Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 03.4.2010 20:28

To jo, ale tohle je normání sjezdovka na výjezdu ze smyčky Lehovec ne :?: Z:idea: Ve čtvrtek jsem se tam byl podívat a jazyky mne také pobavily :D

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 03.4.2010 20:16

Jakub píše:Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...
řekl bych, že jako zajišťovací, čili pérovka je čepovka sice hlučnější, ale spolehlivější a i lépe čistitelná. Bordýlek se lépe vymetá.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Jakub » 03.4.2010 20:06

Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od syverin » 03.4.2010 19:54

IMG_0629.jpg
Ty jazyky jsou nějaké divné... ;)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 01.4.2010 17:18

Brejšín píše:Kontrolní otázka:
Která tramvaj přejela kolejový přejezd u zastávky Nad Trojou jako poslední, a v jaké souvislosti?
Tipuji 15T 9200 po zvrácení PTG :-)

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od matti » 01.4.2010 17:06

Nebyly to čirou náhodou KT-čka? 8-)

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Brejšín » 01.4.2010 17:04

Kontrolní otázka:
Která tramvaj přejela kolejový přejezd u zastávky Nad Trojou jako poslední, a v jaké souvislosti?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 01.4.2010 15:46

krtinek píše:
Petr píše:Co je jinak? :roll:
Od pondělí je na cca 2 měsíce ukončen provoz Nádr.Holešovice - Hercovka z důvodu prací na pozemních stavbách Blanky. Proč mezitím boří "provizorní" tramvajový most? Bude zas obnoven, nebo do odvolání, přibližně 8 týdnů stihnou postavit Nový Trojský most? :lol:
To je myšlenka, ze který jsem teda blázen :shock:
A co takhle to, že most od Holešovic k trojskému břehu klesal. A trať potřebuje naopak přestoupat tunel. Tak než klesat a zase stoupat začneme stoupat už na moste?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 01.4.2010 15:39

Petr píše:Co je jinak? :roll:
Od pondělí je na cca 2 měsíce ukončen provoz Nádr.Holešovice - Hercovka z důvodu prací na pozemních stavbách Blanky. Proč mezitím boří "provizorní" tramvajový most? Bude zas obnoven, nebo do odvolání, přibližně 8 týdnů stihnou postavit Nový Trojský most? :lol:
To je myšlenka, ze který jsem teda blázen :shock:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6709
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 01.4.2010 15:39

Indiáni vykopali koleje... :shock:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 01.4.2010 14:59

Most se vožral, škytnul si a špatně dosednul.. :-)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 01.4.2010 14:30

Co je jinak? :roll:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 31.3.2010 15:03

XSC píše:
Fořtík píše:Stavba je to pěkná, což o to, ale nějak mi uniká důvod, proč by měli být lidi znásilňováni k tomu, aby používali něco, co někdo naprojektoval.
Nezapomeňte na to, že Hloubětín je sídliště staré 50 let. V té době neexistovala dálnice a Poděbradská byla součástí mezinárodního tahu Praha - Varšava (a ve městě se jezdilo 60, v noci bez omezení). Proto tam byly naprojektovány podchody. Dnes jsou tam intenzity mnohem vyšší než tehdy, ale už to nemá význam dálkové komunikace, takže jeden semafor navíc nevadí.
"Semafor navíc" může naopak prospět:
1.) Často jsem tam vídal policisty měřit rychlost a i přes upozorňující tabule bývali asi mnohdy úspěšní, protože na úrovni výstupní zastávky na Lehovci měli odstavené hříšníky!
2.) Přestanou mít problémy BUS vyjíždějící ze Slévačské s vjezdem a zařazením do Poděbradské. (Někdy pomohlo až moje viditelné zastavení TRAM a jejich pouštění a to v cca polovině případů nebylo vynucené blokováním mé koleje.)

Nesmíme zapomínat, že přístup na zastávku po přechodu pro chodce má proti variantě podchodu velkou výhodu ve stavebně jednodušším - čili tedy levnějším, a v neposlední řadě pro lidi s omezenou pohyblivostí a maminky s kočárkem kratším bezbariérovým řešením!!!

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 31.3.2010 7:53

Fořtík: Musím se zastat svého řemesla - spousta nelogických věcí není čistě dílem projektantů, ale taky často investorů, kteří jsou schopni požadovat nadchod / podchod / zeď / zábradlí za každou cenu.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 31.3.2010 7:50

Krtínek: No řekněme, že se nejdřív vymyslelo, že bude SSZ Poděbradská - Slévačská. Nechme stranou, zda je dobře, že se tam udělá, já si osobně myslím, že je to z akce Praha jedno z těch spíš lepších míst. No a na tom SSZ není problém udělat hezký přechod. A taky není propblém napojit na něj zastávky, akorát jaksi stály v cestě ty výstupy z podchodu. Pokud by se přechod na zastávky dělal jinde, třeba na druhém konci zastávek, tak by to samozřejmě šlo taky, jen by tam byl přechod cca 80 metrů od křižovatky řízené SSZ, což sice není nemožné, ale je to poměrně blbé řešení, neboť řidiči mívají snahy "stíhat zelenou" respektive "rychle to rozjet na č+ž".

Odpovědět