Stránka 128 z 624

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.10.2015 19:51
od Petr86
Video pohled z dnešní X11 na Vršovickou:
https://youtu.be/rLzXofgypqI

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.10.2015 19:02
od Karosák
Tak proti té bídě určitě zlepšení. Asi jsem to mohl jen podotknout bez smajlika. Plynulé mírné omezení je určitě lepší, než propady rychlostí. Potěšila mě ta severní část, tam jsem se bál, že by vyhnile žlaby a 20 mohly "tu chvilku" vydržet. Takže určitě v dané mizérii chválím.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.10.2015 19:01
od Filip
Hlavně přidat jednu minutu na tento úsek. Sice na celou 14-24 by to chtělo přidat aspoň 5 minut. Ale tento úsek Těšnov - Vltavská za dvě minuty prostě nejde vyjet.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.10.2015 17:53
od 9001
Karosák: Což je zrychlení ne? Já když jsem tam jel 15T tak dostávala slušně zabrat...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.10.2015 16:32
od Karosák
...a evidentně to není záměrně. Je to podle mě v místě, kde se stýká úsek Metrostavu v rámci metra a navazující RTT Skansky. A pamatujeme, že si to tam trochu sedlo, takže se asi v rámci výluky-reklamace prováděla korekce gpk. No a teď se možná hádají, kdo tam ty drny vrátí. Skanska, Metrostav, JDCT, nebo P6? :-D
Hlavkáč, co jsem koukal, když jsem jel kolem se repanelizoval takřka celý i s úseky na severní straně. Ale bude však viset OR 40 :-S

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.10.2015 12:22
od ZXS91
Ta past na mamuty pod Sídlištěm ČV má jaký důvod? Už nějaký ten měsíc to tam je a nic se neděje

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.10.2015 11:18
od MOp
MM-Mikulovsky píše:pred chvili pres stirku dc opet jel pomeranc - kam?
Hlavkuv most?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.10.2015 10:58
od MM-Mikulovsky
pred chvili pres stirku dc opet jel pomeranc - kam?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 29.10.2015 10:43
od Bobek
Aha, teď už ta osovka dává smysl!

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.10.2015 19:04
od KarlosK
kruťák píše:Zlé jazyky tvrdí, že na Bohemce prý bude širší nástupiště než zastávka, co je na tom pravdy? :D
je li myšleno nástupiště směrem z centra tak to tam lehce připomíná Želivského...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.10.2015 17:43
od 9001
Tohle už je celkem vrchol... Když se před lety dělala Olšanská, tak pan A. říkal jak bezbarierová zastávka = o několik razítek navíc a proto Olšanská je opět na desítky let zazděná jako bariérová... A tady se na ty vytěžené panely dělá nájezd...

Jako bonus bude i zajímavá bezpečnost zastávky... Ted to značení sice "svítí",ale po týdnu to už nebude vidět a ideálně při sněhu se dá celkem převálcování zastávky čekat...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.10.2015 16:50
od P_V
Ovšem Braník se kolaudoval před mnoho a mnoho lety...
Tuším že v normě bylo 20 cm, ale prý se to nedávno měnilo směrem nahoru.
MM-Mikulovsky píše:zastavka ovsem nebude bezbarierova, kdyz nebude mit najezdove rampy.
Bude, je to ten svařenec co je vidět v rubrice Na znamení.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.10.2015 16:47
od MM-Mikulovsky
P_V píše:Jakou výšku hrany požaduje norma na bezbariérovou zastávku?
(jak jsem si prave pro sichr v braniku premneril)
ten panel BKV je silny cca 18cm a věz, že to je cca o 5cm vic než je vyška nastupni hrany u vnější koleje obr. nadr. branik!

ps: zastavka ovsem nebude bezbarierova, kdyz nebude mit najezdove rampy.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.10.2015 16:26
od P_V
Jakou výšku hrany požaduje norma na bezbariérovou zastávku?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 28.10.2015 15:38
od 9001
To je fakt brutální :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: