Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 22.4.2010 0:08

najezdi se km, drazni urad da razitko a muze se vesele aplikovat..

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Štěpán » 22.4.2010 0:03

Jakej bude vlastně další postup pro schvalování a případné rozšíření PR-1?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 21.4.2010 23:45

- Hluk souhlasi
- zabradli pokud vim nepocita /to je dobre, konecne/
- 9060 bude pendlovat do te doby nez nenalita km pro Drazni urad kvuli PR-1

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Štěpán » 21.4.2010 23:31

Nevíte někdo proč a jak dlouho tam bude jezdit ta 9060? http://www.tramfoto.cz/displayimage.php?pos=-1039
Jinak, spokojenost s novou tratí je veliká. Hluk se velmi razantně snížil a otevřený svršek zejména důchodce odrazuje od pohybu v kolejišti. Akorát by mne zajímalo, jestli se ještě počítá se zábradlím mezi nástupníma zastávkama na Lehovci.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 21.4.2010 19:19

Dřív nebyli různé normy na vše možné - dnes jsou (a každou chvíli se mění), nezdá se mi, že by jim to odpovídalo. Logika mi říká, že všechny za sebou jdoucí schody mají být stejně vysoké, byl by-li některý vyšší mohl by o něj člověk zakopnout a ani v opačném případě to není OK!

Uživatelský avatar
HoFi
Uživatel
Příspěvky: 255
Registrován: 29.11.2009 9:59
Bydliště: Stejně nikoho nezajímá, kde bydlím
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od HoFi » 21.4.2010 19:12

MM-Mikulovsky píše:Osobně se mi však trochu nezdál výstup z podchodu na zastávku Hloubětín ZC (jako by byl ukončen "čtvrt schodem" - myšleno posledním výškovým rozdílem ploch pravděpodobně tvořeným vrchní asfaltovou vrstvou).
výška mezi posledním schodem a zastávkou byla vždy nižší než ostatní schody

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 21.4.2010 18:33

pawel píše:jinak tahle fotka presne ukazuje, ze by se tam jeste nejaka ta zelen krasne vesla. http://transphoto.ru/photo/294671/
Byl jsem se tam dnes mrknout, krom jiného mě zajímalo přesně toto a naprosto souhlasím - je tam od silnice cca metr po profil tramvaje, kdyby cca75 čísel vedle stávajícího obrubníku byl další, tak mezi mohlo být místo 0,5m kamení stejné množství hlíny a v něm zasetý trávník či lépe vysazen živý plot.

Svezení paráda - ZC jsem jel dvěma vozy po jedné stanici (zbytek jsem šlapal pěšo) a DC ze Sídliště Hloubětín 3. na Starý Hloubětín.

Jinak k estetice i praktičnosti by přispěla také ta, zde již probíraná, zádlažba mezi pravou kolejnicí a obrubníky nástupní hrany zastávek. Jednomu pánovi se nelíbil "záplatovaný" (čerstvý jen podél obrubníků nástupní hrany) asfaltový povrch a křivé (místy zprohýbané) trubkové zábradlí na zastávce Sídl. Hloubětín. Osobně chápu, že, kdyby někdo na to dal peníze, mohlo by to být ještě mnohem lepší, ale je to praktické a bezbariérové, tak OK. Osobně se mi však trochu nezdál výstup z podchodu na zastávku Hloubětín ZC (jako by byl ukončen "čtvrt schodem" - myšleno posledním výškovým rozdílem ploch pravděpodobně tvořeným vrchní asfaltovou vrstvou).

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 193
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od rhomosapienc » 21.4.2010 18:17

Jej děkuji za ujasnění :) Byl jsem vedle jak ta jedle pač sem byl mystifikován od známích :oops:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 21.4.2010 18:09

rhomosapienc píše:(..)Jinak pár svých fotek jsem již přidal na Stránky Tramvaje v české republice na Facebooku Odkaz zde :^o http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 0818&saved
http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 7707520818
Tenhle popisek se ti hodně nepovedl, víš to? "Tuto Tzv dálniční známku musí mít všechny vozy aby mohly vyjet na Trať s profilem S49. Znamená to že mají širší profil kol bez kterého by zjevně na S49 vykolejili" Tímto piktogramem jsou označeny vozy, které mají stanovenou výšku okolku minimálně 16 mm. Pokud se domníváš, že DP stihl přezout tolik vozů na nový širší profil kola, pak si vedle jak ta jedle....

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 193
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od rhomosapienc » 21.4.2010 17:46

Nahoře si tam mužeš dát jako jazyk i češtinu ;) Jinak pár svých fotek jsem již přidal na Stránky Tramvaje v české republice na Facebooku Odkaz zde :^o http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 0818&saved

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2383
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 21.4.2010 17:34

hazi mi to chybu, ale diky znalosti azbuky (ne rustiny) se mi podarilo najit 3 fota tady: http://transphoto.ru/update.php?date=2010-04-21&cid=82

jinak tahle fotka presne ukazuje, ze by se tam jeste nejaka ta zelen krasne vesla. http://transphoto.ru/photo/294671/

edit: aha, ona ta stránka paměnájá i po česky.. :)

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 193
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od rhomosapienc » 21.4.2010 17:27

Tady zatím pár foteček http://transphoto.ru/search.php?aid=4828 Z:arrow:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 21.4.2010 16:40

Fotky jsou, ale ne na webu.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2383
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 21.4.2010 16:39

nejsou už někde na netu fotky (videa) z poděbradské? se nemůžu dočkat, no a z berlína daleko daleko. díky 8-)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3165
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 21.4.2010 14:53

Karosák píše:Jak kolega poznamenal, svist v kolejnicích je slyšet, ale neřekl bych že něco drhne. Podobný zvuk vydává i motorový vůz řady 471 při rozjezdu na koridorové trati.
Jo jo, dneska se mi potvrdilo, že to bylo nejspíš něco specifického pro to "dřevěný" KTčko, protože ráno jsem se tam 3x projel (pokaždé jiným druhem vozu) a kde nic tu nic ke slyšení nebylo :)
Ano, bez ztráty kytičky. =D>

Odpovědět