Stránka 76 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.6.2018 15:15
od Bobek
To je zase pečlivá práce, Sudoměřická, polovina písmen s nabodeníčky někam emigrovala...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 20.6.2018 19:49
od Syrda
info k rekonstrukci Vinohradské od DP
http://www.dpp.cz/dpp-chysta-rekonstruk ... nohradske/

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.6.2018 5:13
od Syrda
Ten se snad má dělat až při reko náměstí OSN. Při tom se přesune i smyčka Vysočanská.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.6.2018 4:40
od von Špilberk
ZXS91 píše: NTD 36 Lehovec - Vysočanská - Želivského - Ústřední dílny.
No moment. A co úsek Poliklinika Vysočanská - Vysočanská :?: To se fakt Kolbenka otevře a tohle se tam nechá smrdět :?:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 14.6.2018 22:38
od 9001
pawel píše:flikování na 2 měsíce?
Úspora vozokm/řidičů?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 14.6.2018 22:04
od pawel
flikování na 2 měsíce?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 14.6.2018 20:35
od Karosák
No klidně až na Flóru, protože spodek se dělat nebude (hádám tedy jen Škrétovu) a za zast. Flora je rekonstruovaný kus z roku 2012, takže klidně místo na Kalifa by bylo. Jinak díky za info o opatření...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 14.6.2018 19:55
od ZXS91
Myslím, že kdyby se neflikovalo kolem Muzea, tak by se 11 nechala jezdit na skoroFloru :)

Odklony:
5/16 a 15/16 řetězení na Floře. 10 a 13 zrušeny. 11 odkloněna od Bruselské na Čechovo náměstí. NTD 36 Lehovec - Vysočanská - Želivského - Ústřední dílny.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 14.6.2018 19:26
od kruťák
Karosák píše:Bude flikovačka i kolem Muzea... ví někdo bližší info?
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/i-p-p ... -tramvaji/
No RTT má být jen v úseku Flora - Želivského, ne? (To flikovačky samozřejmě nevylučuje.)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 14.6.2018 18:04
od Karosák
Bude flikovačka i kolem Muzea... ví někdo bližší info?
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/i-p-p ... -tramvaji/

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 09.6.2018 0:53
od Bobik
Tak hlavně aby to nezavlažovalo i střechu, jako na Hradčanský.... #-o

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 08.6.2018 17:21
od petr03
Zavlaha jiz vcera byla funkcni a docela jsem na to hledel, ze nekde to jde, a jinde ne. Jsem zvedav, zda to bude v celem useku.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.6.2018 13:57
od Karosák
Rozumím, to dává smysl. Asi největší škoda je tedy zrušení trati Kbelskou :-(

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.6.2018 10:40
od JirkaR
Karosák píše: (....) A vzhledem k přesunu výpravny je asi nasnadě i zrušení zastávek Nový Hloubětín, které byly využívány v posledku opravdu sporadicky.
Proboha jen to ne, používám ji denně. :wink: V téhle oblasti je totiž problém s obsluhou toho "starého" Nového Hloubětína (přilehlé konce ulic Kbelská, Zelenečská, V Novém Hloubětíně, V Humenci). Já ze svého konce Zelenečské mohu jít buď na metro (600m pěšky), nebo na tram Kbelská (500m pěšky), nebo právě Nový Hloubětín (370m pěšky), bus 110 ani nepočítám (jen 200m, ale jede 2x za hodinu a pro cestu do města úplně nesmyslným směrem). Při zrušeném Novém Hloubětíně by docházka na Vozovnu Hloubětín byla už zase 600m.

Jinými slovy, po zrušení smyčky která tuto oblast kdysi obsluhovala je dnešní docházková vzdálenost zastávky Nový Hloubětín sice už dost nepříjemná, přesto jde ještě pořád o nejbližší rozumnou spádovou zastávku. Jedu-li do centra tak už si dojdu na metro, ale pokud mám namířeno na Žižkov či Vinohrady tak ještě pořád vyhrává ta linka 16. Dokud jsme tu měli invalidního kolegu, tak ten vždy chodil právě na N.Hl., počítal každý pěší metr... Myslím si, že zastávka na znamení je tady i nadále správné řešení.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.6.2018 9:45
od Karosák
Kde "jinde"? A neřekl jsem, že tráva bude jen tam, v projektu je určitě i další úsek (y). Jen jsem přidal postřeh, že v daném úseku je již zasypáno, protože je nejdokončenější. V úseku Kolbenova - Poštovská teprve řádí Plasser. Jinak jak již bylo 100x řečeno, trávu neplatí podnik, takže si připlatila městská část, nebo developer. Navíc na trávu se brzy někdo dívat bude, protože u trati 231 staví Skanska, blíže kolejím Wafi (Tulipa) a poslední průmyslový objekt v severním cípu tam také nebude věčně. Jediné, co tam asi bude fakt dlouho je Pepsi, která objekt rekonstruuje a rozšiřuje. A tráva je docela marketing, tak proč ne. Navíc jsem pro travnatý zákryt buď se závlahou, nebo vůbec. Ta oblast se mění k nepoznání a se závlahou to hned nebude step a bude to lepší než ta nechutná Vršovická (se stále neodstraněnými starými kandelábry jako bonus).