Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jirka » 14.9.2021 17:24

Nebylo by spíš na čase se zamyslet třeba nad tím, že zlepšující se stav infrastruktury by umožnil přejít na širší kola? Tím by mohlo dojít k redukci mnoha mělkých křížení/srdcovek. Nebo je v tom nějaký jiný "nepřekonatelný" problém?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 14.9.2021 12:46

Když jsme tu řešili ten cyklopruh, tak to bylo z mé strany spíše zamyšlení, než že by mi to trhalo žíly. Ten "mokrý" přestup je mrzutý, ale co mi za tram přijde jako vysloveně proseknutá příležitost, je absence rychlostní výhybky, aby se mohlo směr Hostivař 30 (do smyčky 15). To mi přijde fakt škoda a v opačném směru se pak naskýtá jedinečná příležitost vyzkoušet nějaký nový prototyp křížení, kde by se mohla taktéž zkoušet vyšší rychlost. Nevíte, jestli se to bodlo úplně, nebo je tam třeba příprava, ale nešlo to kvůli těm BKV zastávkám? :-k :cry:

OKN81
Uživatel
Příspěvky: 142
Registrován: 28.10.2010 20:25
Bydliště: Praha - Čakovice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od OKN81 » 13.9.2021 9:16

P_V píše:
12.9.2021 20:52
Muzejním T6 se dveře podříznou? :)
Do sekce humor prosím!

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 12.9.2021 20:52

Muzejním T6 se dveře podříznou? :)

OKN81
Uživatel
Příspěvky: 142
Registrován: 28.10.2010 20:25
Bydliště: Praha - Čakovice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od OKN81 » 12.9.2021 14:45

Budou se dělat zastávky s vyšší nástupní hranou? Dosud tomu bránil jediný udávaný důvod a tím byl T6 a její výklopné dveře. Co teď? Nemyslím, že by se tím měli předělávat, ale když je nějaká rekonstrukce, tak jestli už se může zastávka s vyšší nástupní hranou oficiálně postavit. :?:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 12.9.2021 8:52


Pepa z Vinohrad
Uživatel
Příspěvky: 38
Registrován: 28.4.2020 11:42

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa z Vinohrad » 09.9.2021 23:59

von Špilberk píše:
31.8.2021 17:53
Nechápu. Leda, že by už nebyla TT na středovém pásu, ale tam, kde dnes jezdí auta od Želvy k Ohradě. 8-) Ale nějak si to neumím představit, jen mi teď bude hlodat v hlavě obava z nějakého IPRpaskvilu. [-o<
Vypadá to, že máš bohužel pravdu. Bude to ale hodně zajímavé. Jako, neumím si představit tramvaje jinde než ve středovém pásu. To zase na Magoši hulí pořádný matroš.

MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MPL » 01.9.2021 0:24

A proč by taky měla vést TT středem, když se ty byty budou prodávat lidem, kteří MHD nejezdí, že? =P~

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 31.8.2021 21:38

On to novinář totálně pomotal...Developer hodil městu na hlavu tramvaj středem NNŽ, ale pojede hezky okolo, aby se všichni museli důkladně projít.... Bohužel náš radní z toho ještě udělal výhodu a vlastně to oslavuje....

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 31.8.2021 17:53

Nechápu. Leda, že by už nebyla TT na středovém pásu, ale tam, kde dnes jezdí auta od Želvy k Ohradě. 8-) Ale nějak si to neumím představit, jen mi teď bude hlodat v hlavě obava z nějakého IPRpaskvilu. [-o<

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 31.8.2021 17:33

S TT v Jana Želivského se někdy bude nějak "hýbat".
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... amvaj.html

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 30.8.2021 18:54

Dovolím si reakci v cyklovlákně Z:arrow:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 30.8.2021 18:06

Jo, jenže má cenu kvůli pár cvokům do toho cpát peníze a složitě předělávat? Kdyby tam jezdili nějaký davy, tak neřeknu, jenže cyklodoprava v Praze díky její morfologii nikdy rozšířená nebyla a ani nebude. Bez ohledu na přání nějakých cvoků.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 30.8.2021 11:25

Ono kdyby v rámci liniové stavby za miliardy vznikl nějaký samostatný chráněný podjezd trati a Jižní spojky, tak by ti "cyklo blázni" tudy vůbec nemuseli. Jenže na výběr pro trasu Zahradní město <-> sever je buď V Korytech nebo Průběžná. A cyklo friendly není ani jedna, a to se obě přestavovaly.

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KarlosK » 30.8.2021 11:15

ono trochu otrávení jízdy cyklo bláznům není od věci.

Odpovědět