Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 30.10.2015 19:51

Video pohled z dnešní X11 na Vršovickou:
https://youtu.be/rLzXofgypqI

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3586
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 30.10.2015 19:02

Tak proti té bídě určitě zlepšení. Asi jsem to mohl jen podotknout bez smajlika. Plynulé mírné omezení je určitě lepší, než propady rychlostí. Potěšila mě ta severní část, tam jsem se bál, že by vyhnile žlaby a 20 mohly "tu chvilku" vydržet. Takže určitě v dané mizérii chválím.

Filip

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Filip » 30.10.2015 19:01

Hlavně přidat jednu minutu na tento úsek. Sice na celou 14-24 by to chtělo přidat aspoň 5 minut. Ale tento úsek Těšnov - Vltavská za dvě minuty prostě nejde vyjet.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9808
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 30.10.2015 17:53

Karosák: Což je zrychlení ne? Já když jsem tam jel 15T tak dostávala slušně zabrat...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3586
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 30.10.2015 16:32

...a evidentně to není záměrně. Je to podle mě v místě, kde se stýká úsek Metrostavu v rámci metra a navazující RTT Skansky. A pamatujeme, že si to tam trochu sedlo, takže se asi v rámci výluky-reklamace prováděla korekce gpk. No a teď se možná hádají, kdo tam ty drny vrátí. Skanska, Metrostav, JDCT, nebo P6? :-D
Hlavkáč, co jsem koukal, když jsem jel kolem se repanelizoval takřka celý i s úseky na severní straně. Ale bude však viset OR 40 :-S

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 925
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 30.10.2015 12:22

Ta past na mamuty pod Sídlištěm ČV má jaký důvod? Už nějaký ten měsíc to tam je a nic se neděje

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4679
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 30.10.2015 11:18

MM-Mikulovsky píše:pred chvili pres stirku dc opet jel pomeranc - kam?
Hlavkuv most?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.10.2015 10:58

pred chvili pres stirku dc opet jel pomeranc - kam?

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 931
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 29.10.2015 10:43

Aha, teď už ta osovka dává smysl!

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 179
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KarlosK » 28.10.2015 19:04

kruťák píše:Zlé jazyky tvrdí, že na Bohemce prý bude širší nástupiště než zastávka, co je na tom pravdy? :D
je li myšleno nástupiště směrem z centra tak to tam lehce připomíná Želivského...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9808
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.10.2015 17:43

Tohle už je celkem vrchol... Když se před lety dělala Olšanská, tak pan A. říkal jak bezbarierová zastávka = o několik razítek navíc a proto Olšanská je opět na desítky let zazděná jako bariérová... A tady se na ty vytěžené panely dělá nájezd...

Jako bonus bude i zajímavá bezpečnost zastávky... Ted to značení sice "svítí",ale po týdnu to už nebude vidět a ideálně při sněhu se dá celkem převálcování zastávky čekat...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3717
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 28.10.2015 16:50

Ovšem Braník se kolaudoval před mnoho a mnoho lety...
Tuším že v normě bylo 20 cm, ale prý se to nedávno měnilo směrem nahoru.
MM-Mikulovsky píše:zastavka ovsem nebude bezbarierova, kdyz nebude mit najezdove rampy.
Bude, je to ten svařenec co je vidět v rubrice Na znamení.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.10.2015 16:47

P_V píše:Jakou výšku hrany požaduje norma na bezbariérovou zastávku?
(jak jsem si prave pro sichr v braniku premneril)
ten panel BKV je silny cca 18cm a věz, že to je cca o 5cm vic než je vyška nastupni hrany u vnější koleje obr. nadr. branik!

ps: zastavka ovsem nebude bezbarierova, kdyz nebude mit najezdove rampy.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3717
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 28.10.2015 16:26

Jakou výšku hrany požaduje norma na bezbariérovou zastávku?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9808
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.10.2015 15:38

To je fakt brutální :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Odpovědět