Apríla už bylo.P_V píše:Tam se na to už asi tak 40 let nesahá, neboť se tamtudy bude stavět silnice zvaná Libeňská spojka. Pak se ty kolony budou valit tunelem a možná dojde i na úpravu uličního prostoru.matti píše:Dost by se to šiklo v případě úseku Vosmíkových-Stejskalova, neboť trať je v tomto úseku vedena na straně aut jedoucích do centra. To má za následek zpoždění tramvají ve směru na Palmovku z důsledku stání mezi auty v koloně... Nebylo by od věci, kdyby se trať posunula na druhou stranu, kde nikdy kolony nebývají (zpátky se lidé vrací postupně...)
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce TT
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Nedaleká Nádražní ( Anděl - Za Zenskymi domovy) to ty dva měsíce vydrží. Esíčko a úsek od nádraží k Lihovaru musí vydržet daleko déle.
Re: Rekonstrukce TT
Podobně by se dalo odstranit to zbytečné esíčko mezi Zlíchovem a Hlubočepama. Oblouk by se narovnal a auta by holt parkovala na druhý straně. Třeba na to taky někdy dojde. Nedaleká Nádražní se bez tak dost rozpadá...
Re: Rekonstrukce TT
Tam se na to už asi tak 40 let nesahá, neboť se tamtudy bude stavět silnice zvaná Libeňská spojka. Pak se ty kolony budou valit tunelem a možná dojde i na úpravu uličního prostoru.matti píše:Dost by se to šiklo v případě úseku Vosmíkových-Stejskalova, neboť trať je v tomto úseku vedena na straně aut jedoucích do centra. To má za následek zpoždění tramvají ve směru na Palmovku z důsledku stání mezi auty v koloně... Nebylo by od věci, kdyby se trať posunula na druhou stranu, kde nikdy kolony nebývají (zpátky se lidé vrací postupně...)
Re: Rekonstrukce TT
Omlouvám se, že vám tady přerušuji hloubětínskou diskuzi.
Ale dá se nějak ovlivnit případná rekonstrukce trati?
Dost by se to šiklo v případě úseku Vosmíkových-Stejskalova, neboť trať je v tomto úseku vedena na straně aut jedoucích do centra. To má za následek zpoždění tramvají ve směru na Palmovku z důsledku stání mezi auty v koloně... Nebylo by od věci, kdyby se trať posunula na druhou stranu, kde nikdy kolony nebývají (zpátky se lidé vrací postupně...)
Ale dá se nějak ovlivnit případná rekonstrukce trati?
Dost by se to šiklo v případě úseku Vosmíkových-Stejskalova, neboť trať je v tomto úseku vedena na straně aut jedoucích do centra. To má za následek zpoždění tramvají ve směru na Palmovku z důsledku stání mezi auty v koloně... Nebylo by od věci, kdyby se trať posunula na druhou stranu, kde nikdy kolony nebývají (zpátky se lidé vrací postupně...)
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Vymena bude s pruznymi jazyky. Cepovka zustane v obratisti jen jedna, a to ta sjezdova z prostredni na vnejsi. Ale dnes mi chlapi z vrchni stavby povidali, ze jsou tam volake zmeny, tak uvidime, jak to nakonec bude..
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Rekonstrukce TT
Zajímavé je, že se mi zdálo, že se u té výhybky objevila hluboká srdcovka. Že by se tedy vyměnila srdcovka a jazyky zůstaly?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Realita. Sjezdová na Lehovci je čepová. Tedy pokud se něco nezměnilo od minulého týdne. A myslím, že na tomhle místě může čepová výměna zůstat. Jezdí se tam pomalui a v přechodu pro chodce to taky není.
Re: Rekonstrukce TT
Počkejte, to jsem nějak nepochopil, ty jazyky jsou vtip, nebo realita?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
7080: Přesně tak. Rekonstrukce končí kousek před smyčkou. Dění ve smyčce je, stejně jako přejezd na Kbelské, pouze oprava.
Re: Rekonstrukce TT
Při opravách se vracejí čepovky, při rekonstrukcích se dávají jazykovky. Nutno tyto dva stavy odlišovat, i když se jedná jen o slova.Jakub píše:Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...
Je to podobné jako u železnice, kdy se slovně rozlišuje rekonstrukce a optimalizace trati. Na jedno dá peníze EU a na druhé n a přitom se jedná o totéž.
Re: Rekonstrukce TT
Karosák píše:To jo, ale tohle je normání sjezdovka na výjezdu ze smyčky Lehovec ne Ve čtvrtek jsem se tam byl podívat a jazyky mne také pobavily
No oni si ta kola ty jazyky poladí sama. Já myslel, že je to už na Trojské...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
To jo, ale tohle je normání sjezdovka na výjezdu ze smyčky Lehovec ne Ve čtvrtek jsem se tam byl podívat a jazyky mne také pobavily
Re: Rekonstrukce TT
řekl bych, že jako zajišťovací, čili pérovka je čepovka sice hlučnější, ale spolehlivější a i lépe čistitelná. Bordýlek se lépe vymetá.Jakub píše:Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Rekonstrukce TT
Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...