojení za provozu překopat.
Nicméně je možné že někdo i myslel, ale stydí se tím pochlubit a místo toho si z nás utahuje
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak dík.
Papír je jasný opravdu poměrně. To je tak, když se do popisu tratě mezi věty v budoucím čase dostane věta v čase přítomném. Proto jsem nepochopil, co je (když to tam není) a co bude.
Papír je jasný opravdu poměrně. To je tak, když se do popisu tratě mezi věty v budoucím čase dostane věta v čase přítomném. Proto jsem nepochopil, co je (když to tam není) a co bude.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já si myslím, že ten papír je poměrně jasnývon Špilberk píše: ↑27.4.2021 9:55Já jsem z toho papíru ani přesně nepochopil, co má vzniknout. Jestli kompletní trojúhelník pro obracení všech tramvají, nebo nějaký vjezd - přejezd - výjezd pro KT.
Ani jsem nepochopil, co všechno se má po použití snést nebo jestli něco zůstane pro budování tratě kolem Hlaváku.
Jediné, co jsem pochopil z reakce Absoluta na diskuzi na K - reportu, je skutečnost, že když něčemu nerozumím, tak je to moje vina, protože jsem blbej.
Má se zbudovat připojení do Opletalovy ulice ve směru od Senovážného náměstí. Za obloukem křížový kolejový přejezd. Provizorní zastávky z BKV panelů. Až bude jasné, v jaké poloze to přesně povede kolem Hlavního nádraží, tak se uvidí, co se zachová a co ne Zatím to bude obratiště pro obousměrné tramvaje, takže tam může končit cokoliv na čem bude jezdit KT nebo dvounápravové vozy. Může to být běžná linka, náhradní linka, komerční jízda, vůz po nehodě....
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já si myslím, že jsme tak nízké existence, že nemáme šanci dostat vysvětlení, protože vrchnost nejvyšší šotouštvo ví vše nejlépe.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
S těmi prefabrikáty je to zajímavé: u Nuselské radnice jsou jen DC, na Paloučku v obou směrech, na Povstání budou jen ZC, no a na Kotorské nejsou vůbec.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
že by "Franta" popletl směry, když to tam s "Vencou" dávali?