Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 07.4.2010 11:56

P_V píše:
matti píše:Dost by se to šiklo v případě úseku Vosmíkových-Stejskalova, neboť trať je v tomto úseku vedena na straně aut jedoucích do centra. To má za následek zpoždění tramvají ve směru na Palmovku z důsledku stání mezi auty v koloně... Nebylo by od věci, kdyby se trať posunula na druhou stranu, kde nikdy kolony nebývají (zpátky se lidé vrací postupně...)
Tam se na to už asi tak 40 let nesahá, neboť se tamtudy bude stavět silnice zvaná Libeňská spojka. Pak se ty kolony budou valit tunelem a možná dojde i na úpravu uličního prostoru.
Apríla už bylo.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 07.4.2010 10:42

Nedaleká Nádražní ( Anděl - Za Zenskymi domovy) to ty dva měsíce vydrží. :-) Esíčko a úsek od nádraží k Lihovaru musí vydržet daleko déle.

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od KGX 63 » 07.4.2010 10:36

Podobně by se dalo odstranit to zbytečné esíčko mezi Zlíchovem a Hlubočepama. Oblouk by se narovnal a auta by holt parkovala na druhý straně. Třeba na to taky někdy dojde. Nedaleká Nádražní se bez tak dost rozpadá... :wink:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 07.4.2010 9:23

matti píše:Dost by se to šiklo v případě úseku Vosmíkových-Stejskalova, neboť trať je v tomto úseku vedena na straně aut jedoucích do centra. To má za následek zpoždění tramvají ve směru na Palmovku z důsledku stání mezi auty v koloně... Nebylo by od věci, kdyby se trať posunula na druhou stranu, kde nikdy kolony nebývají (zpátky se lidé vrací postupně...)
Tam se na to už asi tak 40 let nesahá, neboť se tamtudy bude stavět silnice zvaná Libeňská spojka. Pak se ty kolony budou valit tunelem a možná dojde i na úpravu uličního prostoru.

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od matti » 07.4.2010 8:57

Omlouvám se, že vám tady přerušuji hloubětínskou diskuzi.
Ale dá se nějak ovlivnit případná rekonstrukce trati?
Dost by se to šiklo v případě úseku Vosmíkových-Stejskalova, neboť trať je v tomto úseku vedena na straně aut jedoucích do centra. To má za následek zpoždění tramvají ve směru na Palmovku z důsledku stání mezi auty v koloně... Nebylo by od věci, kdyby se trať posunula na druhou stranu, kde nikdy kolony nebývají (zpátky se lidé vrací postupně...)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 06.4.2010 23:42

Vymena bude s pruznymi jazyky. Cepovka zustane v obratisti jen jedna, a to ta sjezdova z prostredni na vnejsi. Ale dnes mi chlapi z vrchni stavby povidali, ze jsou tam volake zmeny, tak uvidime, jak to nakonec bude..

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Jakub » 06.4.2010 23:25

Zajímavé je, že se mi zdálo, že se u té výhybky objevila hluboká srdcovka. Že by se tedy vyměnila srdcovka a jazyky zůstaly?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 06.4.2010 22:47

Realita. Sjezdová na Lehovci je čepová. Tedy pokud se něco nezměnilo od minulého týdne. A myslím, že na tomhle místě může čepová výměna zůstat. Jezdí se tam pomalui a v přechodu pro chodce to taky není.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 06.4.2010 21:05

Počkejte, to jsem nějak nepochopil, ty jazyky jsou vtip, nebo realita? :shock:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 06.4.2010 10:06

7080: Přesně tak. Rekonstrukce končí kousek před smyčkou. Dění ve smyčce je, stejně jako přejezd na Kbelské, pouze oprava.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 7080 » 04.4.2010 11:08

Jakub píše:Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...
Při opravách se vracejí čepovky, při rekonstrukcích se dávají jazykovky. Nutno tyto dva stavy odlišovat, i když se jedná jen o slova.
Je to podobné jako u železnice, kdy se slovně rozlišuje rekonstrukce a optimalizace trati. Na jedno dá peníze EU a na druhé n a přitom se jedná o totéž.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 03.4.2010 20:36

Karosák píše:To jo, ale tohle je normání sjezdovka na výjezdu ze smyčky Lehovec ne :?: Z:idea: Ve čtvrtek jsem se tam byl podívat a jazyky mne také pobavily :D

No oni si ta kola ty jazyky poladí sama. Já myslel, že je to už na Trojské...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 03.4.2010 20:28

To jo, ale tohle je normání sjezdovka na výjezdu ze smyčky Lehovec ne :?: Z:idea: Ve čtvrtek jsem se tam byl podívat a jazyky mne také pobavily :D

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 03.4.2010 20:16

Jakub píše:Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...
řekl bych, že jako zajišťovací, čili pérovka je čepovka sice hlučnější, ale spolehlivější a i lépe čistitelná. Bordýlek se lépe vymetá.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Jakub » 03.4.2010 20:06

Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...

Odpovědět