Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 25.2.2010 1:31

MM: Není to spíš ochrana proti větším následkům vykolejení? To samé je na Barrandovské estakádě.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.2.2010 1:09

Středeční Metro psalo o rekonstrukcích tří úseků pražských TT do zkušební podoby S49v otevřeném svršku Kbelská-Lehovec (plánovaný termín březen), Plzeňská (předpoklad léto - prázdniny a asi něco po nich) a dokonce Podolská vodárna - Přístaviště (začíná se prý připravovat, ale termín realizace nestanoven). Psaly ještě, že se DP chce vyhnout užití bez žlábkových kolejnic v malých obloucích a místech pojížděných auty.

Já si vybavuji, že v Brně u Výstaviště na "esovitém" nadjezdu TT nad silnicí je otevřený svršek s bez žlábkovou kolejnicí z jejíž vnitřní strany je instalována (mnou nazývána) "přítlačná traverza" - jakási pomocná opornice. Toto by v Praze užít nešlo? Vždyť je to vyzkoušeno i na jiných místech a městech u nás i v zahraničí - zahládl jsem to několikrát na fotkách uveřejněných na zdejším webu!
A silniční přejezdy přes otevřený svršek TT chtějí řešit vkládáním žlábkových kolejnic? Nešlo by je konstruovat jako přes klasickou železnici? Tam přeci taky nejsou jiné kolejnice než v okolí - jen je to řešeno nedotýkáním auty pojížděné plochy vlastní kolejnice!

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 24.2.2010 20:45

Na tramvečírku v Evaldu se od zastupce JDCT ke mně mechanickým kmitáním v pružném prostředí doneslo, že zmizí přejezd a přibude/ou rádia. Pan admin seděl blízko, takže to jeho ctené uši jistě také zaslechly :wink:

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Jakub » 24.2.2010 19:38

Jen jestli tím nebyla myšlena "jen" jedna z nástupních zastávek nebo ten kolejový přejezd před nimi.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 24.2.2010 19:37

Absolut píše:Otevřený svršek, S49, bez smyčky.
Slyšel jsem, že celá, včetně rádií... Tak tedy nevím.... :roll:
Edit: Tak celá prý ne. Jen se vyruší spojka vnější / vnitřní a na rozjezdové výhybky půjdou rádia... (-X

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 24.2.2010 16:47

Jo, jasně. Ubyde.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 24.2.2010 14:17

Pane A., ve smycce budou take drobne prace. Treba neco ubyde.. :-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 24.2.2010 13:17

Otevřený svršek, S49, bez smyčky.

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 26.4.2007 16:16

Starý Hloubětín - Lehovec

Příspěvek od Polaanek » 24.2.2010 12:54

Jaký je plánovaný rozsah rekonstrukce TT v Poděbradské ulici (Starý Hloubětín - Lehovec)? Nahrazení panelů BKV otevřeným svrškem? Smyčka lehovec je taky v plánu?

Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od KGX 63 » 12.2.2010 12:11

MF píše:vsichni budou detekovani a nepojede nikdo...
Když to nedopadne tak tragicky jako u nedaleké zastávky Pražský hrad, nebude to tak hrozný :wink:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 12.2.2010 6:57

vsichni budou detekovani a nepojede nikdo...

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 11.2.2010 22:00

něco oficiálních blábolů :) O Z N Á M E N Í ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ... 27.11. 2009

Dopravní řešení jsou navržena tak, že respektují nejen požadavky individuální automobilové dopravy, ale zároveň zohledňují částečnou modifikací průběhů signálních plánů i nároky MHD, zejména plynulý průjezd tramvají prostory křižovatek.

K detekci vozidel budou použity standardní indukční smyčky ve vozovce, k detekci tramvají budou použity trolejové kontakty a kontaktní zámky, pro detekci chodců budou použita standardní tlačítka včetně doplňků pro nevidomé.

SSZ 6.830 Myslbekova – Hládkov, přechod
SSZ 6.831 Myslbekova - Dlabačov
SSZ 6.832 Bělohorská - Vaníčkova
SSZ 6.834 Bělohorská - Pod Královkou

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 11.2.2010 0:10

pawel píše: mmch spartakiádní to už nějakej ten rok není:))
to vis, zvyk je zelezna kosile. nejsem nejmladsi, demence, alzheinemec a ruzne jine priznaky stari jsou v pokrocilem stadiu. nastesti kazdy vi, o co se jedna, a to je hlavni.. :-)
jak bude vlastně řešen pěší přístup na zastávky malovanka? také SSZ? případně by se mohly posunout ke křiž. s vaníčkovou, pak by se to spláchlo spolu s tímto SSZ.
na to odpovida dnesni FZ touto fotkou: http://foto.prazsketramvaje.cz/2010/uno ... rcross.jpg prechod bude slouzit jako kryti nejen chodcu, ale i pristupu na zastavku z cela.
spousta lidí a já se k tomu připojuju, že úplná uzavírka Patočkovy kvůli SAT 2B bude z hlediska dopadů na IAD to nejhorší, nějakej Špejchárek, to je jenom čajíček
za daleko horsi pocitam ovlivneni Karmelitske a okoli Malostranskeho namesti, kam se presune veskery provoz IGK ve smeru Dejvice <-> Smichov, jelikoz jen ***** by to objizdel Stresovice - Myslbekova - Belohorska - Pod Kralovkou - tunel, ale vsichni radeji budou jezdit rovnou pres Strahov nebo prave pres Na Valech - Chotkovy sady - Malnam a Karmelitskou.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 10.2.2010 23:11

jak bude vlastně řešen pěší přístup na zastávky malovanka? také SSZ? případně by se mohly posunout ke křiž. s vaníčkovou, pak by se to spláchlo spolu s tímto SSZ.

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jendelin.i » 10.2.2010 22:30

pawel:
doufejme... Takový rychlokvašky SSZ bývají s preferencí na štíru :(

Btw: Říká to spousta lidí a já se k tomu připojuju, že úplná uzavírka Patočkovy kvůli SAT 2B bude z hlediska dopadů na IAD to nejhorší, nějakej Špejchárek, to je jenom čajíček :) (ikdyž s tou obousměrnou Na Valech už malinko přituhlo).

Odpovědět