A) Takže při výluce Spálené budou odklony následovné?:gabuliatko píše: Myslíkova se reko bo ing sítě a pak tama bude jezdit to co jezdí teď Spálenou. (M9) po dobu výluky, samozřejmě Krom toho se tama plánuje M3.
9 Lazarská - Anděl přes Jiráskovo náměstí a Zborovskou
18 Albertov - Národní divadlo nábřeží/Karlovy lázně přes Výtoň, Palackého a Jiráskovo nábřeží (+ Nár. divadlo k němu)
22 Malostranská - Karlovo Náměstí přes Staroměstskou, Karlovy lázně, Jiráskovo a Palackého náměstí a Moráň
6 a 21 počítám řetězené v Myslíkově přes Jiráskovo náměstí mezi konečnými Kubánské náměstí a Nádraží Braník (či plně zrušeny - případně s náhradou výlukovou linkou 3X)
B) Pokud bude zavedena M3 počítá se se zrušením 21 a tedy ukončováním některých 3 na Nádraží Braník? (Což by mi nevadilo - věřím, že všechny 3 by byli v soupravě, což by vynahradilo celkově málo využívané přímé spojení s Národní třídou.) Jinak asi naserou převedením 3 do Myslíkovy všechny na jih od Výtoně - nebudeme (bydlím na Dvorcích) mít žádné přímé spojení s Karlákem (o jedno jsme již přišli přesměrováním 16 na Kotlářku/Řepy).
Jinak současné TRAM vedení systémem "kočko-psa" (kombinace metro - obyčejných linek) vidím jako nevhodný a nesmyslný - Praze by stačilo cca 16 TRAM linek s jednotným cca 6-ti minutovým špičkovým intervalem
(tak jako to bylo s úspěchem zavedeno již v několika "západních" městech s TRAM provozem - viz. články na Prtkách). Jinak problematické technologické tunely ND pod TT na nábřeží by mi nevadily - daný úsek od Myslíkovy k mostu Legií by nebyl oněmi linkami pravidelně pojížděný (nástupkyně současné M17 by zajížděla na Národní třídu).