Stránka 2 z 659

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.8.2023 10:37
od von Špilberk
Každopádně svezení přes Krejcárek je parádní, hlavně aby to co nejdéle vydrželo. :D

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 15.8.2023 19:36
od Bobik
mart337 píše:
05.6.2023 2:08
Podle mne byla stará dilatace do oblouku, zrovna jako tato, i když si myslím, že je asi nyní mírnější.
Ano, došlo k narovnání/zmírnění oblouku v místech dilatací.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 15.8.2023 9:21
od von Špilberk
Velká oprava tramvajové trati na Žižkově: Zastávky se posunou, projekt bude modrozelený
https://zdopravy.cz/velka-oprava-tramva ... ny-171578/
Rekonstrukce začne na jaře 2025 a potrvá asi rok.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.6.2023 16:30
od Petr
Jenda1989 píše:
04.6.2023 20:30
Dilatace byli v oblouku a díky tomu se zde muselo jezdit 10 km rychlostí, což po rekonstrukci odpadlo.
Takhle pomalu se tady jezdilo jen ve chvíli, kdy byla dilatace rozbitá. Jinak tady bylo 20 km/h.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.6.2023 5:23
od von Špilberk
Původně tam taky byla žlábková kolejnice a dilatace ve žlábkové kolejnici fungovaly špatně. Vlastně i ve městě se jeden čas zřizovaly dilatace ve žlábkových kolejnicích a po čase se zase rušily a zavařovaly, protože se to různě kazilo a vylamovalo.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.6.2023 2:08
od mart337
ElWapp píše:
04.6.2023 20:57
Mě teda přijdou v oblouku i po novu.
Podle mne byla stará dilatace do oblouku, zrovna jako tato, i když si myslím, že je asi nyní mírnější. Řekl bych, že je to mírnějším obloukem. Co se týká rychlosti, tak ta je hlavně dána technickým stavem kolejiště. Pokud se pamatuju, tak i na staré se jezdilo víc. Zrovna tak to platí i na Barrandov, jestli se nepletu. I tam se občas snižovala rychlost, díky poruchám dilatací na mostě pro změnu ve směru nahoru.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2023 20:57
od ElWapp
Mě teda přijdou v oblouku i po novu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2023 20:30
od Jenda1989
Dilatace byli v oblouku a díky tomu se zde muselo jezdit 10 km rychlostí, což po rekonstrukci odpadlo.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2023 15:49
od ElWapp
Může někdo vysvětlit, co přesně bylo špatně s těmi dilatacemi v přechodnici? A co se rekonstrukcí změnilo?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.6.2023 9:09
od von Špilberk
definitivní podoba dilatací:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 03.6.2023 9:35
od BOBIKA

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 01.6.2023 20:10
od pawel
Dnes ráno viděny dvě kachny (9079 a ještě další v PID nátěru) v Jana Želivského směr Ohrada, obě s nápisem "zkušební jízda".

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 01.6.2023 18:06
od sajmon
JirkaR píše:
01.6.2023 10:56
Skoro přemýšlím, zda to nebyla Fata morgana... Ale včera jsem z busu zahlédl na mostě u Krejcárku 2x 14T vedle sebe :shock: Moc se těším na konec cestování do práce oklikami 8-)
Nebyla, probíhaly tam nějaké zátěžové zkoušky, od soboty by se mělo začít jezdit. :)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 01.6.2023 10:56
od JirkaR
Skoro přemýšlím, zda to nebyla Fata morgana... Ale včera jsem z busu zahlédl na mostě u Krejcárku 2x 14T vedle sebe :shock: Moc se těším na konec cestování do práce oklikami 8-)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.5.2023 20:42
od demon
Karosák píše:
19.5.2023 23:28
70 (80) je sranda, která něco stojí, má v Praze omezené možnosti uplatnění, musí tomu být extra přizpůsobena (homologovaná) vozidla, trakční vedení, i trať...jsou to citelné náklady s mizernou efektivitou v našich podmínkách.
Naopak 60 je rychlost, kterou můžeme rozšířit bez výrazných nákladů okamžitě a brání jí jen úřední šiml :smt095
Bez výhrad podepisuju. :wink: