Stránka 83 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 02.3.2018 6:41
od Bobik
Nějaké informace ohledně Libeňáku v aktuálním plátku http://www.hobulet.cz/archiv/2018_03.pdf Prahy 7.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 02.3.2018 5:58
od Karosák
RTT Kolbenova
http://www.dpp.cz/tramvajova-trat-v-kol ... onstrukci/
...Creviston, a. s. – napojení ulice Poštovské, včetně zřízení signalizované křižovatky... :smt088 #-o
Naopak signalizace s preferencí na provařeném místě odbočení TT mimo PK u Nového Hloubětína asi zůstane v říši snů.
Rovněž nerozumím blafům ohledně zvýšení rychlosti. Jasně, trať již bezpochyby dosáhla poločasu rozpadu, ale OR tam teď je jen v zast. Poštovská a v oblouku u NHl, kde se stejně kvůli IAD a vedení oblouku více jet nedá. Jinak normál 50, jen trochu na vlnách. Takže co se kde zrychlí? Bude třeba od Kolbenky dál povoleno 60?! To je přeci hlučný a nebezpečný, vždyť tam bývala Školka [-o<

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 20:23
od 9001
Co čekat od radnice P7 :lol:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 18:07
od mart337
Tak se v tom nějak asi blbě orientuju.
Paní architektka radní z Prahy 7 konstatuje, že oblouková část mostu je OK a je bez problémů a rekonstruovatelná či opravitelná pro další dlouhodobý provoz a je potřeba pouze rekonstruovat - opravit rámové části mostů, a při tom je dále konstatováno, že nelze most rekonstruovat metodou nové konstrukce na stávajících pilířích pro jejich velmi špatný stav. Tady to mé myšlení nějak nebere, nějak si to podle mne odporuje.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 15:32
od von Špilberk
https://www.novinky.cz/domaci/464214-tr ... tyden.html
vrátíme provoz tramvají na most od začátku ranního provozu 3. března.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 12:25
od mart337
Jsem obdobného názoru, mohla by se postavit nějaká replika, ale stavebně nová konstrukce. Jinak přikládám odkaz na nedávný pořad na Seznamu.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zbou ... lanky-home

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 11:52
od von Špilberk
Tipuju, že rekonstrukce je nejlepší cesta ke zřícení. Celé to drží pohromadě jen silou vůle a rekonstruovat znamená odstrojit a šťourat se v tom. Bourat bude mnohem bezpečnější a ve finále možná i levnější.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 11:44
od P_V
Kdyby se měl most rekonstruovat, musel by se postavit nějaký most v mostě. V pilířích provrtat piloty, střední klenebné pásy které památkář nevidí vybourat a udělat nové, a na ně by se pak vynesla veškerá zátěž.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 11:19
od mart337
von Špilberk píše:No, chtěl bych ale ještě připomenout, že se při zavírání mostu inzerovalo, že je potřeba podepřít jeden trámový most. A ejhle: pracuje se na dvou mostech. To jen tak pro úplnost... 8-[
Jo, myslím, že práce na obou stranách Holešovické části mostu jsou asi nejspíš i preventivní v tom, aby šlo vzhledem k zavření Zenklovy jezdit bez větších problémů i s 14T přes Libeňák (vzhledem k potkávačkám). Jinak ty fotky jsou jestli se nepletu dělané v této části, ne? A je to podobný problém. Co se děje na druhém mostě? Tam byl pokavad vím i propad ve směru DC. Aspoň to při jízdě dávalo docela pěknou ránu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 11:01
od von Špilberk
No, chtěl bych ale ještě připomenout, že se při zavírání mostu inzerovalo, že je potřeba podepřít jeden trámový most. A ejhle: pracuje se na dvou mostech. To jen tak pro úplnost... 8-[

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 10:27
od mart337
9001 píše:Vyhozené miliony oknem :-( Smutný pohled...
No je to hodně smutný pohled. Je škoda, že to došlo takhle daleko, problém je ten, že se tady na údržbu kašlalo léta letoucí všeobecně a nejde jenom o mosty. Bohužel v této republice to jde napříč vším.
Na druhou stranu se to musí brát i tak, že vlastně tento most se blíží k hraně životnosti - je mu přes devadesát a tak jako tak by potřeboval rekonstrukci.
Je otazník jakou. Tyhle rámové konstrukce by asi při dobré údržbě byly možná OK, otazník je jak dlouho by odpovídaly staticky pro čím dál náročnější provoz, jak by se asi daly případně upravit.
Větší průs*r jsou ty "památné" oblouky, které jsou s prominutím tím nejvíc průs**ovým místem pro případnou rekonstrukci. Vzhledem k tomu, že betonová část konstrukce je v tak mizerném stavu vlastně už díky chybám z dob výstavby, nevím jak by případná "lepší" údržba víc pomohla a asi by stejně tahle část šla časem do kopru a musela se buď náročně rekonstruovat nějakými injektážemi s podle mne nejistým výsledkem a nebo alespoň částečně předělat. Ty betony oblouků jsou fakt ve votřesným stavu a není to povrchové, ale hluboko v konstrukci.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 9:12
od 9001
Vyhozené miliony oknem :-( Smutný pohled...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 8:18
od von Špilberk
A taky podpírání mostu na Libeňském ostrově:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.2.2018 8:16
od von Špilberk
Práce pod Libeňským mostem v Holešovicích:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 02.2.2018 20:53
od P_V
sebi píše:Není celý ten násep na kterém ulice pokračuje (a na kterém tedy bude u kraje po rekonstrukci TT) betonová zeď? Vybavuji si, že když tehdy kutali Zlíchovský tunel, tak tam toho bednili dost... (což by dávalo smysl s ohledem na "plánovanou" stavbu radiály...
Co si pamatuju, tak tam zeď není. Tunel se zasypal náspem jak byl. Jediné zdi byly záporové stěny podél tunelu. Už tehdy jsem si říkal, že ta odbočka je moc krátká a že jestli se bude pokračovat, bude se muset násep opět odkopat.