Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 09.11.2015 23:28

petr91 píše:
Jenda1989 píše:
To si děláte kozy? Trať na Vršovické, která v tomto úseku byla na zvýšeném tělese a přejiždět se nedala zde má po rekonstrukci zřízen pro auťíčkáře přejezd? Ať se jde celá automobilová lobby bodnout!!!!! Vždyť o pár metrů dál je křižovatka!!!! #-o #-o #-o

Na tomto místě byl přejezd vždy! Slouží pro otáčení aut, která se nemůžou otočit na světelné křižovatce a navíc přímo u přejezdu jsou i dva výjezdy z podzemních garáží.
Bohužel naše město ještě nedospělo do fáze, kdy zrušení podobných míst (tak by se do garáží najíždělo jen z jednoho směru - no a co?) bude projednatelné.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 09.11.2015 21:21

Jenda1989 píše:
To si děláte kozy? Trať na Vršovické, která v tomto úseku byla na zvýšeném tělese a přejiždět se nedala zde má po rekonstrukci zřízen pro auťíčkáře přejezd? Ať se jde celá automobilová lobby bodnout!!!!! Vždyť o pár metrů dál je křižovatka!!!! #-o #-o #-o

Na tomto místě byl přejezd vždy! Slouží pro otáčení aut, která se nemůžou otočit na světelné křižovatce a navíc přímo u přejezdu jsou i dva výjezdy z podzemních garáží.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 09.11.2015 21:13

petr91 píše:Mě dnes na Vršovické překvapila absence negativních retardérů u přejezdu (místa pro otáčení)-
To si děláte kozy? Trať na Vršovické, která v tomto úseku byla na zvýšeném tělese a přejiždět se nedala zde má po rekonstrukci zřízen pro auťíčkáře přejezd? Ať se jde celá automobilová lobby bodnout!!!!! Vždyť o pár metrů dál je křižovatka!!!! #-o #-o #-o

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 09.11.2015 21:07

Mě dnes na Vršovické překvapila absence negativních retardérů u přejezdu (místa pro otáčení)-
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9808
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 09.11.2015 21:05

Protože "dolů" je slušný provoz bus a odstavená tramvaj v "protisměru" by docela vadila. Navíc to umožnuje odklon bez nutnosti zasekávat SSZ Kohinoor.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3717
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 09.11.2015 20:53

Proč se vlastně zachovává dvoukolejná trať v Minské? Mohla by tam zůstat jen jednosměrka s předjízdnou kolejí, ušetřila by se polovina výhybek.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4679
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 09.11.2015 20:45

Trolej v useku Minska - Moskevska byla snesena jiz o vikendu.

Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 09.11.2015 19:52

Na Vršovické se pomalu rýsuje trakce, dnes bylo vytrháno kolejivo z panelů koleje ZC a tamtéž sneseno TV (mezi Minskou a křižovatkou u Kohinooru). Na OKS se objevuje ve velkém zásyp hlínou...

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vávra » 05.11.2015 11:53

petr91 píše:To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.
V zastávkách Marjánka a Drinopol (ve směru z centra) ale NAD opravdu zastavuje v zastávkách TRAM. Příkladem nájezdu pro objetí nehody je Kabešova z centra.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.11.2015 10:26

9001 píše:Karosák: Už před reko to bylo pořešené tak, že tam byla dodatková šipka rovně a doprava (společně pro tram) a celá zelená svítila pouze když stál protisměr. Takže se reálně nic nezmění.
realne se bude muset zmenit - az budou bus padat cocky vlevo, tak nebude moct vlevo soubezna iad a nejen soucasne stuj pro protijedouci iad a tram :!:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.11.2015 10:22

petr91 píše:
MM-Mikulovsky píše: 2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.
tak pro izs take dobre, ale kdyz uz to je prez zastavku, tak to ma byt i pro tu nad -at ta v takovem pripade znacne nesmyslne nehoni cekajici cestujici tzv. po vsech :devilsmokin .

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9808
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 05.11.2015 8:28

Karosák: Už před reko to bylo pořešené tak, že tam byla dodatková šipka rovně a doprava (společně pro tram) a celá zelená svítila pouze když stál protisměr. Takže se reálně nic nezmění.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 05.11.2015 7:02

Karosák píše:Takže BUS při jízdě od Bohemians do Petrohradské nebude sjíždět z TT? A jak bude pořešeno jejich odbočování? :-k
A proč by mu třeba nemohly padnout čočky?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3586
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 04.11.2015 23:08

Takže BUS při jízdě od Bohemians do Petrohradské nebude sjíždět z TT? A jak bude pořešeno jejich odbočování? :-k

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 04.11.2015 21:57

MM-Mikulovsky píše: 2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.

Odpovědět