Ing. J.Trnková píše:4) Prvek tramvajového tělesa bude zazeleněn po tzv. "třetím podbití", tzn. do doby dokončení stavby. MČ P6 prosazuje zřízení alejí nejen při chodnících, ale i (dle prostorových možností) při středním tramvajovém pásu. Tato otázka je v řízení.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce TT
Viz vyjádření P6 k trati na hradčanské, třeba se dočkáme
Re: Rekonstrukce TT
včera jsem okukoval prostor špejcharu a nemohu si nerýpnout - travníky v kolejišti jsou už teď na okrajích žluté. přitom by stačilo to, co ČSN ze záhadných důvodů zřejmě zakazuje - umístit tam keře (i když na trojské to tak myslím je). vešly by se tam v pohodě, protože vedle kolejiště je ještě místa dost.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
VIDEO průjezd: reko Plzeňská (Kavalírka - Motol)
http://www.stream.cz/video/491038-reko- ... irka-motol
původní most Svatovítská už je minulostí...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/100705/
něco z Hradčanské http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ka/100705/
http://www.stream.cz/video/491038-reko- ... irka-motol
původní most Svatovítská už je minulostí...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/100705/
něco z Hradčanské http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ka/100705/
Re: Rekonstrukce TT
Marek B. píše:Smutný obrázek. Již půl dne po zprovoznění Anděla byl na křižovatce vyjetý dvojitý žlábek ve žlábku:
Při současném používání širších žlábků v kolejových konstrukcí je to zcela normální jev,po vyvaření žlábků v náběžných kolejnicích potom vznikají zákusy(roleta).Eliminovat se to dá jedině za použití užších žlábků .
DPmPET
-
- Uživatel
- Příspěvky: 49
- Registrován: 25.6.2010 22:11
- Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Pár fotek z dnešního dne na mém profilu:
http://jaydee2008.rajce.idnes.cz/
konkrétní album viz. níže
http://jaydee2008.rajce.idnes.cz/Myslik ... o_mobilem/
http://jaydee2008.rajce.idnes.cz/
konkrétní album viz. níže
http://jaydee2008.rajce.idnes.cz/Myslik ... o_mobilem/
Naposledy upravil(a) jaydee2008 dne 04.7.2010 21:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Rekonstrukce TT
U téhle kolejnice mezi srdcovkama je snad ale žádoucí, aby se jelo po okolku. Vysoký, nevysoký.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Důsledek provozu tramvají s vyšším okolkem. Dokud nebudou do Prahy dodávány tvrdší kolejnice, tak to snad jinak dopadnou ani nemůže...Marek B. píše:Smutný obrázek. Již půl dne po zprovoznění Anděla byl na křižovatce vyjetý dvojitý žlábek ve žlábku:
Re: Rekonstrukce TT
Smutný obrázek. Již půl dne po zprovoznění Anděla byl na křižovatce vyjetý dvojitý žlábek ve žlábku:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Do 3.8. casu dost. Bus provoz musi byt zachovan, takze etapizace...
Re: Rekonstrukce TT
Mop: Potvrzuji, zatím vyměnili asi 2 pražce. Budou se měnit ty prastaré BKV mezi Andělem a křiž. Radlická? Zatím se nekopnulo.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Jen tak mimochodem - ty drazkovane prazce na krizovatce Plzenska x Radlicka ve valne vetsine zustanou. Vymeni se jen to nejnutnejsi.
Re: Rekonstrukce TT
Cit. Absolut 2025:
... Techonologie W-tram ve své době splnila svůj účel a výrazně urychlila proces likvidace panelů BKV v pražské tramvajové síti, s jejichž posledními zástupci na pravidelně pojížděné TT jsme se rozloučili před dvěma lety na Štefánikově mostě. Dnes se však při nutných výměnách dožilých kolejových konstrukcí především v obloucích ukazuje, že avizovaná možnost vyměnit kolejovou konstrukci bez zásahu do betonové desky nebyla reálná a to především v úsecích, kde byla trať zabetonována a zaasfaltována. Důvodem je především...
... Techonologie W-tram ve své době splnila svůj účel a výrazně urychlila proces likvidace panelů BKV v pražské tramvajové síti, s jejichž posledními zástupci na pravidelně pojížděné TT jsme se rozloučili před dvěma lety na Štefánikově mostě. Dnes se však při nutných výměnách dožilých kolejových konstrukcí především v obloucích ukazuje, že avizovaná možnost vyměnit kolejovou konstrukci bez zásahu do betonové desky nebyla reálná a to především v úsecích, kde byla trať zabetonována a zaasfaltována. Důvodem je především...
Re: Rekonstrukce TT
Pokavadˇ se použijí plastové pokličky na upevnění vossloh(W-tram) tak to natvrdo není ,když se to zalije jednolitě jako například v ulici Partyzánská,tak pružné upevnění je tam potom na nic.P_V píše:Nojo, ale po zalití betonem je natvrdo i vossloh, takže je to asi jedno, ne?DPmPET píše:Tak ono je to upevnění na tvrdo,proto se od toho ustupuje...
DPmPET
Re: Rekonstrukce TT
Nojo, ale po zalití betonem je natvrdo i vossloh, takže je to asi jedno, ne?DPmPET píše:Tak ono je to upevnění na tvrdo,proto se od toho ustupuje...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Bingo - přesně na to zalití drážky betonem jsem narážel. Akorát že jsem doufal, že to někdo uhodne dřív, než to pan DPmPET provařil