Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
To jo, ale tohle je normání sjezdovka na výjezdu ze smyčky Lehovec ne Ve čtvrtek jsem se tam byl podívat a jazyky mne také pobavily
Re: Rekonstrukce TT
řekl bych, že jako zajišťovací, čili pérovka je čepovka sice hlučnější, ale spolehlivější a i lépe čistitelná. Bordýlek se lépe vymetá.Jakub píše:Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Rekonstrukce TT
Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tipuji 15T 9200 po zvrácení PTGBrejšín píše:Kontrolní otázka:
Která tramvaj přejela kolejový přejezd u zastávky Nad Trojou jako poslední, a v jaké souvislosti?
Re: Rekonstrukce TT
Nebyly to čirou náhodou KT-čka?
Re: Rekonstrukce TT
Kontrolní otázka:
Která tramvaj přejela kolejový přejezd u zastávky Nad Trojou jako poslední, a v jaké souvislosti?
Která tramvaj přejela kolejový přejezd u zastávky Nad Trojou jako poslední, a v jaké souvislosti?
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
A co takhle to, že most od Holešovic k trojskému břehu klesal. A trať potřebuje naopak přestoupat tunel. Tak než klesat a zase stoupat začneme stoupat už na moste?krtinek píše:Od pondělí je na cca 2 měsíce ukončen provoz Nádr.Holešovice - Hercovka z důvodu prací na pozemních stavbách Blanky. Proč mezitím boří "provizorní" tramvajový most? Bude zas obnoven, nebo do odvolání, přibližně 8 týdnů stihnou postavit Nový Trojský most?Petr píše:Co je jinak?
To je myšlenka, ze který jsem teda blázen
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Od pondělí je na cca 2 měsíce ukončen provoz Nádr.Holešovice - Hercovka z důvodu prací na pozemních stavbách Blanky. Proč mezitím boří "provizorní" tramvajový most? Bude zas obnoven, nebo do odvolání, přibližně 8 týdnů stihnou postavit Nový Trojský most?Petr píše:Co je jinak?
To je myšlenka, ze který jsem teda blázen
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Indiáni vykopali koleje...
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Most se vožral, škytnul si a špatně dosednul..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
"Semafor navíc" může naopak prospět:XSC píše:Nezapomeňte na to, že Hloubětín je sídliště staré 50 let. V té době neexistovala dálnice a Poděbradská byla součástí mezinárodního tahu Praha - Varšava (a ve městě se jezdilo 60, v noci bez omezení). Proto tam byly naprojektovány podchody. Dnes jsou tam intenzity mnohem vyšší než tehdy, ale už to nemá význam dálkové komunikace, takže jeden semafor navíc nevadí.Fořtík píše:Stavba je to pěkná, což o to, ale nějak mi uniká důvod, proč by měli být lidi znásilňováni k tomu, aby používali něco, co někdo naprojektoval.
1.) Často jsem tam vídal policisty měřit rychlost a i přes upozorňující tabule bývali asi mnohdy úspěšní, protože na úrovni výstupní zastávky na Lehovci měli odstavené hříšníky!
2.) Přestanou mít problémy BUS vyjíždějící ze Slévačské s vjezdem a zařazením do Poděbradské. (Někdy pomohlo až moje viditelné zastavení TRAM a jejich pouštění a to v cca polovině případů nebylo vynucené blokováním mé koleje.)
Nesmíme zapomínat, že přístup na zastávku po přechodu pro chodce má proti variantě podchodu velkou výhodu ve stavebně jednodušším - čili tedy levnějším, a v neposlední řadě pro lidi s omezenou pohyblivostí a maminky s kočárkem kratším bezbariérovým řešením!!!
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Fořtík: Musím se zastat svého řemesla - spousta nelogických věcí není čistě dílem projektantů, ale taky často investorů, kteří jsou schopni požadovat nadchod / podchod / zeď / zábradlí za každou cenu.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Krtínek: No řekněme, že se nejdřív vymyslelo, že bude SSZ Poděbradská - Slévačská. Nechme stranou, zda je dobře, že se tam udělá, já si osobně myslím, že je to z akce Praha jedno z těch spíš lepších míst. No a na tom SSZ není problém udělat hezký přechod. A taky není propblém napojit na něj zastávky, akorát jaksi stály v cestě ty výstupy z podchodu. Pokud by se přechod na zastávky dělal jinde, třeba na druhém konci zastávek, tak by to samozřejmě šlo taky, jen by tam byl přechod cca 80 metrů od křižovatky řízené SSZ, což sice není nemožné, ale je to poměrně blbé řešení, neboť řidiči mívají snahy "stíhat zelenou" respektive "rychle to rozjet na č+ž".