Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 16.11.2015 9:03

von Špilberk píše:........
Chybějící Vršovická v přehledu na příští rok je podle mne omyl nebo opomenutí způsobené tím, že akce začala už letos. ......
já se spíše bojím, že DPP na úsek/etapu RTT Vršovické kolem areálu Kooh-i-noor nemá dosud stavební povolení - slyšel jsem, že se de.il developer tam právě probíhající bytové výstavby proti němu odvolává s nesmyslnou argumentací, že následný provoz po ní zvýší hlukovou zátěž :!: (-X #-o

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 16.11.2015 9:02

9001 píše:Ovšem pokud tam bude úvrat, tak je to zabity... Ledažeby se změnila objednávka na 15T a část jich přišla obousměrná...
Než to bude aktuální, bude zde nový kontrakt na nové vozy pro Prahu a chlapci ze z Plzně už nějaké nové obousměrné vozidlo vymyslí ať tu je zas něco echt... :twisted:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4039
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.11.2015 8:27

kruťák píše:Ba, ba. Jsem si řikal, že už jsem to někde četl.
http://www.iprpraha.cz/taborska
lupinek píše:+ výstavba TT na Pankrác
Jo, ale TT na Pankrác si lupinek připsal sám, protože v tom článku o ní není ani slovo (nebo jsem slepý). 8-)

Chybějící Vršovická v přehledu na příští rok je podle mne omyl nebo opomenutí způsobené tím, že akce začala už letos.

Celkově se mi to ale líbí. Řekl bych, že boj o dobrý stav TT je vyhraný. Špatná místa jsou už jen lokální problém. Tankodrom jako byla Průběžná už nikde není a nebude. =D>

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 16.11.2015 7:45

Karosák píše:............
Jináč ví někdo budoucí kolejové schéma u voz. SE?
kdo z Prtek zavítá (odkazem na spodku tamního označníku) i na jejich FB, tak tam ze 13.listopadu najde mimo jiné fotku sjezdové výhybky směrem DC a za ní tzv. prosté křížení výjezdu z vozovny s kolejí ZC!

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3606
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 16.11.2015 0:40

9001 píše:Ovšem pokud tam bude úvrat, tak je to zabity... Ledažeby se změnila objednávka na 15T a část jich přišla obousměrná...
No tak právě každý druhý spoj, ať se těch kachen moc nevyplejtvá :D

Jináč ví někdo budoucí kolejové schéma u voz. SE?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3769
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 16.11.2015 0:37

Každý druhý spoj, to by bylo čupr atraktivní spojení! Pro ty, kdo rádi čekají déle, než by jelo cokoli jiného vedle. Možná by to šlo zachránit tím, že by tu byl pouze závlek na cestě k vozovně. A od vozovny.
Co se týče úvrati, při závlekovém režimu by mohl jet jednosměrný vůz k vozovně zpětným pohybem a u vozovny se obrátit správně, stačilo by tam přidat spojku.
Naposledy upravil(a) P_V dne 16.11.2015 0:42, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9882
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 16.11.2015 0:14

Ovšem pokud tam bude úvrat, tak je to zabity... Ledažeby se změnila objednávka na 15T a část jich přišla obousměrná...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3606
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 16.11.2015 0:04

Ty seš taky houby plánovač...přeci každý druhý spoj :D
Politické body za prodloužení sítě a ještě by se ušetřilo, protože na Pankrác jen 475 m
http://mapy.cz/s/mz2C
zatímco k vozovně 736 m
http://mapy.cz/s/mz2E
=P~

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3769
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 15.11.2015 23:58

Jen tedy nevím, co by na Pankrác jezdilo za linku. Prodloužení o pouhou jednu zastávku a navíc už tam jezdí 193. Leda že by se přestalo jezdit k vozovně.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 15.11.2015 23:17

P_V píše:Co se dá na Palmovce architektonicky výtahem zkazit? Má být vedle eskalátorů podobně jako na Vltavské, prostor samotného nástupiště narušovat nebude. Na Radlické to bude podobné.
Tak to je pak v pořádku. Jenom teď po likvidaci Anděla a Můstku o výtahu nerad slyším... Ale na Radlické bude škoda i vestibulu. A vlastně i na Palmovce... Ale je to menší zlo.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9882
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 15.11.2015 23:16

Zrovna tady je to asi celkem jedno, protože stejně za výjezdem staré TT je souvislé parkování a 1 pruh tam už je ted.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3068
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 15.11.2015 22:42

To je fakt, podle katastru to je s funkční TT jeden souvislý pozemek :D
9001 píše:se ulice zúží na jeden pruh a parkování se pouze vyšoupne z prostředku na kraj
To bych nedoporučoval. Už teď se tam ve špičkách stojí až na Pankrác.

Ad ukončení: V minulosti se tu hovořilo o úvrati.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9882
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 15.11.2015 22:15

Pankrác naprosto bez problémů... Místo pro TT tam je, takže se ulice zúží na jeden pruh a parkování se pouze vyšoupne z prostředku na kraj.
Spíš jak to na Pankráci ukončit... Smyčkou u Motokovu, kde je ještě prostor a nebo úvrat?

P_V: Ona je pouze ve výluce ne? :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3769
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 15.11.2015 22:07

Co se dá na Palmovce architektonicky výtahem zkazit? Má být vedle eskalátorů podobně jako na Vltavské, prostor samotného nástupiště narušovat nebude. Na Radlické to bude podobné.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 15.11.2015 21:57

Proti výtahu nemám nic, ale z architektonického hlediska ty stanice strašně ztrácejí. Anděl bývala vážně hodnotná stanice, teď je to směšné. Jenom trnu, až to potká Radlickou, kterou s tím obkladem, osvětlením a prostorem považuju za jednu z nejhezčích...

Odpovědět