Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 15.3.2010 22:40

Proc myslis, ze se bude propadat?

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 15.3.2010 22:34

Brejšín píše:Teda čumím na ty monobloky pro přechod typů kolejnic a čelist mi padá až na podlahu. Nevím ale stejně se podle mě přijde na to, že to není potřeba a bude to dělat neplechu. Kdyby radši inženýři z Rustonky vymysleli pořádné tepelné diletace jak obyčejné tak ty na mosty. :roll:
Začínám mít pocit, zda tím někdo nechce demonstrovat, že tudy cesta nevede. Tohle se bude velmi rychle propadat a zbytečně to sníží dojem z nového typu kolejnice.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 15.3.2010 22:29

Vsechny tri typy byly napr. pouzity na Olsanske, nedavno take TV60 na Krejcarku. Jelikoz se jedna o kratke useky, tezko se da specifikovat. Navic nejsou pro laika jako jsem ja moc dobre od sebe okem rozeznatelne. DPmPET by mozna vedeli. :-)

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: Ke článku o S49

Příspěvek od Polaanek » 15.3.2010 21:30

dalších dosud vyskytujících se typů, které se již nově neinstalují - NP3, polské 180S nebo ruské TV60.

Tyto jsou použity kde, smím-li vědět?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4073
Registrován: 23.11.2003 18:49

Ke článku o S49

Příspěvek od P_V » 15.3.2010 21:26

Současně užívané žlábkové kolejnice NT1 vyrábí v České republice jediný výrobce - Třinecké železárny a kromě českých a slovenských měst je nikdo jiný neodebírá a nepoužívá.
Jak je to se žlábkovými kolejnicemi od jiných výrobců? Cena ještě vyšší a dodací podmínky ještě horší?
...navíc není třeba budovat nákladné odvodnění žlábku, které spočívá v propojení se šachtami kanalizačních stok atd..
Proč se musí žlábkové kolejnice na otevřeném svršku odvodňovat do kanálu? Prší na celý svršek rovnou do štěrku, tak by snad stačilo žlábek občas proříznout jen tak. Případně i častěji, aby se chlístání zrovnoměrnilo.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6700
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 14.3.2010 13:18

P_V píše:Aha, takže příští pátek bude hotovo, a pak do 4.5. poběží lhůta 45 dnů. A to se ještě 4. května můžeme od DÚ dozvědět, že podaná žádost se zamítá kvůli nějaké formální chybě. :evil:
To už by si DÚ nejspíš nelajsnul, myslim že dostatečně ukázal drápky výhybkama na Malovance a dál bude klid.
Ale uvidíme... :P

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Brejšín » 14.3.2010 8:29

Teda čumím na ty monobloky pro přechod typů kolejnic a čelist mi padá až na podlahu. Nevím ale stejně se podle mě přijde na to, že to není potřeba a bude to dělat neplechu. Kdyby radši inženýři z Rustonky vymysleli pořádné tepelné diletace jak obyčejné tak ty na mosty. :roll:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4073
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 14.3.2010 5:52

Venca píše:Jenže pak se ještě bude čekat na kulatá razítka. :^o
Aha, takže příští pátek bude hotovo, a pak do 4.5. poběží lhůta 45 dnů. A to se ještě 4. května můžeme od DÚ dozvědět, že podaná žádost se zamítá kvůli nějaké formální chybě. :evil:

Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Venca » 13.3.2010 22:57

Marek B. píše:S 49 je bomba, ale je hrozný nezvyk, jak tam chybí ten žlábek a má to tak širokou hlavu kolejnice :) . Mimochodem jde Vám ta rekonstrukce nějak od ruky. Možná jste jí měli dát tak do konce Března :) .
Jenže pak se ještě bude čekat na kulatá razítka. :^o

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 13.3.2010 22:44

S 49 je bomba, ale je hrozný nezvyk, jak tam chybí ten žlábek a má to tak širokou hlavu kolejnice :) . Mimochodem jde Vám ta rekonstrukce nějak od ruky. Možná jste jí měli dát tak do konce Března :) .

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od syverin » 13.3.2010 21:13

Tak já přidám ještě jednu fotografii k ilustraci rozdílu mezi železničním a tramvajovým pražcem B03. Byl jsem se dnes (s panem Absolutem) podívat, ale ke zpracování fotek jsem se ještě nedostal, pokaždé, když se na to vrhnu, začne mi být ukrutná zima ;)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 13.3.2010 20:44

vybordelne! pouzijeme pane kolego..

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 13.3.2010 20:42

Tady jěště jsou další snímky.
DPmPET 8-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 13.3.2010 20:40

Tak tady jsou zvěčněny přechodové kusy NT/S 49 které se aplikovaly kousek pod smyčkou Lehovec.Zbylé 2 páry přechodových kusů B1/S49 příjdou kousek od přejezdu Kbelská.
DPmPET
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) DPmPET dne 13.3.2010 20:43, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od slimman » 12.3.2010 19:41

pawel:
Podívej se do Drážďan,jak tam zatravňují svršek s bezžlábkovými kolejnicemi (někde budou fota).

Odpovědět