Stránka 81 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 19.3.2018 18:47
od slonik
Metropole má v současnosti hotovou projektovou dokumentaci na zpřístupnění tramvajových zastávek Maniny, Kamenická, Náměstí Republiky...
Zdroj: https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80319.html

Neví někdo, kdy by se tak mělo začít? Maniny a Kamenická jsou dost potřeba, na rozdíl od takové Dělnické nebo Tusarovy, kde byl normálně ostrůvek, se tady vystupuje přímo do silnice...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 19.3.2018 16:33
od Radek
Po kolapsu Žižkova se oprava Vinohradské odkládá a začne z druhé strany
https://praha.idnes.cz/vinohradska-trid ... zpravy_nuc

A dle http://jrportal.dpp.cz/jrportal/LineLis ... 2018-03-30 bude zřejmě linka 41 letos jezdit mimo centrum, zřejmě kvůli stavu Lazarské?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 19.3.2018 11:28
od Karosák
Není trochu škoda, když už se dělalo to Malostranské náměstí v čele parádě jako RTT, že se oblouky nedočkaly mazníků? :(

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 19.3.2018 9:58
od von Špilberk
Jasně, že je to vina města, když si to nechává líbit. Rozhodně nejsme ve při. :D
Mimochodem: Na Slupi nic nezačalo. :wink:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 18.3.2018 20:38
od 9001
von Špilberk: To ovšem není problém stavebních firem... Ty by si tohle jako majitel firmy nedělal, když ti to prochází a vlastně to máš i smluvně pořešené?

To jsou jako nadávky na práci na dálnicicíh... Firma dělá pouze to co si objednatel objedná...

Takže je chyba ve městě a ŘSD, že si neumí nastavit podmínky... Hlavně, že se vymýšlí peachoviny s drony na hlídání staveb atd.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 18.3.2018 19:17
od kasme
Když už je to tu nakouslé...

V podvečer jsem prošel Husitskou, ale už bylo po pracovní době :lol:

http://kasme.rajce.idnes.cz/180318/

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 18.3.2018 13:32
od vlakoň
To je dnešní spletitá situace se subdodávkami. Někdo to vysoutěží, ale vlastně nemá lidi. Jen stavbyvedoucího a nějakých pár managorů. Najímá si více malých firem, které to za pakatel nějak zbastlí. Ta malá firma zas nemá lidi, možná nějakého mistra a shání nějaké ukrajince co nedrželi lopatu, aby měl kdo pracovat. A výsledek je to co vidíme - viz reko Moskevskevské, kde sice byly různé přeložky atd. ale pořád je to ulice o délce zhruba 900m. Za několik měsíců mohlo být hotovo, ale trvalo to roky... Já vím ještě do toho máme ty pražská (resp. česká) specifika, zmatek s tím co chceme, kdo to schválí a jak to zkoordinovat.
Podobně Bělehradská, během rekonstrukce jsem tam procházel hodněkrát pěšky. Všechno se rozhrabalo, ale pak se dělal most přes Botič a na zbytku staveniště se nic nedělo. Bydlet tam nebo podnikat, tak jdu snad někoho zastřelit :)

Jindy to ale kupodivu docela šlape. Reko Vršovické dělal Porr s nevím kým. Tam to odsýpalo, každý den byl vidět pokrok.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 18.3.2018 10:17
od von Špilberk
9001 píše:...že Dolínek prý chce jednat s firmami o tom, aby pracovali déle do večera a reko bylo dříve...
Ono by stačilo, kdyby ráčili pracovat o víkendu. Před pár lety mi pod barákem rekonstruovali Michelskou, z tramvaje jsem viděl reko Nuselské a když jsem šel fotit U Plynárny, tak obrázek je pořád stejný: o víkendu se nepracuje (o víkendu maká jen Vrchní stavba DPP) a průběh ve všední den: ráno v 8 se začnou trousit a vybalovat fidlátka, v půl 12 jsou všichni pryč, protože oběd, pak se zase objeví v půl 1 a ve 3 začnou balit. V půl 4 jsou všichni pryč. :prase
Fascinující taky je (aspoň pro mě), když na x set metrů uzavřené ulice pracuje 1 čtyřčlenná parta u "jedné díry" a na zbytku ulice nedělá nikdo nic.
Takže když se takhle pracuje, tak se není co divit těm termínům. Navíc bych řekl, že ty firmy, když jim projde u úřadů jeden přestřelený termín, tak příště dají ještě přestřelenější a tak pořád dokola.
Teď se sice řeší urychlení Zenklovi a Husitské, protože to tam zrovna politicky hoří, ale o Nuselské se nemluví a že se hodlá od pondělí TSK šťourat Na Slupi mezi Albertovem a Ostrčilákem (asi 200 metrů :!: ) do srpna, to asi nikoho nepálí. Ty práce by se měly urychlit všude a ne jen někde.
Pořádná práce o víkendu, by ty akce urychlila víc, než když se bude ve všední den s velkým humbukem, jak to Dolínek zařídil, pracovat o 1 - 2 hodiny déle. Leda že by Dolínek zařídil, že se bude v pracovní dny dělat opravdu od slunce východu do slunce západu, pak by to stačilo. 8-)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.3.2018 19:49
od 9001
Ta mezera akorát smrdí cyklopruhem... No uvidíme...

V rádiu jsem slyšel, že Dolínek prý chce jednat s firmami o tom, aby pracovali déle do večera a reko bylo dříve... To jsem zvědavý, když "aktivisti" volají PČR i na blbé noční sváření kolejí...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.3.2018 19:21
od mart337
von Špilberk píše:RTT Zenklova Z:arrow: v prostoru bývalých zastávek Stejskalova už první metry w-tramu.
Ale zaráží mne na tom, že směr DC, není u chodníku. Jestli tam zůstane zastávka, tak nebude bezbarierová!!! [-o< [-o< (-X

Edit: Tak pardon, už jsem se dočetl na facebooku, že bude posunutá k sokolovně. =D>

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.3.2018 18:32
od von Špilberk
RTT Zenklova Z:arrow: v prostoru bývalých zastávek Stejskalova už první metry w-tramu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 07.3.2018 9:20
od P_V
MM-Mikulovsky píše: pokud nemovitost (což je i dvůr/zahrada apod.) je nabyta a užívána, po určitý (zákonem daný) čas (roky), s přesvědčením, že je vlastněna, tak se to vlastnictví tzv. vydrží = původní oprávněný vlastník se ke svému majetku nedostane (resp. v případě svého zájmu o něj, si jej bude muset znova koupit)!
Ten držitel by ale musel prokázat, že s nemovitostí zacházel jako s vlastní. 10 let v dobré víře, nebo 20 let i bez právního důvodu. To znamená, že by za ni mj. musel platit daň z nemovitosti. Navíc při jakémkoli zásahu do té nemovitosti, který vyžaduje stavební povolení, by ho stavební úřad prokazatelně vyvedl z omylu. A vlastník opravdový by zas musel tu daň neplatit, aby bylo prokazatelné, že vlastnické právo nevykonával. Jen v tom případě by to vydržení fungovalo. V dnešní době, kdy je katastr digitální a každý tam může ihned nahlížet, se mi takový souběh deset let trvajícího nezájmu o stav věcí vlastníka, držitele, a zejména finančního úřadu, jeví jako nepravděpodobný.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.3.2018 21:29
od 9001
Já se spíš zeptám opačně. Opravdu jsou odpovědní sehnat všechny razítka, papíry atd, aby se tam dala postavit TT?

Navíc v místě původní koleje, která je na místě, je obytná zástavba a moc nevěřím, že by lidé byly nadšeni zrušením parkovacích míst a provozem tramvají...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.3.2018 21:23
od MM-Mikulovsky
von Špilberk píše:Já žil dlouho v domnění, že to parkoviště a vlastně "bývalá" ulice jsou soukromý pozemek. Pak jsem jednou kouknul do katastru a samotná "ulice" je pořád Prahy (soukromý pozemek je vedle). Takže se nabízí otázka, jak je dnes ošetřeno užívání. Je ten prostor pronajatý a někdo platí Praze nájem nebo je to nějaký "historický" zábor a nikdo se v tom radši nešťourá a nebo tam má sídlo i něco pražského (veřejného) :?:
No to případné "nešťourání" je chyba - pokud nemovitost (což je i dvůr/zahrada apod.) je nabyta a užívána, po určitý (zákonem daný) čas (roky), s přesvědčením, že je vlastněna, tak se to vlastnictví tzv. vydrží = původní oprávněný vlastník se ke svému majetku nedostane (resp. v případě svého zájmu o něj, si jej bude muset znova koupit)!

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.3.2018 7:56
od von Špilberk
Já žil dlouho v domnění, že to parkoviště a vlastně "bývalá" ulice jsou soukromý pozemek. Pak jsem jednou kouknul do katastru a samotná "ulice" je pořád Prahy (soukromý pozemek je vedle). Takže se nabízí otázka, jak je dnes ošetřeno užívání. Je ten prostor pronajatý a někdo platí Praze nájem nebo je to nějaký "historický" zábor a nikdo se v tom radši nešťourá a nebo tam má sídlo i něco pražského (veřejného) :?: