Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 24.7.2016 12:45
mart337 píše:Ano, ale to je v křižovatce a podél kolejí kde máš okolo prostor na válec. Ale v oblasti, kde máš zastávkové ostrůvky, nemůžeš pokládat asfalt finišerem a následně ho válcovat. ..........
tak se tam vylije "přímo" z vozu, ručně přiměřeně srovná a upěchuje třeba tímto:
Scheppach HP 1300 S
Určení hutnění zeminy; na zámkovou dlažbu;
opravy živice
Váha (kg) 87
Provedení výrobku: černá barva, žlutá barva
Univerzální
hutnící stroj kategorie 87 kg vhodný pro hutnění zemin,
živičných vrstev, zámkové dlažby .....
NEJDE O TO JAK/ČÍM, JE ASFALT POLOŽENÝ,
ALE
PODSTATNÉ JE ŽE JE ZHUTNĚNÝ, COŽ MU DÁVÁ PŘEDPOKLAD VYŠŠÍ ODOLNOSTI PROTI POŠKOZENÍ TLAKEM/ZÁTĚŽÍ
-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 24.7.2016 11:11
Ano, ale to je v křižovatce a podél kolejí kde máš okolo prostor na válec. Ale v oblasti, kde máš zastávkové ostrůvky, nemůžeš pokládat asfalt finišerem a následně ho válcovat. A o to se v prostoru výluky na Prašném mostě hlavně jedná.
Tam musí být ten asfalt litý, nebo litý beton, či kostky.
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 23.7.2016 23:35
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kruťák » 23.7.2016 19:00
Co by? Becherovku s tonicem
-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 23.7.2016 17:33
No nevím co by se tam dalo dát jinýho. Kostky? - za chvíli je budete mít uvolněné - rozježděné. A co se týká válcovaného asfaltu - to by se válcovaly i koleje?!!!
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 23.7.2016 12:57
Karosák píše:Ne, dají zase asfalt, ať je za 2 roky zase co látat
Vždyť na NBS se taky plácla opět obalovačka. Ale jinak to nechápu,...........
já hlavně nechápu, že
DPP na TT dává jen "liťák" - myšleno, že jsem tam nikdy neviděl asfalt hutnit válcem, jak je zvykem na jiných vozovkách
Pak se není možno divit, že do roka a dne v tom asfaltu na TT vyjedou autoBUSy "koleje"
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 23.7.2016 12:10
Ne, dají zase asfalt, ať je za 2 roky zase co látat
Vždyť na NBS se taky plácla opět obalovačka. Ale jinak to nechápu, když i v Dikobrazu psali, že beton v Podbabě má velmi dobré výsledky, proč se dál matlá živice, když to dělá koleje. Jako Vypich třeba?? Oprava Synkáče, za chvíli bude opět Krymská, Trojská, Jana Masaryka...
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 23.7.2016 12:02
Jako, že odfrézují asfalt a dají beton
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 23.7.2016 11:38
Oprava povrchů TT. Předpokládám kvůli busům?
-
KarlosK
- Uživatel
- Příspěvky: 216
- Registrován: 03.11.2009 19:07
- Bydliště: Pankrác
Příspěvek
od KarlosK » 20.7.2016 15:31
z nuslí nic?
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 19.7.2016 14:56
Něco málo z okolí Míráku:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Jenda1989
- Uživatel
- Příspěvky: 234
- Registrován: 22.6.2012 22:06
Příspěvek
od Jenda1989 » 10.7.2016 12:10
trainzjohny píše:Co vím tak se to má zavřít na cca 3/4 roku a to výhledově 2017 nebo 2018. Spolu s tím se má udělat i kanalizace a další "důlní činnost" spolu s "krásnem" nahoře, nějaké stromečky (asi ty současné už nestačí) a bůh ví co ještě.
Kód: Vybrat vše
Kolektor v této trase je navrhován v celém rozsahu ulice mezi vyústěním ulice Kateřinské (návaznost na provozovaný Kolektor Centrum I. a připravovaný Kolektor Centrum – Smíchov). a Karlovým náměstím. Trasa je ukončena kolmou větví po východní straně náměstí - s napojením jak na dokončovaný Kolektor Vodičkova (3. kategorie), tak i na připravované a výhledové Kolektory Centrum – Smíchov a Kolektor Centrum II.. Předpokládaný profil je navrhován typ „B“.
Při vedení trasy kolektoru pod tělesem tramvaje, by bylo možné navrhnout podpovrchové řešení vybudované v otevřené pažené rýze - souběžně s generální rekonstrukcí tramvajové tratě.
Jó kdyby tak někteří funkcionáři z Prahy 1 či magistrátu nebyli tak krátkozrací, tak tu už dávno mohla stát tramvajová trať Muzeum - Václavské náměstí a nebyl by potom tak velký problém trať mezi I.P.Pavlova a Karlovým náměstím na čas zavřít a udělat jak kolektor tak vlastní obnovu TT bez nějakých vážnějších problémů.!!!! Ale bohužel jsme jen v Čechách a zde MHD moc pšenka nekvete.
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 09.7.2016 23:22
Co vím tak se to má zavřít na cca 3/4 roku a to výhledově 2017 nebo 2018. Spolu s tím se má udělat i kanalizace a další "důlní činnost" spolu s "krásnem" nahoře, nějaké stromečky (asi ty současné už nestačí) a bůh ví co ještě.
Kód: Vybrat vše
Kolektor v této trase je navrhován v celém rozsahu ulice mezi vyústěním ulice Kateřinské (návaznost na provozovaný Kolektor Centrum I. a připravovaný Kolektor Centrum – Smíchov). a Karlovým náměstím. Trasa je ukončena kolmou větví po východní straně náměstí - s napojením jak na dokončovaný Kolektor Vodičkova (3. kategorie), tak i na připravované a výhledové Kolektory Centrum – Smíchov a Kolektor Centrum II.. Předpokládaný profil je navrhován typ „B“.
Při vedení trasy kolektoru pod tělesem tramvaje, by bylo možné navrhnout podpovrchové řešení vybudované v otevřené pažené rýze - souběžně s generální rekonstrukcí tramvajové tratě.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 09.7.2016 22:15
Ani nevim, že se tam někde má hrabat nějakej kolektor.