Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 28.5.2019 8:52

Petr napsal:Pokud jsou mé informace správné, jde o tzv. sendvič a tento úsek by tedy měl být zachován v podobě velkoplošných panelů BKV uložených na vrstvu štěrku (podobně jako v prostoru zastávky Špitálská).

Ale vždyť si tam roztahují kolejnice NT1, ty přece do BKV panelu nenarvou. :?
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Petr v 28.5.2019 7:44

von Špilberk napsal:Ten přechod z w-tramu do štěrku (zhruba u Rozhlasu) je docela zajímavý. Co z toho bude :?: Trať na boso (pro snadnou demontáž), jako "příprava" na trojúhelník u Muzea :?: :-k

Pokud jsou mé informace správné, jde o tzv. sendvič a tento úsek by tedy měl být zachován v podobě velkoplošných panelů BKV uložených na vrstvu štěrku (podobně jako v prostoru zastávky Špitálská). Jde o levnou a dočasnou úpravu tratě před zřízením křižovatky Muzeum.
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 28.5.2019 6:12

Ten přechod z w-tramu do štěrku (zhruba u Rozhlasu) je docela zajímavý. Co z toho bude :?: Trať na boso (pro snadnou demontáž), jako "příprava" na trojúhelník u Muzea :?: :-k
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod kasme v 27.5.2019 20:12

Vinohradská: kompletní fotoreport od Musea na Floru https://kasme.rajce.idnes.cz/vinohradska-190527/

Vinohradská x Italská - provoz 27.5.2019 https://www.youtube.com/watch?v=YZB2rukXriU
Uživatelský avatar
kasme
Uživatel
 
Založen: 28.8.2007 8:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 27.5.2019 10:40

V sobotu bez kolejí a dnes krásné nové křížení... =D>
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 26.5.2019 6:01

mart337 napsal:Ale stejně je mi divný, proč není teda zkrácená zastávka DC dozadu, aby se lidi nemuseli vracet k podchodu.

To je tím, že lidi do podchodu nemusí. :wink: On totiž NAD X17 stojí na Modřanské jakoby ZC, ale pod Branickým mostem odbočí k nádraží a jede zpět na Dvorce. Takže zastávka je jen jedna: pro lidi , kteří jedou z Dvorců je výstupní a pro lidi jedoucí na Dvorce je nástupní. Proto je tam přes koleje ten provizorní přechod a proto je posunuta zastávka tram ZC (nástupní) dozadu a zastávka DC (nyní výstupní) je posunuta jen o kousek, aby se udělalo místo na ten přechod.
(Mírná dezorientace nastává o víkendu, kdy je to trochu jinak. To je zastávka na Modřanské opravdu jen ZC (navíc jsou tam vlastně 2) a zastávka směr Dvorce je u nádraží, ovšem popisky zůstávají, takže si to člověk musí pořádně prostudovat.)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod mart337 v 25.5.2019 20:46

Tak pardon, omlouvám se, nějak jsem si neuvědomil, že mi tam na obrázku chybí Branický most. :oops: :oops: :oops:
Ale stejně je mi divný, proč není teda zkrácená zastávka DC dozadu, aby se lidi nemuseli vracet k podchodu.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 25.5.2019 20:34

Sorry, ale z pohledu focení je vyústění ramp na nástupiště vpředu, tedy nejblíže fotografovi :D Možná si jen nerozumíme, takže jinak: Od fotografa nejvzdálenější části ostrůvku, jsou na severním konci, tedy směrem DC (fotograf stojí na jižním konci zastávek a objektiv míří na sever). No a právě v severní části zastávek byl z panelů do kolejí vložen provizorní přechod pro cestující, aby od zast. NAD v ul. Modřanské, mohli přímo přes koleje přejít na nástupiště směr Modřany. A aby nemuseli ještě pochodovat 60 m po směru jízdy na jih, byl jim označník přesunut vstříc, tedy do severní (zadní) části zastávky. Naopak stálý označník zast. Nádraží Braník DC byl posunut cca 5 metrů na jih, tedy "proti srsti", aby souprava, která přijede od Modřan nestála čumákem na tom provizorním přechodu. Jak napsal Syrda, tyto posunuté označníky platí jen v době ostrovního provozu. Už pochopili :wink: Z:idea:
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod mart337 v 25.5.2019 20:04

Syrda napsal: Drobná oprava: rampa od podchodu má vyústění vpředu (u původního označníku ZC). Vzadu je provizorní přechod vedoucí od zastávek NAD (na Modřanské ul.). Tento posun zastávky ZC platí jen v době ostrovního provozu 17. Kvůli tomu přechodu je posunut i označník DC.

Sorry, ale z pohledu focení jsou rampy z podchodu vyústěné vzadu. A posun zastávky je podle mne z toho důvodu, aby se lidi nemuseli vracet zpátky a chodili do podchodu a neběhali po vozovce. A přechod v pozadí s tímto nemá vůbec nic společného.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Syrda v 25.5.2019 19:47

mart337 napsal:
ElWapp napsal:Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?

Jestli je tím míněn přenosný staniční sloupek, tak ten je tam proto, že stanice je zkrácena do zadní části zastávky - neb vzadu je vyústěna rampa od podchodu pod tratí a silnicí směrem k nádraží. A lidi nejsou takto "lákání" k přebíhání hlavní vozovky.
Akorát by mne zajímalo, co tam ti lidé dělají, jestli čekají na tramvaj. Třeba je sveze ta podbíječka. :D :D :D

Drobná oprava: rampa od podchodu má vyústění vpředu (u původního označníku ZC). Vzadu je provizorní přechod vedoucí od zastávek NAD (na Modřanské ul.). Tento posun zastávky ZC platí jen v době ostrovního provozu 17. Kvůli tomu přechodu je posunut i označník DC.
Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
 
Založen: 25.6.2005 15:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod mart337 v 25.5.2019 19:17

ElWapp napsal:Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?

Jestli je tím míněn přenosný staniční sloupek, tak ten je tam proto, že stanice je zkrácena do zadní části zastávky - neb vzadu je vyústěna rampa od podchodu pod tratí a silnicí směrem k nádraží. A lidi nejsou takto "lákání" k přebíhání hlavní vozovky.
Akorát by mne zajímalo, co tam ti lidé dělají, jestli čekají na tramvaj. Třeba je sveze ta podbíječka. :D :D :D
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod ElWapp v 25.5.2019 19:00

Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?
ElWapp
Uživatel
 
Založen: 14.5.2009 18:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 25.5.2019 14:17

Pár obrázků z Braníka...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 22.5.2019 12:16

Tak vnější kolej v Braníku je vyloučena proto, že na ní stojí odšťavený pomeranč. Zřejmě je potřeba při práci s ramenem a manipulaci s kolejivem trolej nejen vypínat/zkratovat, ale občas i posunout a tak je před obnovením provozu nutná pomerančová zkušebka.... nejspíš Z:idea:
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 13.5.2019 13:26

von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron