Stránka 8 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.12.2021 15:43
od Jakub
Jednokolejka bude v místě předpolí budoucí lávky do Karlína - zhruba v místě vjezdu do tržnice. Důvodem je zábor stavby lávky a souvisejících staveb.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.12.2021 12:17
od Radek
... bohužel, víc tam nenapsali.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.12.2021 11:24
od Bobik
Ta jednokolejka je zajímací, bližší info by nebylo?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.12.2021 11:19
od Radek
Připravované akce se zahájením po novém roce:
15.1. - 22.1. Vltavská - Dělnická, zřízení jednokolejky na Bubenském nábřeží
22.1. - 24.1. obratiště Lehovec, výměna oblouků
15.2. - 1.4. Palackého nám - Výtoň, rekonstrukce TT.

zdroj: podklady pro Výbor dopravy

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.12.2021 16:57
od von Špilberk
V Praze začne čtvrtmiliardová oprava estakády přes koridor, tramvaje nepojedou rok a čtvrt
https://zdopravy.cz/v-praze-zacne-ctvrt ... vrt-99937/
Cestující v Praze čeká od přelomu března a dubna rok a čtvrt dlouhá tramvajová výluka mezi Palmovkou a Ohradou. Důvodem bude rekonstrukce estakády...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 19.12.2021 10:47
od Proxy
9001 píše:
19.12.2021 9:47
Proxy: Jak dlouho bude ta past na mamuty v Nádražní, kde se tahají auta co týden? To je taky "dočasné" :D
Tipuju tak do roku 2027 až 2028.

Poděkujme Sekyra Group, která si na Magistrátu prolobovala vznik přípravy Terminálu Smíchov, jehož hlavní část by se mohla stavět v letech 2024 - 2026. Následovat bude úprava přednádražního prostoru a definitivní poloha tramvajových kolejí.

Musím pochválit vedení DP, které mělo zájem definitivní polohu kolejí provést rovnou při velké rekonstrukci Nádražní. Bohužel Sekyra měl tehdy zájem o pozemky pod nástupišti 1a, tak moje snahy o definitivní řešení zdržoval. České dráhy stejně nakonec stejně ty pozemky převedly na Správu železnic, takže výsledkem je zbytečné zdržení a dlouho trvající provizorium a město zbytečně zaplatí několik miliard navíc za nový autobusový terminál, který zhorší přestupní vazby mezi MHD. Inu, takový je život

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 19.12.2021 9:47
od 9001
Proxy: Jak dlouho bude ta past na mamuty v Nádražní, kde se tahají auta co týden? To je taky "dočasné" :D

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 19.12.2021 9:41
od Proxy
demon píše:
08.12.2021 11:38
A vzal by sis na triko to rekonstruovat s výhledem, že se to příští rok rozbourá ?
Tam už je totiž trestněprávní odpovědnost...
Pokud jsem slyšel, tak poloha nové křižovatky je prý jasně daná. Teoreticky by se dala nová konstrukce pro tramvaje postavit už nyní bez čekání na rekonstrukce zbytku Radlické. Mělo by to však jeden velký provozní problém, že by auta od Křížové DC musela jezdit po kolejích a nebo by tam vzniklo hnusné provizorní esíčko.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 15.12.2021 8:44
od P_V
Stavba nové vozovny kdekoliv by vyšla na miliardu. Na kolik by vyšlo personální posílení dílen, aby se tam nemuselo deponovat tolik nepojízdných vozů? :-k

Případně dodělat další koleje pro opravované vozy jinde v areálu, kde nebude vadit, že manipulace bude zdlouhavější, když tam nebude nutné každý den všechno vyjet a zase vrátit.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 15.12.2021 6:26
od demon
P_V píše:
15.12.2021 0:16
Vozovna v ÚD zůstane napořád, ne?
Stavba zůstane, to ano, ale spíš jako deponovací plocha pro dílny a nová hala pro prohlídky dlouhých vozů, než jako skutečná vozovna.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 15.12.2021 0:16
od P_V
Vozovna v ÚD zůstane napořád, ne?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 14.12.2021 22:01
od demon
Reálně se s Strašnicema nikdy počítat nepřestalo, jen určitá sorta lidí, pro který všechno špatný neni nikdy dost dobrý, měla vidiny jak neviditelná ruka trhu a zlej kapitál všechno přemůžou...
V dohledné době je, po dokončení Hloubětína, stavba další vozovny utopií, ale ve výhledu zůstává.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 14.12.2021 20:20
od trainzjohny
Jak se to teď má se Strašnicema ? Pár let zpátky se říkalo, že jsou na zrušení a nahrazení novou vozovnou a teď se tam dělají kozlíky ... to už se s ní "zase" počítá. Nebo si konečně někdo uvědomil, že jedna nová vozovna bude potřeba tak jako tak a stavět v dohledné době 3 je těžká utopie ?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 09.12.2021 20:09
od Bobik
No, miminálně město coby vlastník schvaluje rozpočet DP. A co se rekonstrukcí a oprav týče, tak co vím, snaha je, leč právě přes politiky to obvykle neprochází. Ostatně ten kdysi logický plán opravovat úseky "od vexle k vexli" vzešel z DP, leč kvůli politikům vzal dávno za své.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 09.12.2021 20:02
od trainzjohny
Bobik píše:
09.12.2021 19:53
Nesouhlasím. Co třeba takovej Libeňák? Politikum jako kráva. Nádražní? Proč tam DP flikoval koleje tolik let? Proč stále nemáme opravenou ulici U Výstaviště, ač přes všechny sliby se tam reálně nekopne ještě pár let? Veletržní se nám taky slušně rozpadá, tam očekávám OR každým okamžikem, ovšem též politikum, Yperiti tam vymysleli nějakou "úžasnost" (která je ovšem úplně pitomá), takže reko ulice se vleče a ještě povleče. Přesto si tam DP alespoň pořádně opravit (repanelizovat) nejen nic nedovolí, ale hlavně - nikdo mu na to nedá peníze = politici mu to neschválí.
Libeňák je problém mostu, to není problém DP, Nádražní bych chápal, že by byl problém sehnat zábor stavby a povolení.
Nejsem si jist, na kolik politik schvaluje investice DPP do oprav tratí, spíš bude postoj to by mohl problém už v DP a nikdo se to nesnaží ani zkusit, prostě to nejde.
Sám to vidím u nás, kolik dobrých nápadů se zazdí okamžitě v rámci DP se slovy "to neprojde" ... nikdo to nezkusí, nikdo to nezkusil ani předtím, ale všichni "vědí" že to nejde. Jedna věc je, že se to nedělá a že by to mohlo být hádání, ale druhá je, že to nikdo nezkusí.
Ono bys koukal, jak by reko šlo, kdyby přišel technik, prohlásil trať za nesjízdnou a ráno by se nevyjelo ... do týdne by se všechny razítka sehnala a oprava by začala, ale nikdo nechce být ten, kdo to spustí a tak kolektivně dělají mrtvé brouky. Možná ne, možná by to opravdu neprošlo přes město, ale vím jak se u nás postupuje opatrně, aby náhodou nebyl problém. Nevím jaké jsou vztahy JDCT s magošem, ale hádám, že to bude podobné jako u nás a tak se to nezkouší aby nebyl konflikt.