Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od BerryML » 14.4.2010 7:09

Nepleteš se, jsou tam. Dokonce je musíš i odhlašovat. Proč se nepoužívají nevím, možná je to kvůli parkování OA, ale spíš kvůli blízkozti předchozí zastávky. kdyby byl zavřenej úsek Nádr. Libeň - Balabenka, asi by se využily...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od mart337 » 14.4.2010 1:28

MM-Mikulovsky píše:

Mám pár dotazů - připomínek:
1.) Neodkláněla se na Lehovec ta 12 v době, kdy 8 nejezdila přes Nádr. Libeň - kolem smyčky Harfa na Starý Hloubětín? Čili ne byla by nyní adeptem na odklonění 8?
2.) 9001: Operativní odklonění do jaké smyčky s přestupem na připravený vlak máš na mysli? Harfa je bez zastávek a Starý Hloubětín bez oblouků směr Lehovec! Jediná (zavrhnu-li překryv tras souprav v úseku St. Hloubětín - Harfa) operativní možnost výměny vlaku je: ZC - Nádr. Libeň - nácestná zastávka Starý Hloubětín DC a přestup na nový vlak jedoucí na Lehovec, který by stál na protější zastávce ZC (původní by točil buď přes vozovnu či by rovnou nabral lidi z jiné "speciální" soupravy od Lehovce a DC se vracel přes Kolbenovu a Nádr. Vysočany).

Jestli se nepletu, tak tady je mýlka. Harfa má jak výstupní, tak i nástupní zastávku ve smyčce. To že se nyní pro linku 8 nevyužívají, je věc jiná.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.4.2010 15:46

9001 píše:
radek31 píše: ……na Lehovec se vždy odklánělo velmi často - když nejelo M-B až na ČM, tak tam jezdila l. 12
Dobře linka 12 taky bude muset mít limit 16mm pač velká část musí vyjet přes Plzenskou a stejně pokud se prodlouží na Lehovec musí vyjet všechno co má kola minimálně v Hloubětíně, aby se to pokrylo po zbytek trasy a opět budou mít 16mm pač Lehovec.

Případně operativně něco odklonit do smyčky kde si cestující přestoupí do připravené soupravy.
Mám pár dotazů - připomínek:
1.) Neodkláněla se na Lehovec ta 12 v době, kdy 8 nejezdila přes Nádr. Libeň - kolem smyčky Harfa na Starý Hloubětín? Čili ne byla by nyní adeptem na odklonění 8?
2.) 9001: Operativní odklonění do jaké smyčky s přestupem na připravený vlak máš na mysli? Harfa je bez zastávek a Starý Hloubětín bez oblouků směr Lehovec! Jediná (zavrhnu-li překryv tras souprav v úseku St. Hloubětín - Harfa) operativní možnost výměny vlaku je: ZC - Nádr. Libeň - nácestná zastávka Starý Hloubětín DC a přestup na nový vlak jedoucí na Lehovec, který by stál na protější zastávce ZC (původní by točil buď přes vozovnu či by rovnou nabral lidi z jiné "speciální" soupravy od Lehovce a DC se vracel přes Kolbenovu a Nádr. Vysočany).

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 13.4.2010 12:51

Výška obruče se měří nebo počítá administrativně? Pokud měří, tak jak často?
Pokud rozumím Demonovu výroku, tak životnost nových obručí u 14T bude cca 1/2 roku?
Jak je na tom 15T?
Doufám jen, že kvůli těmto potížím někoho nenapadne dát S49 jen od Motola dále zc.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 13.4.2010 12:10

Den D nastane dle vyjádření Drážního úřadu, nejdříve však zmíněného 20. dubna.

Zelené terčíky se mohou vyskytovat již dnes, nic tomu nebrání, aby nemohly jezdit dříve..

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 13.4.2010 12:02

MOp píše:skutecny pocet ukazi az zelene cedulky a ja se moc tesim, kolik jich bude.
Den D nastane již příští úterý 20. dubna =D>

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Bobik » 13.4.2010 2:23

Nevím. Furt zastávám názor že kdyby se chtělo...... jenže ono se holt nechce... Jo, kdyby....

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 12.4.2010 23:41

skutecny pocet ukazi az zelene cedulky a ja se moc tesim, kolik jich bude.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 12.4.2010 23:23

MOp píše:A co kdyz linka 12 vyjede z vozovny Zi, sjede ma Palmovku. Co kdyz vyjede z vozovny Pa a napoji se na Andelu? Mas v tom Romane mensi trhliny..
Ted ale sám podkopáváš svoji teorii o jednotkách vozů "neschopných" jet po S49.

Já v tomhle problém nevidím. Taky se na Barrandov nepošle záloha 2xT3SU z Vokovic, nebo do Řep záloha 14T. Prostě z těchto vozoven pokud nebudou mít správný profil, tak se tam nevypraví.

Já jsem nepsal komplet linka 12, ale že většina vozů na ní. Což dnes díky vypravení opravdu vychází.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 12.4.2010 23:11

A co kdyz linka 12 vyjede z vozovny Zi, sjede ma Palmovku. Co kdyz vyjede z vozovny Pa a napoji se na Andelu? Mas v tom Romane mensi trhliny..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 12.4.2010 22:56

radek31 píše:
9001 píše:Konečně rozumný názor =D>
Na Lehovec se nikdy nic neodklonilo, pokud nepočítám linku 8, která tam zaskakovala za 19 (Stejně tam hloubetín poslal vozy co by jezdili na 19) a povodnové odklony.
to je zase názor :-(
na Lehovec se vždy odklánělo velmi často - když nejelo M-B až na ČM, tak tam jezdila l. 12
Dobře linka 12 taky bude muset mít limit 16mm pač velká část musí vyjet přes Plzenskou a stejně pokud se prodlouží na Lehovec musí vyjet všechno co má kola minimálně v Hloubětíně, aby se to pokrylo po zbytek trasy a opět budou mít 16mm pač Lehovec.

Případně operativně něco odklonit do smyčky kde si cestující přestoupí do připravené soupravy.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 12.4.2010 18:45

Pokud je mi známo, opotřebování PR-01 je na srovnatelné úrovni jak u VM, ne-li mírně lepší.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6700
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 12.4.2010 18:33

MOp píše:V tom případě je nasnadě, aby se správná jednotka zamyslela, zda jeden a půl soustruhu je dostatečný počet na celou Prahu a něco pořídila či inovovala.
To že dostatečný není, je zřejmý už delší dobu, ale jelikož se DPP vytrvale snaží JSvT zbavit, nechce investovat do obnovy strojů a poslední dobou už ani do jejich údržby.
Takže pokud se něco vys... a že se teď poměrně daří, cca měsíc zpátky byla týdenní odstávka, tak je zle.
9001 píše:60 tisíc budou mít přezuté profily PR-1 nebo původní?
Ted spíš dotaz na podmínky. Jak jede soustruh v ÚD? Předpokládám,že od 7 do 15. Kdyby se zavedl třísměnný provoz, bylo by to technicky reálné?
Platí pro původní, jak je to s opotřebováním PR-01 vím jen z doslechu, protože žádný pokud vím ještě na soustruhu nebyl.
Soustruh jede na jednu směnu, na víc nejsou lidi. Souvisí to s odpovědí MOpovi.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Brejšín » 12.4.2010 17:49

Myslím, že kdyby to bylo tak snadné tak se to "se zamyslelo" dávno udělalo a navíc asi koupě 3 potřebných soustruhů není otázkou asi jedné jednotky (se vším všudy). Nevím, do nejvyššího rozhodování nevidím.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 12.4.2010 17:14

V tom případě je nasnadě, aby se správná jednotka zamyslela, zda jeden a půl soustruhu je dostatečný počet na celou Prahu a něco pořídila či inovovala.

Odpovědět