Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod mart337 v 30.7.2018 15:21

No 24 je zrušená přece proto, aby se 2 mohla vrátit na Národní a Karlák! :devilsmokin
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 30.7.2018 15:07

Ale víš jaká je situace. Já se nikoho nezastávám, ano, je to špatně. Ale lidi nejsou ani normálně, do toho i řidiči kupodivu vybírají dovolené (v Plzni je kvůli tomu výluka do Skvrňan se 2 přestupy, protože NAD v celé déle by nešla nakrmit dostupným počtem autobusáků). Příští rok z jara bude mít třeba vrchní stavba jiné úkoly a za další bychom se další půl roku museli plazit kolem Demínky a u Muzea by v oblouku jistě viselo půl roku POMALU, ještě bez upraveného cyklu, takže další místo, kde bychom se plazili a překáželi, když už má kolizní směr dávno volno. To je těch OR snad málo? Snad dobře že se to udělá co nejdřív a nenechá se to hnít jako Chotkova, Masna, Lazarská, Národní, Nádražní, Na Knížecí...
A navíc, při té personální a snad ještě horší vozové krizi je skrytí omezení provozu do výluk nejpřijatelnější variantou (osobně mám pocit, že plný bezvylukový stav bychom teď nevypravili!) Jakékoliv přiznané omezování, nebo vynechávání spojů je určitě uživatelsky i politicky horší, tím spíš, že během běžného roku. Teď o prázdninách to nadělá nejméně zla.

Jinak už visí letáčky na další etapu Zenklovy od 10.8.

A linka 24 by se jistě s linkou 3 na Těšnov vešla, takže její zrušení také nebude z kapacitních důvodu :devilsmokin
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 30.7.2018 12:38

Karosák napsal:Navíc při návrhu P_V se strhne celkem okamžitě přirozený řev, proč se to jako všude dělá 100 let a proč se nemohla udělat výluka najednou. Každá mince má 2 strany.

Ono by to ale mělo přínos, že už po měsíci by nastal téměř pravidelný provoz a ne že všechno jede jinam.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 30.7.2018 12:22

Karosák: Zvlášt Vinohradská, když to na jaře zavřou znovu prakticky v totožné délce...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 30.7.2018 8:38

Není možná - horní Vinohradská (a následná druhá etapa dolní Vinohradská od 3/2019) je investiční akce RTT a zhotovitelem je Strabag, u Muzea probíhá pouze oprava v režii JDCT vlastními silami Z:idea: Že zrovna obě firmy opravují koleje je pro laika na jedno brdo, ale z hlediska organizace a financování mají společného jen zadavatele, každé je zcela jiný business.
Navíc při návrhu P_V se strhne celkem okamžitě přirozený řev, proč se to jako všude dělá 100 let a proč se nemohla udělat výluka najednou. Každá mince má 2 strany.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 30.7.2018 8:16

Ale mohli ty dělníky alokovat jinak. Než na 2 měsíce rozkopat současně 2 místa, tak 1 měsíc kopat u hřbitova a 1 měsíc u magistrály. :)
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod ElWapp v 30.7.2018 6:11

Oni ani delnici na stavbe nerostou na stromech...
ElWapp
Uživatel
 
Založen: 14.5.2009 18:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 30.7.2018 4:28

To by to zase bylo moc rychle. Podnik potřebuje výluku 2 měsíce, jednak to asi sníží cenu a jednak ušetříme řidiče. Trochu politicky Jasánek =P~
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod cwapa v 29.7.2018 18:43

MOp napsal:Nejsou obruby, nestoji zastavky, neni napojena smycka, ... Práce je tam stále dost.

Když je tolik práce tak proč se nedělá i sobotu? Včera tam nebyla ani noha.
Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
 
Založen: 05.7.2007 22:08
Bydliště: všude doma

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod MOp v 29.7.2018 18:04

Nejsou obruby, nestoji zastavky, neni napojena smycka, ... Práce je tam stále dost.
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod cwapa v 29.7.2018 17:53

Včera jsem jel přes Želivského a koukal jsem, že koleje už jsou položeny a tak by mne zajímalo, když má výluka trvat ještě měsíc, zda to zakrytí kolejí opravdu trvá tak dlouho. Jo a jaký tam vlastně bude povrch otevřený?
Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
 
Založen: 05.7.2007 22:08
Bydliště: všude doma

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Bobik v 29.7.2018 15:48

9001 napsal:Navíc oficiálně je trat jenom ve výluce...
Nejsem si teď stoprocentně jistej (a nechce se mi to teď hledat), ale mám pocit, že jsem před časem (rok, dva?) zaslechl nějakou informaci, že to po x letech "konečně" oficiálně zrušili.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 29.7.2018 15:30

Možná by to chtělo šikovného právníka. :-) V katastru je to pořád celé komunikace stejně jako část, kde se jezdí okolo Pražského povstání. Navíc oficiálně je trat jenom ve výluce, kvůli výstavbě metra :devilsmokin
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod mart337 v 29.7.2018 10:17

Karosák napsal:Já se nezlobím, chtěl jsem to právě nadhodit jako řečnickou otázku, takže díky, že jsi se chytil a myšlenku rozvedl 8-) Z:idea:
Samozřejmě, že pahýl k Pankráci moc smysl nemá, ale té Ryšánky je mi líto, když je z fotek cítit, že "se tam ještě nedávno jezdilo".
A to třeba právě nevím, jak je to úředně s tím parkovacím pruhem, a jak velký problém by byl tu tramvaj do Budějovické znovu dostat (třeba s pokračování do Dvorců). Ale na to musí asi doba uzrát...

No jak jsem se právě díval, problém by vůbec nemusel být, neb dotyčné hlídané parkoviště už vlastně není soukromé, ale je součástí zóny P4 - fialová.
Takže dle mého neodborného názoru by problém neměl být žádný. Čili jediný problém je vymyslet kam a přesvědčit lidi, a pak se děj vůle boží. Ale taky by zase bylo potřeba vymyslet kam ta auta z tohoto pruhu zaparkovat. Už takhle se u vozovny radikálně osekalo parkování. A sebrat lidem tenhle pruh a nahradit ho nějak jinak, to bude oříšek.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 29.7.2018 9:15

Já se nezlobím, chtěl jsem to právě nadhodit jako řečnickou otázku, takže díky, že jsi se chytil a myšlenku rozvedl 8-) Z:idea:
Samozřejmě, že pahýl k Pankráci moc smysl nemá, ale té Ryšánky je mi líto, když je z fotek cítit, že "se tam ještě nedávno jezdilo".
A to třeba právě nevím, jak je to úředně s tím parkovacím pruhem, a jak velký problém by byl tu tramvaj do Budějovické znovu dostat (třeba s pokračování do Dvorců). Ale na to musí asi doba uzrát...
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron