Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 24.7.2016 12:45

mart337 píše:Ano, ale to je v křižovatce a podél kolejí kde máš okolo prostor na válec. Ale v oblasti, kde máš zastávkové ostrůvky, nemůžeš pokládat asfalt finišerem a následně ho válcovat. ..........

tak se tam vylije "přímo" z vozu, ručně přiměřeně srovná a upěchuje třeba tímto:
Scheppach HP 1300 S
Určení hutnění zeminy; na zámkovou dlažbu; opravy živice
Váha (kg) 87
Provedení výrobku: černá barva, žlutá barva
Univerzální hutnící stroj kategorie 87 kg vhodný pro hutnění zemin, živičných vrstev, zámkové dlažby .....
(-X NEJDE O TO JAK/ČÍM, JE ASFALT POLOŽENÝ,
ALE PODSTATNÉ JE ŽE JE ZHUTNĚNÝ, COŽ MU DÁVÁ PŘEDPOKLAD VYŠŠÍ ODOLNOSTI PROTI POŠKOZENÍ TLAKEM/ZÁTĚŽÍ :!: :!: :!:

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 24.7.2016 11:11

Ano, ale to je v křižovatce a podél kolejí kde máš okolo prostor na válec. Ale v oblasti, kde máš zastávkové ostrůvky, nemůžeš pokládat asfalt finišerem a následně ho válcovat. A o to se v prostoru výluky na Prašném mostě hlavně jedná.
Tam musí být ten asfalt litý, nebo litý beton, či kostky.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.7.2016 23:35

mart337 píše:...... A co se týká válcovaného asfaltu - to by se válcovaly i koleje?!!! =D>
[-o< [-o< [-o<
osobně jsem určitě v minulosti v Brně viděl, ale fotku na TF nemohu nějak nalézt (byť jsem přesvědčen, že jsem ji zde dával)
samozřejmě SE VÁLCOVALO MALÝM VÁLCEM O ŠÍŘCE MENŠÍ NEŽ JE PROSTOR MEZI KOLEJNICEMI JEDNÉ KOLEJE I MEZI PROTISMĚRNÝMI KOLEJEMI (nemusela by se ani jeho obsluha na něm vézt, ale šla by za/před jeho madlem s ovládacími prvky, pokud by rovnou nebyl ovladatelný dálkově) Z:arrow: každý pás asfaltu mezi kolejnicemi projel minimálně 2x - jednou podél jedné kolejnice a následně podél druhé kolejnice :!:

PŘIKLÁDÁM (z mého archívu) FOTA POKLÁDKY HUTNĚNÉHO ASFALTU NA TT V BRNĚ JUGOSLÁVSKÉ UL. 17.10.2010:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 23.7.2016 19:00

Co by? Becherovku s tonicem 8-)

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 23.7.2016 17:33

No nevím co by se tam dalo dát jinýho. Kostky? - za chvíli je budete mít uvolněné - rozježděné. A co se týká válcovaného asfaltu - to by se válcovaly i koleje?!!! =D>

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.7.2016 12:57

Karosák píše:Ne, dají zase asfalt, ať je za 2 roky zase co látat :-D Vždyť na NBS se taky plácla opět obalovačka. Ale jinak to nechápu,...........
já hlavně nechápu, že DPP na TT dává jen "liťák" - myšleno, že jsem tam nikdy neviděl asfalt hutnit válcem, jak je zvykem na jiných vozovkách :?:
[-o< Pak se není možno divit, že do roka a dne v tom asfaltu na TT vyjedou autoBUSy "koleje" :!:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 23.7.2016 12:10

Ne, dají zase asfalt, ať je za 2 roky zase co látat :-D Vždyť na NBS se taky plácla opět obalovačka. Ale jinak to nechápu, když i v Dikobrazu psali, že beton v Podbabě má velmi dobré výsledky, proč se dál matlá živice, když to dělá koleje. Jako Vypich třeba?? Oprava Synkáče, za chvíli bude opět Krymská, Trojská, Jana Masaryka...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 23.7.2016 12:02

Jako, že odfrézují asfalt a dají beton :?:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 23.7.2016 11:38

Oprava povrchů TT. Předpokládám kvůli busům?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 23.7.2016 11:12

:shock: :shock: Co je proboha tohle :?: :?:
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/docas ... -horakove/
Z důvodu opravy tramvajové trati dochází od soboty 6. srpna 2016 (přibližně od 0.30 hodin) do středy 17. srpna 2016 (přibližně do 4.30 hodin) k dočasnému obousměrnému přerušení provozu tramvají v ulici Milady Horákové, od křižovatky s ulicí U Brusnice po křižovatku s ulicí Svatovitskou.

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KarlosK » 20.7.2016 15:31

z nuslí nic?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.7.2016 14:56

Něco málo z okolí Míráku:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 10.7.2016 12:10

trainzjohny píše:Co vím tak se to má zavřít na cca 3/4 roku a to výhledově 2017 nebo 2018. Spolu s tím se má udělat i kanalizace a další "důlní činnost" spolu s "krásnem" nahoře, nějaké stromečky (asi ty současné už nestačí) a bůh ví co ještě.

Kód: Vybrat vše

Kolektor v této  trase je navrhován v celém rozsahu ulice mezi vyústěním ulice Kateřinské  (návaznost na provozovaný Kolektor Centrum I. a připravovaný Kolektor Centrum – Smíchov). a Karlovým náměstím. Trasa je ukončena kolmou větví po východní straně náměstí - s napojením jak na dokončovaný Kolektor Vodičkova (3. kategorie), tak i na připravované a výhledové Kolektory Centrum – Smíchov  a Kolektor Centrum II..  Předpokládaný profil je navrhován  typ „B“.
Při vedení trasy kolektoru pod tělesem tramvaje, by bylo možné navrhnout  podpovrchové řešení vybudované v otevřené pažené rýze - souběžně s generální rekonstrukcí tramvajové tratě.
Jó kdyby tak někteří funkcionáři z Prahy 1 či magistrátu nebyli tak krátkozrací, tak tu už dávno mohla stát tramvajová trať Muzeum - Václavské náměstí a nebyl by potom tak velký problém trať mezi I.P.Pavlova a Karlovým náměstím na čas zavřít a udělat jak kolektor tak vlastní obnovu TT bez nějakých vážnějších problémů.!!!! Ale bohužel jsme jen v Čechách a zde MHD moc pšenka nekvete.:-(

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 09.7.2016 23:22

Co vím tak se to má zavřít na cca 3/4 roku a to výhledově 2017 nebo 2018. Spolu s tím se má udělat i kanalizace a další "důlní činnost" spolu s "krásnem" nahoře, nějaké stromečky (asi ty současné už nestačí) a bůh ví co ještě.

Kód: Vybrat vše

Kolektor v této  trase je navrhován v celém rozsahu ulice mezi vyústěním ulice Kateřinské  (návaznost na provozovaný Kolektor Centrum I. a připravovaný Kolektor Centrum – Smíchov). a Karlovým náměstím. Trasa je ukončena kolmou větví po východní straně náměstí - s napojením jak na dokončovaný Kolektor Vodičkova (3. kategorie), tak i na připravované a výhledové Kolektory Centrum – Smíchov  a Kolektor Centrum II..  Předpokládaný profil je navrhován  typ „B“.
Při vedení trasy kolektoru pod tělesem tramvaje, by bylo možné navrhnout  podpovrchové řešení vybudované v otevřené pažené rýze - souběžně s generální rekonstrukcí tramvajové tratě.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 09.7.2016 22:15

Ani nevim, že se tam někde má hrabat nějakej kolektor.

Odpovědět