Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Příspěvek od KGX 63 » 05.6.2007 22:51

Olšanská by se měla opravovat příští rok, ale samozřejmě jako většina výluk, opět nejisté. Takže nám nezbývá nic jiného než se dál hrkat Olšanskou 30-ti, resp. 20-ti kilometrovou rychlostí. Můžeme být rádi, že před časem odstranili alespoň tu "10" u sekce u Olšanský, pak totiž SSZ Olšanské nám. na tram nepočkalo :( Mimochodem Olšanské nám. by taky potřebovalo větší opravu. Ani bych se nedivil, kdyby vozovny Strašnice jaksi zapomněli OR sundat. Spíš se to musí ještě malinko ojet a pak se to sundá.

Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
Příspěvky: 244
Registrován: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Příspěvek od Martin » 05.6.2007 18:11

Netušíte někdo, proč se opravoval oblouk Vinohradská-Starostrašnická, když tam vesele visí omezená rychlost na 10 km/h dál? Taková oprava vypadá jako dost zbytečná a jediné, co je po ní vidět, je nové zapatlání kostek asfaltem. :evil:

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Re: Želivského-Vozovna Strašnice

Příspěvek od Paulie » 13.4.2007 17:38

Angus MacGyver píše:Neuvažuje se o rekonstrukci této ...
Daleko kritičtější mi přijde již řadu let pravidelně "opravovaná" Olšanská.. :evil: :? Jenže toho asi bohdá nebude, dočkat se tam kvalitního, zanivelovaného a zatravněného svršku... :roll:

Angus MacGyver
Uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: 11.5.2006 13:17

Želivského-Vozovna Strašnice

Příspěvek od Angus MacGyver » 13.4.2007 14:08

Neuvažuje se o rekonstrukci této části tram. tratě? V plánovaných výlukách jsem to nenašel a tahle trať by to potřebovala jako prase drbání...Jezdím zde denně a zejména u Vinohradských hřbitovů je trať tak kvalitní, že to z člověka vyrazí málem duši a může rovnou skončit na hřbitově... :?

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Tramvajové tratě na betonové desce

Příspěvek od DPmPET » 10.3.2007 10:25

Absolut píše:V Revoluční úspěch výsledku ukáže čas :(
Takových desek, jako tam, moc není.

Bohužel, relativně časté (a podobný bordel dělající) je toto:
S tímhle systémem sem se už setkal.Jěště se používal systém z pražci z betonu,které byly rozloženy po 2,8 m a mezi pražcema byly umístěny 2 páry kotevních šroubů z podkladnicema a upevněním na malé a velké patky.Zhlédnuto při opravě TT Smíchovské nádraží-Lihovar a na TT v ulici Dukelských hrdinů.DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 09.3.2007 23:52

Proxy píše:Barrandov... Z:idea:


mmch, jak jsi mohl zapomenout na tuto část města? :roll:
BArrandov ale ení celj zaplexisklenej. Tam to vypadá jinak a taky to tam ensmrdí. TAm jsou akorát hezké moderní zastávky, do kterých tak enfouká a neprší... :) TT je ale otevřená, nad trolejí neni nic, jen nebesa...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 09.3.2007 23:52

Káem píše:Na tebe zapomenout nelze, Proxíku. Jako že nejsi na ICQ?
ty také ne :wink:

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 09.3.2007 23:50

Proxy píše:Barrandov... Z:idea:


mmch, jak jsi mohl zapomenout na tuto část města? :roll:
Na tebe zapomenout nelze, Proxíku. Jako že nejsi na ICQ?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 09.3.2007 23:36

Káem píše:ad 1,2) Ono už někde něco podobného stojí?
ad 3,4) to je ovšem velmi subjektivní
Zamítá se (tvé důvody, ne stavba)
Jak můžeš zapomenout na Barrandov :?:

Ovšem něco jiného je sídliště a něco jiného je pěší zóna v centru (byť lokálním) :wink: Na pěší zóně bych byl spíš pro Absolut Vegetables & Fried Cheese (absolutovu zeleninu a klasiku). Takhle bych viděl i třeba TT na Václaváku Z:idea: Na tom návrhu Palmovky se mi však líbí jedna věc, což je zastřešení zastávky tramvaje u stanice metra - domnívám se, že veškeré důležité přestupní body by měli být podobně upraveny, aby umožňovali přestup suchou nohou. Není nic horšího než čekat v dešti při přestupu na zpožděnou tramvaj.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 09.3.2007 23:51, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 09.3.2007 23:27

TAk to aby zatunelovali taky oblouk mezi Národní a Spálenou a Lazarskuo a spol., protože mě tam ty tamvaje ruší... Ne, ael vážně, to je pi.. na entou, fakt. No mě se to teda nelíbí, v ten smrad věřím, v to evdro taky a hluk z tamvají je ěnco tak příšernýho, že v tom tunelu by to bylo an Bohnice. Je si představte takovej brzdící Progress.. Já osobn+ě bych v tu chvíli ohluchla. A jak tam bude rozumět hlíšení linek??

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2903
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 09.3.2007 20:14

arny píše:Nestojí náhodou něco podobného, tedy skleněný tunel, na Slánské?
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
Stojí, a přesně jak jsi popsal, je v něm vedro (a to je nahoře otevřený), je počmáraný a každou chvíly vymlácený. Tudy cesta nevede.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 368
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 09.3.2007 19:24

Nestojí náhodou něco podobného, tedy skleněný tunel, na Slánské?
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
2. K té Palmovce podle mě se to tam nehodí. Kvůli té zástavbě by to bylo jako pěst na oko
3. To by se mohli udělat.kolem každé trati. Mě třeba ruší tramvaje v podjezdu na Zahraďák a vlak na Benešov.
To je můj názor.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 09.3.2007 19:07

Absolut píše:1) je v ní v létě vedro

2) řeší problém jen částečně - bude tam odraz hluku uvnitř, kde bude taky zakrytá zastávka.

3) vytváří se zbytečně nová sprejerská plocha

4) architektonicky nevhodně rozděluje prostor, který by se naopak dal při stavbě v blízkosti lépe upravit - třeba zelení, stávající tráva v betonových ohrádkách je hrozná

a.
ad 1,2) Ono už někde něco podobného stojí?
ad 3,4) to je ovšem velmi subjektivní
Zamítá se (tvé důvody, ne stavba)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 09.3.2007 16:42

V Revoluční úspěch výsledku ukáže čas :(
Takových desek, jako tam, moc není.

Bohužel, relativně časté (a podobný bordel dělající) je toto:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1414
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 09.3.2007 16:24

To Absolut: na kolika místech tak zhruba jsou BKV na desce? Podle hluku a vibrací bych tipl že příkladem by mohla být Na Slupi u zast. Albertov. Dalo by se snadno vrátit ke klasice jako v Revoluční?

Odpovědět