Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4690
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 05.11.2020 11:28

Oblouk Na Veseli x Soudni se delal znova kvuli nejakemu prekopu ing. siti, a aby se to vrchni stavbe lepe napojovalo/usazovalo, vykopali si mezi dvema vykopy asi 10 prazcu navic.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4036
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 04.11.2020 20:20

Ovšem jestli jsem to dobře četl, tak by mazníky měly přidat. Tak třeba konečně oblouk DC přestane tak příšerně kvílet. [-o<

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3606
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 04.11.2020 18:39

"Nedávno" na podzim roku 2011, došlo ke změně technologie z BKV na klasiku ve štěrku. Nyní se mění pouze kolejivo a k tomu je potřeba rozbít zákryt Z:idea: 9 let provozu s výjezdy a zátahy, bez mazníků a navaření, mi přijde jako dobré score.

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 188
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KarlosK » 04.11.2020 11:57

von Špilberk píše:
04.11.2020 9:58
Jedna rychlá z Pankráce...
celkem rychlost. mám pocit, že včera tam uvnitř trojúhelníku nebyl ani beton.
Jinak nebyl oblouk Na Veselí x Soudní dělanej někdy "nedávno" , že už se to zase kope ?

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 04.11.2020 11:32

Podle mne se to může upravit, až bude Lihovar v přestavbě. Teď to nemá cenu. Na té vzorové fotce to je nově u obchodního střediska. Tady jsou zatím jen ruiny.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2339
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 04.11.2020 11:17

mart337 píše:
02.11.2020 13:58
A co by sis tam představoval? Asfalt je jednoduchej a dobře se udržuje. Navíc z jedný strany koleje nádraží a z druhý trosky lihovaru.
S touhle logikou bychom nezlepsili verejny prostor nikde ve meste...

von S.: Diky za fotky a dobre zpravy ohledne kvality jizdy!

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4036
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 04.11.2020 9:58

Jedna rychlá z Pankráce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4036
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 03.11.2020 7:37


von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4036
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 03.11.2020 7:32

Tak Lihovar je hnus: asfalt, asfalt, kam oko dohlédne asfalt. Přitom bych řekl, že kdyby se chtělo, tak se na zastávce DC dalo udělat něco na způsob "zelené" Průběžné. Víc zeleně by tomu prostoru rozhodně prospělo.
Jinak ovšem kolejově paráda, jízda suprová, Barrandov je taky vynikající. Estakáda na Geologickou se mi dokonce zdá lepší, než když byla nová. =D> =D> @3644 @3644
Zrychlení na křížení nad Lihovarem je ovšem dobrá komedie: DP vyvěsil zrychlovací značku na 20 (což je fakt z 15 terno #-o ), ale nějaký aktivista přidal silniční přenosnou 15, takže stejně musí TRAM 15. #-o :lol:
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 03.11.2020 7:55, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 02.11.2020 13:58

A co by sis tam představoval? Asfalt je jednoduchej a dobře se udržuje. Navíc z jedný strany koleje nádraží a z druhý trosky lihovaru.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2339
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 02.11.2020 12:56

Kultivovanejsi povrch nez je asfalt.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4690
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 30.10.2020 16:45

co krasneho se nachazi na tvem obrazku? nejak jsem nic nepostrehl

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2339
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 30.10.2020 11:25

Krása. Tmavé osmiboké sloupy s výložníky jsou moc elegantní. Doufám, že do toho truhlíku se vsadí stromy podobně jako na Průběžné. Výsledný dojem kazí snad jen ten asfalt. Chápu, že nemohou všude být kostky, ale Praha by měla vmyslet nějaký rozumný povrch pro plochy mimo centrum, třeba něco na tenhle způsob..
Obrázek

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 29.10.2020 16:16

Si nemyslím. Bus když si najede až k rantlu, tak zrcátkem sahá nad obrubník, případně možná nad první řadu té červené dlažby. A hrazda tramvaje určitě nezasahuje mimo štěrkový zához okolo kolejí. To by musela být vykloněná do pravého úhlu a to by řidič nic neviděl.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4036
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 29.10.2020 14:58

vlakoň píše:
29.10.2020 14:35
Foto tu: https://dopravacek.eu/2020/10/29/obraze ... i-v-praze/
Za povšimnutí stojí to míjení dvou SORu co se lížou zrcátkama, to bude labužo pro řidiče...
Zdá se, že norma je opravdu těsná. Doufám, že BUS ZC přesně u rantlu nezasahuje do průjezdního profilu TRAM DC. To nevyfotili. :twisted:

Odpovědět